2007. május 7., hétfő

Re

Ismét a hosztelből irom soraimat. Laptopom a szobában, Bogdán kisajátitotta, úgyhogy marad a kinti gép. Sok új nem történt. Tegnap volt egy leszbikus élményem, na persze nem úgy. Fehérváron mentem ki a peronra, és öngyújtó hiján a padon ülő 22-23 éves forma lánytól kértem tüztem. Oké, adott, szivtam a cigit, majd mivel az ő vonata már éppen indulni készült, felpattant, odalépett hozzám és a kezembe nyomta az öngyújtót, hogy tarsam meg nyugodtan. Mindezt egy sejtelmes kis mosoly és kéz simogatás követte. Lol, hát ilyen is kell:) Vonatról jut eszembe, Máv. Bosszankodom igen, mert eddig örültem, hogy piti 500 forintért egy retour jegyet tudtam venni, erre május 1-jétől 1050 forintra nőtt ez az összeg. Szép, mondhatom.

Tegnap találkoztam Pesten kedves albérlőnkkel, angoloztunk egy kicsit, meg beszélgettünk, majd fél 10 körül értem a hosztelbe. Megnéztük a Heti hetest, elkezdtem Potter 6-ot, és .... igen, sajnos vadásztunk. Először arra lettem figyelmes, hogy hasalok Bogdán mellett és pámikszerűen poloskák után kutatok. Éreztem, hogy figyelnek, de nem láttam őket sehol. Egy mozdulattal felemelkedtem, erre egy kis vérszopó rohan ki a hasam alól. Na a pánik beindult. Bogdánt persze idegesitem, mert nem érti meg, hogy nálam ez fóbia, nem tudok vele mit kezdeni, szabályosan hisztérikus rohamot kapok ha barázdált testű izeltlábúak mászkálnak körülöttem. Mert értitek. Tudom, nem esz meg, nem fáj ha megcsip, viszket másnap, de a tudat, hogy bárhol mászkálhatnak a testemen, eszement gyorsasággal, súlyuk észrevétele nélkül, na azt már neee. Nem megy. Persze ha Bogdánnal közösen vadásszuk őket, az más, mert akkor tudom, hogy Bogdán majd megvéd, de egyedül, pff. Szóval miután azt az egyet észrevettem, (gondolom hivta a társait) perceken belül megint 4-5 dög tűnt fel az ágy deszkáin különböző irányokból. Jól van, zsepivel trancsiroztam, Bogdán már sörnyitóval onototta az életüket, de inkább átköltöztünk volt lakótársunk ágyára. Bogdán lehasalt, alapos terepszemlét tartottunk, meggyőződtünk affelől, hogy tiszta a terep, elkezdtem hát masszirozni a hátát egy citrusos olajjal. Eltelt 2 perc, máris ott szaladt egy a fejem melett. Feltápászkodtunk, és alaposabban körülnéztünk. Kb. 10-20 apró poloska (olyan, mint a bolha) szaladgált szanaszét, és még nagyok is voltak. Párat szétégettünk lámpával, a többiek gondolom várják az estét, hogy újra lecsapjanak. Meguntuk, átmentünk egy másik ágyra. 5 perc telt el és ott is jöttek elő. Végső elkeseredettségünkben fogtuk a szivacsot és leb*sztuk a földre, azon aludtunk a szoba közepén. Ne sajnáljatok, nem is volt annyira kényelmetlen. Reggel már másik 2 szobatársunk is panaszkodott, őket akkor, fényes reggel szivogatták. Ma este szerintem alapos higiéniai eljárást tartok, kiporszivozók majd minden ágy alatt, és felmosok jó kis maró szagú vegyszerekkel. Hátha.

Holnap 10 órától latin, éves dogát irok, tessék drukkolni. Jövőhéten pedig az első irásbeli vizsga.. Egészen jún. 28-ig lesz ez igy. De nem panaszkodom, mert tetszik a 2. szemeszter anyaga. Szép hetet mindenkinek!


(És igenis, tessék csak MCR-t hallgatni, nagyon jó. Nem emo, hanem rock amit játszanak, azt is az igényes fajtából. A Helena ill. a The sharpest valamint a Famous Last Words c. számok kegyetlen jók).

6 megjegyzés:

csibiur írta...

mennyetek má el abból a szarból...ezt még olvasni is kibírhatatlan

Névtelen írta...

hehe,nekem is volt a blogomban egy mcr post,de töröltem,mert...hát izé...

de furamód tégyleg jók,akár trendi,akár nem.a black parade szövege és klipje pl hibátlan zseniális munka,tökéletesen kifejezik,amit kell!!

DeluksZ írta...

kedves Csaba, bátyód csak kiélvezi már az inyenélést, én meg csak lelakom a havidíjat.. utána nyár, aztán meg albi. kielégítő válasz? de ezt te is tudod. inkább kezd el szervezni a nyári utat. amúgy megnéztem, egy ciprusi font nem éppen kevés huf. na pusssz. adrienn voltam

Névtelen írta...

"gondolom hivta a társait", "a többiek gondolom várják az estét" :DDDD Biztos, hogy poloskák? Nem lehet, hogy valami szúfajta, ami a fában él? Vagy valami más, ami a matracban? Egyszer a tv-ben láttam hasonlót, hogy a nő panaszkodott az újonnan vett kanapéra, mert szétcsípték a dögök este, amik a kanapéban laknak és semmivel nem tudja kiírtani. Szerintem ezek is olyanok. :S Más tippem nincs mi lehet, ami ennyire kiírthatatlan..

Névtelen írta...

ja, milyen lett a latin?

Adrienn írta...

köszönöm jó lett a latin.
amúgy meg, ezek tényleg ríl poloskák. kicsik, nagyok..büdösek. az írtók bekaphatják, mert sztem tuti nem is csináltak semmit, vagy tették még ide egy-két kolóniával:) de nem is bosszankodom már emiatt, pár nap és mindez véget ér. addig meg maradnak a viszketős éjjelek.. de azok durvááák.
na pussz