2007. augusztus 17., péntek

Lecsengőben

Nos. Nyár van, meleg van, program is van sok, ezért nem írtam, Ti pedig ezért nem olvastatok. Érthető. Az aqua park nagyobb élmény mint a gép előtt ülni. Anyuék Balatonszabadin, én pedig az üres lakásban. Bogdán ma délutánig nálunk vendégeskedett, megismerte a Tamás által tanyának hívott városunkat, mely tamplomban gazdag, gyönyörű, és nem utolsó sorban történelmi. Sétálgattunk a főutcán, persze nem romantikus célzattal, hanem kajára vadászva, izzadtunk a plázáig, ott megfagytunk, sok pénzt kidobtunk mozira, taxira, felesre. Ami éppen aktuális, az Evan, Simpsonék, Ocean's 13. Háromból kettő tetszett is. Ocean's-ben ugye a sorozatos orgazmus garantált a hímnemű felhozatalnak köszönhetően, Homéréknél pedig a kelekótya humor a nyerő, nálunk is. Evan nagyon családi, három jó poénnal, de abból is csak egy igazán emlékezetes.

Épp Királyi Napok van nálunk, és nem, nem azért mert még mindig földesúri rendszerben élünk, hanem kicsiny városunkban hagyomány az augusztus 20.-i mulatság előtt egy kis banzáj, sok-sok európai vendég társulattal, néptánccal, sok-sok bazárral, ásványvízzal, és perec illattal. Mi is belecseppentünk, és itt most sokan takarják el a szemüket, igen, a cigány fellépők műsorán időztünk a legtöbbet. Nagyon ügyesek, élmény volt.

Meglátogattuk nagyszüleimet, a kutyákat, Bogdán orcájára kiült a mosoly Manó láttán, hisz eddig csak kamerán keresztül láthatta, tegnap előtt azonban tapinthatta, dögönyözhette a kis örökmozgót. Bogdán innen is üzenem, amit már úgyis tudsz, mamiék is favorizálnak, bravó.

A lakásban mondhatni rend honol, csak a konyha kicsit megviselt, lévén hogy nincs mosogatószer, és a bolt nagyon messze van/volt/lesz. Majd holnap, igen, talán holnap rászánom magam. A szobámban újra rend, nem takarják a parkettát alsógatyák.

Barátaimmal is találkoztunk hétfőn, egy igen tartalmas éjszaka keretein belül. Hogy a beherovka mennyire itatja magát! Pláne sörrel. A konklúzió: tíz hónap után hazai terepre vezettem barátocskámat, és belopta magát mindenki szívébe. Most pedig itt az ideje a szorgos albérlet keresésnek.

Végül, de nem utolsó sorban, egy minősíthetetlen videó debil Norbiról és fitnessz feleségéről. Kiszabadultak Szigetre.. Szigetre, az én Szigetemre, ami a Szigetek Szigete, ahol csak móka és kacagás az élet, ahol a világ legjobb koncertjeire ropja ha nem is a világ, de főleg Európa apraja-nagyja, és ez a két primitív aberált nem találok rá szavakat mi, olyan sötét szinten oltja a kint lévő embereket, hogy majdnem megtéptem Rékát a képernyőn keresztül. Annyira buták. De ez a videó szerencsére őket minősíti, nem a Szigetelőket. És könyörgöm. Mondtam már. Aki Szigeten igényes akar maradni, az az is marad. Senkit nem kényszerítenek arra, hogy igyon, nem kell drogozni, ha nem akarsz, nem ott kell elveszíteni a szüzességed, ott csak érezd jól magad. És lehet, hogy vannak ott szétcsúszott emberek, igénytelenek, de azt hiszem heti 40 ezerért ne mondja már meg nekik senki, hogy legyen tiszta a körmük. És amúgy is. Kész, értettük. Norbiék lányát koszos ujjal nem lehet majd ujjazni, felírtuk. Az alkohol meg a drog- bármelyik szórakozóhelyen látok ezekkel élő embereket, nem a Sziget a fiatalok megrontója. Imádom a sört, tetovált vagyok, van három piercingem, ergo hulladék vagyok?

Lőn a videó:



u.i.: Magáért a linkért köszönet Lánginak, a videó megemlítéséért pedig a pajtiknak. Puszi

12 megjegyzés:

Névtelen írta...

Adrienn hulladék vagy :D Norbi király és (hülyepicsa) Réka az istennője :D

Adrienn írta...

ne légy ironikus, nem mindenki tudja, h imádsz amúgy :P

Névtelen írta...

akkor majd megköveznek nem izgat :D bár a fájdalom majd fog :P

Adrienn írta...

lol. nem vagy semmi:)

Névtelen írta...

Először is köszike, hogy megemlítetted a Királyi Napok ásványvíz kínálatát( a reklám sose árt):D
Keny mesélte, hogy súlyos ez a videó, nade azt nem, hogy ennyire. Nem tuodom miért van így oda Norbi a jegyáraktól. Igaz, végülis neki csak egy luxus villája és több milliárdja van. Na jó nem húzom fel magam:) Pussz

Adrienn írta...

inkább azt vegyük alapul, hogy egy tábla Norbi csoki 800 forint:)-bár igaz. abban nincs 18 kockacukor mint 3db rudiban, ergo az nem drog. Rékuci meg csak audit kapott a Jézuskától, de a 8000-es jegy valóban sok? aqmúgy is ingyen mentek be. remélem kordák megint plébekeltek és beégtek. szánalom.

