2007. július 8., vasárnap

TO.tál káosz...

Na igen, itt a nyár, mentek jobbra-balra, és elenyésző a kommentek száma, no meg a látogatottság növekedése. Még jó, hogy nem ez a cél, és nem ez a mérvadó nálam.


Ahelyett, hogy a népesség többi tagjához hasonlóan én is élvezném a nyarat, szorongok, feszengek, aggódom, teszem mindezt önhibámon kívül. Tudtam, hogy lesz valami hiba, képtelen vagyok úgy élni, hogy minden akadályt zökkenőmentesen vegyek. Ettől a „kis” bakitól eltekintve azonban mondhatjuk, hogy kegyes hozzám a sors.


Mi az aggodalom tárgya? Nos, főleg aki egyetemista, az tudja, hogy nem elég a vizsgajegynek az indexben szerepelnie, azt a vizsgáztató tanároknak, rosszabb esetben azok titkárjainak fel kell tenniük az ETR-be (Egységes Tanulmányi Rendszer) is. Nos, a mi kis kedves TO-nk (tanulmányi osztályunk) kitalálta, hogy akinek júl. 9-ig, az indexek leadásának határidejéig nem szerepel minden jegye a ETR-ben is, annak a gépből hiányzó tantárgyát kihúzzák az indexből, attól függetlenül hogy a szerencsétlen diák vért izzadva levizsgázott, futott a tanár után, hogy be is írassa a kis füzetbe.. És természetesen én is ezen szerencsétlen diákok közé tartozom, már ha rajtam kívül van még valaki aki így járt, hisz azon sem lepődnék meg ha csak én lennék ilyen szituációban. Bogdánnal július 4-én, 2 órás várakozás után levizsgáztunk 4-esre a bevezetés az irodalomtudomány című tárgyunkból, eddig stimmel, csak míg Bogdánnak ezt be is vezették az ETR-be, nekem nem. Hiába küldtem e-mailt, azt a választ kaptam, hogy el van már intézve.. Mondom igen? Akkor rosszul látok esetleg? Hétvégén meg persze senki nincs bent az épületben, jogos, nincs benne a munkaköri leírásukban, hogy egyes szerencsétlen diákok miatt szívjanak. Ne is. Majd én szívok. 1600 forintért megteszem az utat hétfő reggel, hogy a saját hibájukat rendezzék. És míg nekem drága, kényelmetlen utam lesz a túlzsúfolt vonaton, addig nekik mit kell tenniük? Egyet kattintani az egérrel a légkondicionált szobában (amit már legalább 4 napja meg kellett volna tenniük…) És akkor majd nyugodtan ülök vonatra, hogy ez az, sikerült.. Csak míg másnak ingyen, addig nekem majdnem 2000 forintom ment el feleslegesen. Ja és ha a tanulmányi osztály esetleg úgy dönt, hogy mégis csak későn mentem, teszem én reggel 8 helyett csak 9-10-kor, akkor fogják magukat, és kihúzzák a két kreditemet, a négyes osztályzatommal együtt, csak mert valami titkárnő körmöt reszelt ahelyett, hogy az én jegyemet is átírta volna. Ez az ELTE. Ha ügyintézésről van szó, akkor már nem rangsorolnám az országos első helyre. (Arról nem is beszélve, hogy szeptembertől megvonják a lakhatási, valamint a jegyzettámogatást, ami esetemben havi 17000 forint mínusz).


Ettől eltekintve minden szuper, olvasom már Pottert angolul, dvdzek, vásárolgatok a nyaralásra, szoliba járok (már 12 percen sem égek meg), és biciklizem. Egészségesen élek, semmi hizlaló, és napi kb. 4 liter ásványvíz. Nagy sikerem van a helyi 16-18 éves, cél nélküli srácok körében. Mocsok vagyok, ha leoltom őket, mi? De Istenem.. Ott menőznek a haverok előtt ha kijövök.. Nem édi?? Nem. De nem hibáztathatom őket. Nem nézek ki 20 évesnek. Mindenesetre fel lettek világosítva, hogy koccolhatnak, boldog kapcsolatban élek:):)


A nyaralásig már csak 6 nap!

13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az egyik tárgyammal tegnapelőttig ugyanígy voltam. Menjünk be együtt hétfőn, hmm? ;) Segítek kiverni a balhét. :P Mondjuk, elég nehezemre esik olyan korán felkelni.. ha mégsem tudnék kikelni, akkor utána találkozhatnánk. Nem tudom, meddig vagy Pesten.. mármint hány óráig. De szívesen összefutnék. :P

Névtelen írta...

talán jobban megérné holnap feljönnöd :)

Adrienn írta...

jajj, de drága vagy!!!!! Neharagudj kérlek, de utána fehérváron van már lefixált progi:(:( de szerdán ha minden igaz megyek megint, na akkor aztán szivesen összefutnék. na, jó Neked? Még egyszer köszi a hnapi ajánlatod, de rohanok.. csak eltéig és vissza lesz az utam. ha megharagszol, rossz kedvem lesz:(

Névtelen írta...

nem tudom mit csinálok szerdán. :/ ilyen távlatokban nem merek ígérni. ezt még megbeszéljük, ok? nahát-nahát.. ilyen ajánlatot én ritkán teszek, ezt visszautasítani... :P ;) (dehogy haragszom)

Adrienn írta...

tényleg bocsi, de csak ennyi volt betervezve,e gy gyors rohanás hnap. és az első talit nem szeretném elkapkodni.. úgy leszek Veled mint az első szexszel:P

Névtelen írta...

LOL :D :)))))) rendben. megbeszéljük majd a szerdát, most viszont alszom, picit elcsúsztam nappal-éjszakát illetően :P

Névtelen írta...

Azért csak óvatosan ezzel a puszipajtáskodással...az aktyv, meg az ex és két füstölgő puskacső^^
Megint 3 pontoztál kislány, azt hagyd ki. Egyébként meg megint a hatásszünet "bazdmeg, ribanc!" felkiáltást tudnám alkalmazni (a titkárnőkre)

Mi a helyzet a 16 éves srácokkal?

Névtelen írta...

aktív... szóval aktív

Névtelen írta...

Ne aggódj, érzésem szerint jól megleszünk. :) De lehet még nem kerül sor a találkára, sajnos. =( Adri, ma lefekvéskor jutott eszembe, hogy nekem szerdán akupunktúrára kell mennem. Úgyhogy csak a késő délután lenne jó. Olyan 6 fele. NEm tudom, jó-e még Neked. :/

csibiur írta...

Goldengaten olvastam h faszit azzal lepte meg a barátnője szülinapra, h mivel jóban van a csávó ex-nőjével, megbeszélték, hogy mehet a gruppen. Vele meg az ex-el hármasban...szal öcsémbátyám jó lesz még ez a barátság nyugi :P

Adrienn írta...

pf..erről tudod a véleményem. de mondjuk igazad van. Te is benne lennél Orsi exével nem?:P gondolkodj drága

Névtelen írta...

szerintem Tamásomnak sem tetszene az ötlet :)

holnap HP éjfélkor. jejeje

Adrienn írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.