2007. augusztus 9., csütörtök

Summer nights

Na annyi erőm pont van, hogy megírjam az almádi napok eseményeit. Lázas vagyok, szédülök, úgyhogy ennek megfelő minőségben tudok most csak írni. Egész nap feküdtem, már herótom van az ágytól, no meg a több liter teától. Felüdülésképpen a tv-ben reménykedtem, hát éppen a Szeress most! megy. Szerintetek?

Miután múlt hét csütörtökön frenetikus party éjjelt töltöttem Siófokon, másnap még Velencét választottam programnak. Utolsó este, ismét sok kacagás és nosztalgiázás a volt osztálytársakkal, persze az alkohol mennyisége sem volt kevesebb, mint az előző estéken.

Másnap reggel a korai kelést takarítás, majd Lacinak köszönhetően autós hazajutás követte. Lezuhanyoztam, pihentem két órácskát, majd ismét kocsiba szálltam és a vasútra cipeltettem magam. Az célállomás Balatonalmádi volt. Az út jó volt, a vonat fullos, a táj 10 pontos. Olyan "balatoni nyár" hangulatom támadt..


Megérkeztem, a fiúk kint vártak, nagy ölelés Bogdánnak, akit már 21.-e óta nem láttam, aztán irány a ház. Félelmetes. Ilyen utat én még nem láttam. A ház a hegyen van, nagyon klassz helyen, de odajutni kész életveszély. Csupa éles kanyar, tekergés, meredek emelkedők.. Megérkeztünk, bemutatkoztam a fiúknak, Csaba és Orsi volt osztálytársainak, majd kezdődött az iszogatás. A csapat egyik fele átment Siófokra, mi 3-an Tibivel pedig maradtunk a házban, lévén, hogy a kocsi csak 6 személyes, mi pedig 9-en voltunk, és hangulat ide vagy oda, más jogsijával csak nem játszunk. Megnéztük a Mortal Combatot, szarrá röhögtünk magunkat. Pedig emlékszem, mennyire szerettem kiskoromban a filmet, no meg a játékot. Órákat ültem a 4.86-os gépem előtt és zúztam szubnullával. Élmény volt. Eztán aludtunk reggel sokáig, csak úgy, mint minden nap. Rengeteg alkohol fogyott, rum, whiskey, pálinka, sör, majd utolsó estére vettünk Péter Pál pálinkát, a körte elég finom lett bekeverve, leszámítva a lúgos utóízt. Bogdán ötlete volt még 4 liter Koccintós fehérbor, ezúton is köszönöm neki, bejött a megérzése, a végén már egymás kezéből kapkodtuk ki, annyira itatta magát. Hatalmas nagy póker partyk, fürdések, frizbizések jellemezték ezt a 4 napot. Megismertem a "srácokat is", mindegyik fiú nagyon szimpatikus volt. Helyesek, okosak, jól sportolnak...isteni a humoruk. Köszi mindenkinek a 4 napot.

Hazafelé busszal jöttem, kevesebbet gyönyörködtem mint a vonatról, de gyorsabban hazaértem. Aztán tegnap este óta pedig elviselhetetlen rosszullét kínoz. Lefeküdtem éjszaka, és azóta forog a világ. Lázam volt, most nincs, mégis fáj minden izmom. Jobbulást nekem.


Nektek meg további szép heteket, egy picit még haragszom a világra. Az elmúlt évekkel ellentétben idén a Sziget tabu számomra. Egyik szemem sír, hisz mikor nézem az összefoglalókat olyan, mint ha döfdösnék a szívemet, hisz az elmúlt években kint voltam, és fantasztikusan éreztem magam. A másik szemem azonban örömkönnyektől csillog, hisz mivel nem mentem Szigetre, sok-sok pénzem maradt a nyárra, így tudtam elmenni Korfura, Velencére, Almádiba.Már csak SZIN és FEZEN van hátra. Aki tud, jöjjön, a Szigetelőknek meg sok jó , esőmentes koncertet.


u.i.: Tibor, utólag itt is Boldog Születésnapot kívánok!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

gyógyulj meg! :)

Adrienn írta...

azon vagyok. meleg takaró, meleg tea. 20-án tali?;)

Névtelen írta...

megoldható :)
24-én meg kosheen lesz szinen, csak mennék...

remélem már jobban vagy :)

Adrienn írta...

helyes. akár mehetünk együtt is 20-án. szinen meg találkozunk. mert csak szeretném..:)és mert csak ott leszek:)