2007. június 2., szombat

Álmos vagyok

Mindjárt elalszom. Pedig du. 3-kor keltünk. Nos, Szegeden vagyok, szóval így már érthető a helyzet. A hetet csütörtökig a Hosztelben töltöttem, nevetgéltem jó sokat, és még Viktorral is volt szerencsém poénkodni. Hiányoznak ők, a hosztel, majdnem mindenki egy picikét.. De egyszer minden véget ér, bele kell törődni, vagy tenni kell ellene. Más választás nincs. Életemben először a Gellért-hegyre is felhágtam, és csodáltam az esőben ázó, színes fényekben pompázó várost. Aki BK fan, azt tudja melyik képpel nyit a sorozat. Tudjátok, panoráma, Erzsébet-híd, blabla. Na ott álltam, ahonnan ugyanazt látni:) Szép hely ez a hegy. Felfelé csupán 1000 lépcsőfok, és szakadó esőben nem olyan egyszerű ám papucsban törtetni emelkedőn felfelé. Lefelé láttunk sok-sok millás házikót meg autót, csak pislogtam. Egyes kis lakok a maguk kb 55nm-erével kb 70 millánál kezdődnek. Baráti. A luxusnál luxusabb kocsikról meg már nem is tennék említést. Az meg külön meglepett, nem mintha eddig nem vettem volna észre, de talán csak most tudatosult bennem, hogy ezek a hidak nagyon veszélyesek tudnak lenni.. Valakire rátör az 'ötperc', kisétál, ugrik, azt annyi. Ami még dúrvább, hogy a pillérekre fel lehet mászni(!!!). És leendő építőmérnök szakértőnk szerint ez helytelen. Sőt.. Szabályellenes. A hidak korlátjára visszatérve, alacsony, de jól van na, nekem a nyakamig ér. És aki meg akar halni annak mindegy honann ugrik. Csak az ember beegondol ezekbe ha a hídról a fodrozodó Duna habjait fürkészi.

Keddi vizsgánkat áttettük júniusra, csak úgy, mint a csütörtökit.. Ha ezt előbb tudom, akkor már kedden utazom Szegedre. Így csütörtök lett a dologból, ami talán csak azért nem gond, mert így szerdán leadtam a Halál és megújulás dogáimat. Elképesztő hogy sokan még ma is 'anális megujjazás'-nak hallják a kurzus nevét, mikor mondom:)

A lényeg, végre Szegeden vagyok az én Bogdánommal, aki éppen játszik, de még nem a zavaró vagy elviselheetlen kategóriában, hanem a legalább nekem is van egy kis szünetem, így írok blogot kategóriában. Mire jó egy plussz patch kábel.. Böngészhetem etr-t, Subba iwiwes szánalmas kiragadott emberkéit, na hogy mekkora ribik vannak fenn.. Pattanásos seggmutogatóstól egészen a, na de inkább nézzétek meg. Katasztrófa!!!!

Nem fogjátok elhinni mi történt velem. Egy olyan felfedezés, rátalálás, emberfeeltti csoda, mely könnyeket csalt a szemembe. 4 éve dúdolgattam már egy számot (titiridiri, tiritiritiri tiritirititi...), de nem tudtam se az előadót se a címet, talán annyi derengett, hogy a refrénben van valami sun, vagy star, valami égitest. A lényeg, hogy 4 tetves éve dúdoltam már, mindenki" jajj de ismerős, " vagy "ezt ismerem, de most nem jut eszembe".. na mondom fasza. Embertelen kín gyötört, egyszerűen nem jöttem rá mi az, esélyem sem volt, hogy beugorjon cím vagy előadó, hisz nem elfelejtettem, hanem sosem tudtam. Emlékszem, itt Szegeden néztem pár hónappal ezelőtt a Darts World Cupot, és a sörfogyasztó hímnemű közönség az én dalomat dúdolta, üvöltötte.. És még akkor sem derült ki, hogy mi a fene az. Pesten a sarkamra álltam, mondtam most vagy soha, és nekiálltam youtube-on keresgélni a darts videk között, hátha valamelyiken megint felcsendül a férfikar előadásában. Nos, volt is egy 5 perces vid, amiben nagyon halkan ment ugyan a szám, de felismerhetelenül. Mikor már majdnem végérvényesen feladtam, akkor döntöttem úgy, egy percet megér még a keresés, neki álltam hát kutakodni a kommentekben. Görgetek lejjebb, lejjebbb.. és akkor. A levegőben lógott egy komment, mintha nekem címezték volna. Ennyi: " THIS SONG IS PLANET FUNK- CHASE THE SUN". És akkor éreztem, nem hallgattam még bele, de éreztem, a címéből, hogy csakis ez lehet az. Nyomban el is indítotam a http://radioblogclub.com nevű hasznos kis progit, beírtam keresőbe, és felcsendült. És akkor nedvesedett a szemem. 4 év után, újra.. Hatalmas zene.

Csütörtök este pedig szerencsésen leérkeztem Szegedre. Azóta nagyon boldog a kislány. Tegnap sörözgetés volt, új Bogdán-barátokat ismertem meg, nagyon jó kis társaság. Holnap sajnos megyek haza, hisz 11-én már vizsga. Aztán meg 12-én, 14-én, 19-én, 21-én, 26-án és 28-án. Igen, tudom, dúúrva. Nem kicsit, úgyhogy tanulás de ezerrel holnaptól. Vagy inkább hétfőtől.

A poloskák a hosztelben kiírthatatlannak bizonyultak.. 20 ezerből 13-at kaptam vissza, vagyis fejenként 7 ezer forint men el a semmire. Ugyanúgy jönnek elő éjszaka, mi meg vakarózunk. Ez csakis azért elszomorító, mert júniusban a sűrű vizsgák miatt újabb éjszakákat kell majd eltöltenem a hosztelben. Tripla áron, poloskákkal hálni. Juhhu. És ami külön felcsesz, az az, hogy már Bogdán szobájában is találtunk 3-at 4-et. Kérdem én, ha netalántán itt is írtásra kerülne sor, akkor azt majd a hosztellel fizettetjük? Mert így lenne fer. Na mindegy. Szép hetet

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Az tényleg jó szám:)
Tudom, lógok egy levéllel.

Adrienn írta...

nagyon jól látod a helyzetet. lógsz biza. de holnap én is összehozok egy ultra hosszút. cupp