2007. június 20., szerda

Privi.hu-félreértés, nem kicsi

Sziasztok.

Sajnálatos dolog történt mostanában, sajnos nem tudom pontosan melyik nap. Valaki a nevemben regisztrált a Privi.hu-ra. Nem tett fel rólam nem publikus képeket, s a számomra létrehozott oldalon sem állitott hazugságokat, viszon rengetek topikban kommentelt a nevemben, olyan hangnemben, ahogy én sosem szoktam beszélni, fogalmazni. Hogy kicsit világosabban lássatok.

A barátom, Bogdán több bejegyzést is posztolt már a saját blogján a priviről, nem burkolt ellenszenvvel. A legutolsó privis bejegyzésénél felbukkant egy "névtelen" néven kommentelő emberke, és gyalázó hangnemben kezdte ócsárolni Bogdán blogját. Névtelen rám is rám szált, sértő dolgokat kommentelt, nem volt nehéz dolga, hisz Bogdán blogján megtalálhjató az én blogom linkje. Engem nagyon bosszant a dolog, mert a privin jelenleg nem kis felhajtás van e körül, körülöttem, hogy én mekkora egy egoista, admin becsmérlő valaki vagyok, és már többen azt irják, hogy szerintük nem kamu volt a privis oldalam. Na ez késztetett engem irásra.

Tisztázzuk: a barátom irkál a priviről a blogján, engem azonban nem érdekel, néha benéztem, nem irtam senkinek, vannak jó, értelmes oldalak, de sehol, soha nem gyaláztam a nekem nem tetsző kiskoruak oldalait, pláne nem a blogomon, mert ez a blog nem ezért jött létre. Bogdán blogján olvashatjátok azt a hosszú kommentet amit elvileg én irtam. Kitűnik mindenkinek, hogy rám sosem volt jellemző a trágár stilus, nem szólogatok be másoknak,nem fenyegetőzöm.... és mégis mit olvasok vissza magamról egy Infecti0n nevű fórumozótol a privi fórumán?? Idézek párat:

" Szerintem egyértelmű összeesküvésről van szó. Ezek a blogosok utálják a privit. Az a csaj, aki bolcs(esz)adrienn néven beregisztrált, ugyanaz a csaj volt, aki a blogos oldalon is megtalálható."

Reakcióm: Nos, igen, igazad van, a privin én voltam, az én képeim, az én ellopott, blogról kimásolt bejegyésem, csak egy a hiba. Nem én regisztráltam, nem is akarnék soha.

"Adrienn privis oldalán komplett önéletrajz volt jelen. Ha valaki "poénból", más nevében ír egy bemutatkozó szöveget, nem hinném, hogy ilyen pontosággal és részletességgel tenné."

Nos igen, komplett önéletrajz volt látható a nem általam regisztrált privis adatlapon, és tudjátok miért?? Mert aki jó poénnak tartotta, hogy engem feltegyen a privire, az a blogom legelső posztját másolta fel a privire, úgyhogy újabb érv mellettem, hisz nem komplett önálló életrajz lett irva, hanem egy általam már réges-régen blogra posztolt bejegyzés lett ellopva...

Akivel nekem összetűyésem volt a blogomon, jól ismeri a blogomat, igy nem volt nehéz dolga mikor szint választott. Szerintem logikus, mint az is hogy nem egy buta emberrel van dolgunk, hanem egy olyannal aki annak érdekében hogy engem jól lejárasson a saját stilusában, mindent megtesz a részletek pontosságáért is.

Infection továbbá furcsállotta, hogy miért pont akkor kezdeményeztük az "ál oldalam" törlését, mikor megjelent a Bogdán oldalán olvasható becsmérlő bölcs(ész)adrienn komment, ami persze egyértelmű, hogy nem az én irásom.

Válaszom erre: lehet, hogy véletlen. Tegnap mikor a vizsga előtt várakoztunk, két csoporttársam heccelt azzal hogy láttak a privin. Valahogy nem akartam elhinni, de a vizsga után felmentem netre, privire, és mit látok? Ott pózolok a nyitóoldalon. Remek. Tudni kell, hogy én ekkor a blogomon lévő chatboxba irtam, megkérdeztem a "névtelent" hogy ő volt-e, mert meggyőződésem, hogy igen. Azóta nem reagált, de lehet hogy olvasta a chatboxot, hisz én utána rögötn hivtam egy privis admint, hogy valaki visszaélt a nevemmel és a képeimmel, és pofátlan módon a nevemben regisztrált. Akkor nekem az admin azt mondta, hogy már nincs ilyen felhasználó, és érdekes egybeesés, hogy az "ál-én" irta is a privis hozzászólásában, hogy törli magát. Szerencsére az oldal eltűnt, de a nevemben irt gusztustalan privis hozzászólások maradtak. És én pedig szeretném megvédeni magam, ez remélem érthető.

"Szerintem a privis oldalán és a blogon használt fogalmazási stílus teljes mértékben megegyezett."

Ez háborit fel a legjobban. Most öszintén kérlek, olvass tőlem bármit, és nyilvánvaló lesz számodra is, hogy nem én kommenteltem a privin az Endersonnak irt szöveget. Sosem beszélek igy, nem áll szándékomban másokat becsmérelni. És miért egyezett a stilus? Azért mert amit az illető leirt a privis oldalra rólam, az a legelső, bemutatkozó posztom ezen a blogon.. Vagyis annó én irtam.

