2007. július 11., szerda

Célegyenes

Ma délelőtt 11.30-kor emelkedtek felfelé a rácsok a mozi ablakain, én pedig elszánt rajongóként elsőnek csaptam le a mai nap folyamán 00.01 perckor kezdődő Harry Potter és a Főnix rendje c. film jegyére. Nagyon kíváncsian várom, bár itt osztom Bogdán véleményét, az eddig megfilmesített 4 epizód korán sem bilincselt le annyira, mint amennyire vártam volna. Reméljük ezennel máshogy lesz, bár éjszakai kis kikapcsolódásnak tökéletesen megteszi. Teszem hozzá, még soha nem mentem egyedül moziba, így pláne kaland lesz.

Ma voltam dokinál, kiderítettük mi van a hátamon. Egy kis lipoma. De nem sokáig:) Nyár végén majd szépen felnyitják, és összeöltik. A friss sebbel nem mehetnék se tengerbe, se napra, így távolabbi időpontot kellett kiválasztanom, nem ocsúdtam le nagyon.

A nyaralásig már csak 3 röpke nap van vissza, ezen felbuzdulva megcsináltattam az EU kártyámat is (Bogdán nektek sem jönne rosszul), mely arra szolgál, hogy teszem én (szerencsétlen ballépéseimből kiindulva) ha eltöröm a karomat, megharap a cápa, belelépek a kagylóba, stb. akkor ingyenes ellátást kapok odakint tajkártya híján is, a kártya hiányában fizetendő több tízezres díjakkal szemben. Ja, és ingyen elkészítik, 3 perc alatt, csupán egy személyi, egy diák és egy tajkártya szükségeltetik hozzá. Megéri!

Azt hiszem most csak ennyi, holnap természetesen beszámolok a film élményről. Igyekszem majd alaposan párhuzamba állítani a nem rég olvasott könyvvel.


Szép mát!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

:) mi is most nézzük. de mi már jó korán lecsaptunk a jegyekre. leghátsó sor közepe. :) amúgy a könyvet én nem olvastam, szal bőven elvagyok a filmekkel.

eu kártyával kapcsolatban pedig annyit, hogy úgy tudom a szállíttatásodat ki kell fizetni, "csak" az ellátást nem.

Adrienn írta...

bemegyek én a két lábamon ha kell:) csak anyu ugyebár egészségügyben dolgozik, és hozzájuk rengeteg külföldit visznek be pl a Velencei-tóról is, nagyon borsos összegekért kapnak ellátást, nem ritka a 40-50 ezer forintos összeg, szóval ki tudja, jól jöhet még-->ahogy magamat ismerem:D

kár, szerintem ha lesz időd, akár még nyáron, vagy a suli alatt nyugisabb időben, mert a filmek sajna semmit nem adnak vissza a könyv által nyújtott élményekből;)

Névtelen írta...

hát nem tudom.. egyszer beleolvastam az egyikbe és nekem nagyon egyszerűnek tűnt a nyelvezete, annyira nem fogott meg.

a film "érdekes" volt. igazából, nehéz vállalkozás egy könyvből filmet csinálni, hiszen csak csalódni lehet benne. aki nem olvasta, annak nem annyira izgi, meg sok dolog homályos marad, aki olvasta, az pedig bosszankodik az eltéréseken, a hiányokon. az más kérdés, hogy ennek ellenére minden birka (köztük én is) megnézi és rengeteg pénz van belőle. csak nem nekünk. :)

jóéjt

Unknown írta...

Hogyan lehet leocsúdni? Úgyértem felocsúdni azt lehet, meg értem is. De fordítva még nem hallottam soha. Sőt.