2007. május 27., vasárnap

Boldog kölöknapot!

Nem is tudom. Reggel kelek, csoki az ágyon, no meg a kedvenc kakaóm. Hm, gyanús. De hát persze, gyereknap van. Mondjuk így lassan a 20-at elérve, nem meglepő a meglepi mennyiségének csökkenése.. Annó, a régi szép időkben, mikor még ennél is kislányabb voltam, szaladtam a többi 8-10 évessel, nyalókát szopogattunk (akkor még nem tuduk, hogy azt erotikusan is lehet, nem csak nyáladzva és ragacsos foltokat hagyva az arcunk különböző szegletein..) és tolakodtunk a városi minifeszt "óriás"színpada előtt, hisz oly hatalmas team-ek léptek fel, mint a Fresh, vagy az R-Go.. Emlékszem, csomóan bömböltek, mikor nem őket húzták fel a színpadra táncolni, vagy énekelni, vagy csak hülyét csinálni magukból. Persze én, mindig fent riszáltam. Sejtésem még nem nagyon a ritmus fontosságáról.. de ki várná el egy 10 évestől, hogy erotikusan tekerje magát.. na jó, erre inkább ne is válaszoljatok:) Szóval azok a régi szép idők. Tapadós minigatya, mikiegeres vagy Sailor Moon-os póló, hosszú, akkor még szőkésbarna, hullámos, fenékig érő hajam 2copfban.. ki tudta akkor még, hogy ez lesz belőlem. Anyu még siratja néha, hogy nem a jogira mentem. Én meg néha a magyart siratom. Ady, istenem de hiányzik az a tökéletes férfi..

De ne térjünk ennyire el.. évvekkel ezelőtt még strandra is kimentünk, családostól, vagy még családbaráticsaládostól is akár. Sok-sok cigó a medencében, tünedező pénztárcák, de a lángos illata miatt már megérte. Mély víz? Ugyan már, csakis a közepes medence jöhetett szóba. Kislányként menyi nudit lenyomtam.. Idétlen gyerekmellel szaladgáltunk vödörrel és lapáttal a kezeinkben, és sírtunk ha nem kaptunk fagyit vagy goofreyt. Pedig nem is izlett annyira. Túl édes. De hát minden gyerek azt falta, naná, hogy én is akartam a kezembe..

De elmúltak az évek. Most már nem a copfok érdekelnek, hanem márkás tangákat nézegetünk.. És nem állatorvosok, vagy fodrászok lettünk (pedig azok voltak gyerekkorban a sláger szakmák) hanem vagy elcsesszük az egyetemet, vagy bejutunk, és meglepően komolyodik a stílusunk. Magamon pl. észrevettem, szeptember óta kicsit másabb vagyok. Most már ugyebár a bulik sem vonzanak.. Pedig ezelőtt, minden péntek szombat ment a tivornyázás. De ez van. Pest más. Ha belegondolok sok embert nem is ismerek. És ha a hosztelben lehet sörözni, és még a barátom, meg a legjobb fej emberek is ott vannak, miért vágynék másra? Na ez az. Így harmonikus, és megfeleő nekem. Ez lehet inkább nosztalgikus eszmefuttatás volt, de azért mégegyszer Boldog Gyereknapot mindenkinek. Hisz ez szubjektív. Mindenki addig gyerek amíg az szeretne lenni. Hisz Dumbledore is megmondta.. " A döntéseink tesznek minket azzá, akik vagyunk".
Napot

Ja és ne bánjátok, ha nem mehettek ugrálóba, abba a tömör gumubizbazba.. tudjátok, egy kisebb fuvallat és vége...


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

így kell írni!!!!!

(hiányzik mondjuk,hogy a reggeli kakaóban hány cukor volt,meg milyen színű bögre,stb...)

így tovább drága:)

Adrienn írta...

köszönöm. ezt most valahogy én is jobbnak érzem:)puszik

Névtelen írta...

Gyerek nap volt? :S Nekem senki se szólt...