"Ennyiből már gondolom mindenkinek nyilvánvalóvá vált, hogy nem kamu oldal, nem a "gonosz és primitív privisek" támadásáról van szó. Bölcsész barátaink egyszerűen csak unatkoztak, vagy épp nem volt mivel frissíteni a privi-fikázó blogjaikat és gondolták majd tesznek róla. "

Nos, kedves Infection, nem unatkozunk, vizsgákra készülünk, az oldal pedig kamu. Az hogy a barátom miket ir a priviről, az nem befolyásolja az én blogom stilusát.


Egyszerű. Van nekem egy rosszakaróm, aki vette a bátorságot és rengeteget kommentelt a nevemben, embereket sértegetett, még szerencse hogy felhivták rá a figyelmemet.. Az irkáló nevében pedig én kérek elnézét, de jogosan meg kellett védenem magam, hisz szinte minden elérhetőségem meg volt adva a kreált oldalon, és nem szeretném ha valakinek a gonosz játéka miatt minősitenétek engem, a VALÓDI ADRIENNt.

Köszönöm én is a figyelmet.

Ja és érdekesség. A privin az illető a bölcs(ész)adrienn nevet adta meg. Nos a blogomon kellemetlenkedő névtelen is nagy előszeretettel játszadozott a szavakkal.. hogy én a bölcs, bölcsész.. Valamint névtelennek a blogomba, és Bogdán blogjába irt kommentjeinek a stilusa kisértetiesen megegyezik a privin nevemben irt kommentek stilusával.

Ha pedig névtelen nem te voltál, akkor elnézést, de alapos gyanum van sajnos.

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

nem kell ezt komolyan venni, az internet lehetőséget ad rá h az ilyen szerencsétlen fogyatékkal élők kiélhessék magukat... :)

Névtelen írta...

Sedo, de gondolj bele. Mi van ha durvábban élnek vissza az adataival? Mi van, ha jön nekik egy jó nagy számla, vagy feljelentés, vagy akármi. Most nem a privi.hu-ra gondolok.
És Adri lehet, h legközelebb a kirándulásos, vagy bármilyen képeid csak az arra érdemesekkel kéne megosztanod, személyesen. Mert sajna látjuk, milyen emberek vannak.

Unknown írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Névtelen írta...

lol, a lászlógábor is én vagyok, nem is tudtam h nekem van ilyen bloggerbeli profilom :D

Névtelen írta...

töröltem a korábbit, ez állt benne:

"Kriszti, ha valaki lehetőséget ad arra bárkinek is h komolyabban visszaélhessenek az adataival az többnyire meg is érdemli. Adrienn esetében ez nem állt fent, képeket raktak fel róla, és idéztek tőle, ezek bárki számára elérhető dolgok a neten, tehát igazából semmiéfel szabálysértést sem követett el az illető. Ha mondjuk a mobilszámát, a lakcímét vagy olyan dolgokat rakott volna ki netre amik nem bárki számára hozzáférhetők na akkor lett volna gáz. Azt meg nem is értem h milyen számlára gondolsz amit kaphattak volna :)"

Marz írta...

Hát Pucsuly...remélem most már elhiszed, hogy ilyennel azért mi sem szórakoznánk...

Névtelen írta...

mondom, h nem privi.hu-val kapcsolatban :)
a képeket meg tanácsnak írtam, hogy az ember még ennyi támadásra se adjon felületet. a számlásat csak szemléltetésképp írtam, h tovább fajulhattak volna a dolgok, ha több adat van megadva, stb. stb.

Névtelen írta...

Laci, te is nyugodtan csekkold le h miket irtak a nevemben:) privi.hu-n a fórumokon belül a bölcs(ész)adrienn volta, én fiktiven:) komoly h valaki ennyire vette a fáradtságot, h valós személyiséget alakitott ki nekem..
névtelen szabad tudni h ponz ilyenkor miért nem irsz???

Névtelen írta...

Láttam, de ez csak azt jellemzi aki mindenzt csinálta, nem téged. Ezer féle módon lehet bizonyítani h nem te voltál, ezek után teljesen felesleges is vele foglalkozni. Ráadásul olyan emberek alakítottak ki rólad véleményt, (persze úgy h más befolyásolta őket) akiket nem ismersz és valószínűleg soha a büdös életben nem is fogsz. Gondolom az illetőnél is poénként indult a dolog h milyen vicces h feltesz téged pricihura, ami már magában a teljes megaláztatás, ha valaki önszántából regisztrál oda, csak aztán (ha a névtelen volt akkor valószínűleg fiú létére) annyira belemerült a 15 éves "hejjes fijúkák" nézegetésébe h beizgult és nem tudott uralkodni magán...
A bejegyzéseiddel és a képeiddel, továbbá mindenféle adatoddal amit közzétettél akár itt a blogon akár mondjuk iwien, vagy bárhol máshol közösségi portálon, továbbra is bárki tulajdonképpen büntetlenül visszaélhet, sajnos ez van...

Névtelen írta...

ühüm. én is így látom.