2007. május 11., péntek

Innen is, onnan is

Nos, emberek, be kell valljam.. jó itthon. Kényelmes kis ágyikó, nagy párnák, zene ahogy és amikor akarom, s mindez poloskák nélkül!! Mondhatni mennyei. Ma kikapcsolódás gyanánt bementünk a citybe sörözni, ismét elmélkedtünk az élet nagy dolgairól, jól éreztük magunkat. Eszter túl van ismét az érettségin, jól sikerült neki, gratulációm hozzá. Joe, te is kapd magad össze, szívesen látnám a fejed hetente többször szeptembertől, úgyhogy nagyon startolj rá Pestre. Majd Bogdánnal diskuráltok a Within Temptationról!:)

Ma is olvastam sokat, nem tudom mi lesz hétfőn, de bízom magamban, a memóriámban és a legjobbakban. Ennél a tárgynál (irodalomtudomány) nem is magam miatt tanulok, hisz véleményem szerint nem nagyon érdekes, hanem csakis Déri miatt. Díjaznám ha legalább egy 4-est firkálna a papírra, ill. bocsánat, pötyögne be az ETR-be. Ne csalódjon már:) Amúgy ez a tárgy elég érdekes. Pontosabban a tematikája. Ezt nekem nem is kellett volna felvennem, de mivel benne volt a nevében, hogy "irodalom", lecsaptam rá. Nem csoda, hisz élek halok érte, ezért is bátorkodtam tavaly emeltszintre menni. Nos, lehet, hogy hibáztam. A félév folyamán volt 3 beadandó elemzésünk, egy keresztény, egy indiai és egy iszlám versről. A lényeg az volt, hogy ne olvassunk utánuk, amit mi kiértünk a versekből, azt írjuk le. Ez megtörtént. Nem is lettek rosszak, sőt. Igen ám, de itt kezdődött a tematikus hiba. Az amúgy ritka intelligens, az élet minden területén jártas tanszékvezetőnk elkövette azt a hibát(?), hogy az órákon a beadott verselemzések hibáit, hiányosságait sorolta, megspékelve némi irodalmi háttérrel. Nos, ahogy az sejthető volt, ezek nem azok az információk voltak részéről, amiket a vizsgán számon kér. Van nekünk egy könyvünk Bókay bácsitól, de nem 20 éveseknek való. Túl "minőségi", ahogy az az adott óra fórumán is elhangzott. Sebaj, idegőrlő órákat görnyedtem fölötte, most pedig szorgos társam összefoglalóját olvasom. Reméljük, elegendő lesz.

Most nézem a Tények ismétlését, meg vagyok lepve rendesen. Bogdán rendszeres és lelkes olvasója Tomcatnek, így hát sokat hallottam róla. Bogdán szájából is, és az interneten keresztül is. Nem formálok róla véleményt, jó gondolkodó, kiváló író, de ennyiben ki is merülne a jellemzése. Akit érdekel, az Bogdán blogján találja a linket. Ami érdekes, és valószínüleg hatalmas visszhangja lesz, az az, hogy Tomcat előzetesben van. 30 nap szabadságvesztés. Bár nem ismerem jól, meglepett a radikális emberke legújabb hírverése. (ha jól értettem, mert csak fél füllel hallottam, akkor egy robbanószerrel teli lakásban ütöttek rajta). Az igazat előbb-utóbb vagy a média, vagy saját maga tárja majd elénk.

Kellemes hétvégét!


2 megjegyzés:

Névtelen írta...

nekem már akkor fennakadt a szemem,mikor megláttam Bogdán blogkában a linket..fura volt,hogy "reklámozza"
én is olvasom néha Tomcatet...meg láttam vele interjút,stb..inkább nem írok véleményt.csak...nah,mindegy

Adrienn írta...

ez így is elég kifejező véleménynyilvánítás volt:)