Névtelen írta...

sztem itt alapvetően nem a jegyár kérdés volt a lényeges, de lehet rosszul látom :)
amúgy véleményem szerint a napi 8k-s jegy igen is baromira nagyon hú de tök drága, viszont norbi ettől még lehet hülye...
na további jót

Névtelen írta...

szerintem is drága és hiába van sok pénzük, attól még lehet normális értékrendjük. Amúgy AMIKET mondtak, azzal egyetértek. Azok az emberek tényleg gázak voltak és igénytelenségükről csak ők tehetnek. AHOGY kinyilatkoztatták ezt, az már nem tetszett. Én nem csípem őket, de ha Réka nem nyávogva, Norbi meg nem egoistán adja elő a dolgokat, akkor valószínűleg kevésbé rökönyödünk meg rajtuk. Egyébként ha lennének normális tisztálkodóhelyek és eső esetén normális megoldás lenne a sár ellen, akkor lehet, hogy az emberek is kevésbé lennének igénytelenek. Én kb. két éve döntöttem el, hogy egy koncert erejéig megyek ki max a továbbiakban, tiszta mosdó nincs, kézmosási lehetőség még kevesebb és a sáros útra lukacsos gumiszőnyeget terítettek, melynek köszönhetően a lukacsokon át gejzírként feltörő sár mosta ki hónalját az arra járóknak. Nem vagyok finnyás, de az emberek és a szervezők is jobban figyelhetnének bizonyos dolgokra. A drogozással kapcsolatban pedig lehetnének ellenőrzések, hogy a fiatalabb korúak ne rosszat tanuljanak. Utálhattok engem is, de ez a véleményem.

Adrienn írta...

dehogy utálunk, Bogdán is hasonlóan van ezzel.
nem azt hirdetem én sem, h nincsenek igénytelen emberek, vagy részegek, vagy drogosok, de ők az én kulturált szórakozásomat nem befolyásolják. Kriszti nem azért, de az elmúlt években egész héten kint voltam, és tiszta tudtam maradni. találtam tiszta zuhanyzót, és még vécét is. max kicsit többet gyalogoltam. Te amúgy is pesti vagy, a legtöbb pesti otthon intézi, ha több igényességre vágyik. nekem is a stílusukkal volt inkább bajom, ahogy beszéltek. és ami még nem tetszett, az az, h ne úgy tüntessék fel szigetet, mintha az szüzesség elvevő hely lenne, ahol fiatalemberek spermáját fogadjuk be, vagy ahol rád hánynak. az igénytelen ember nem szép látvány, akit zavar ne nézze, ő is annyit fizet érte, mint bki más. és lehet h valakinek koszos a lába, ez van, szigeten bevált trend lett a mezitláb, hát istenem:) réka vinnyog valóban, norbi stílusa sem tetszik. nem engedi ki a lányát? anyu engem sem akart. ezért csináltuk azt, h először kijött velem egy egész hétre. és nem csalódott bennem, és semminem attrocitás sem ért.
a jegyár, nos, valóban durva, nem kötelező a kimenetel, idén én is azért mellőztem szigetet, mert nem volt már rá pénzem. de ha csak abból indulok ki, h naponta elmegyek mondjuk minimum 4-5 jó koncertre, akkor az már megéri a 8000et. nekem. és ez szubjektív.és a szervezők részéről ez is csak egy fogás. elővételben "csak" 25 a jegy. jó h drágán nyomják a napit, h inkább a hetijegyre csapjanak le sokan.
lényeg, létező probléma az igénytelenség, annak aki hagyja magához közel kerülni. ha az esztétikai és higiéniai problémákra világítanánk rá, akkor pl az ELTE vécéjét is le kéne dózerólni.

Sziget arra jó h az ember szórakozzon, csakúgy mint EFOTT, VOLT, WAN2, SZIN, Fezen... sok ember sok pénzért zenét hallgat és iszik, valamint drogozik ha kedve tartja és nem kapják rajta. de ezt a sarki kocsmában is megteszi:)

Névtelen írta...

:) értem. Egyébként a nővérem esküvője tegnap a Hajógyári szigeten volt egy étteremben. Miközben mentünk a sziget belseje felé, volt alkalmunk nézelődni az ablakból. Hát, hogy micsoda szeméttelep maradt hátra a buli után.. nem is tudom. Remélem, nem hagyják azokat ott lebomlani, vagy majd gondolják, a szél elhordja? Ez a szervezők dolga lenne intézkedni arról, hogy tisztán hagyják maguk után a terepet. Szomorú.

Névtelen írta...

Helyesbítek: nem az esküvő, hanem utána a kaja. :)

Névtelen írta...

a szemételszállítás mindig egy bizonyos cég feladata, ha jól tudom. nem marad ott, hisz akkor évről évre csak nőne, és nem lenne semmi csak szemét:) sok boldogságot nővéredéknek! iwien vároma beszámolót az esküvőről. és jövőre együtt megyünk Szigetre. és majd elviszlek zuhanyozni XD