2007. május 12., szombat

Hülyeség

Valaki nem tudja mit jelent ez az álom? Egy hatalmas káposzta mezőn sétáltam, töklámpással(!!!) a kezemben! A sűrűjében találkoztam egy groteszk kislánnyal akinek nagyon kevés haja volt, és ijesztő szemüvege. Megkért hogy kocsikázzam vele, és mikor elkezdtem vele pörögni nagy fájdalmat éreztem, és sorra elkezdtek kihullani a fogaim.(ez amúgy nagy kötsögség, ez az egyik mély félelmem, h kiesnek a fogaim, és lám, sokszor álmodom is róla..). Utána sírtam álmomban, futottam, tartottam a fogakat a markomban, és haza akartam érni, hogy kórházba mehessek, és a kislány meg csak futott utánam és sírt, hogy ne hagyjam ott.pff. Ez az álom itt véget ért, nagyon fura és ijesztő volt, ennyira parás ritkán van. Utána amire emlékszem, hogy vacsorázott a család, és kolbászt ettünk:)-vagyis akkorra már tuti lettek új fogaim:):):)

Manó hízott 2 dekát. Világszenzáció:)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

álmomban nekem is kihullanak a fogaim mindig :(

Adrienn írta...

üdv a táborban:) amúgy az talán halálét jelent, de ne aggódj:)

Adrienn írta...

halált

Rezsinnyoca írta...

Szerintem az álom azt jelenti, hogy a Harry Potter 4 gazdája és a rá előjegyzett más olvasók örömmel vennék, ha vissza lenne szolgáltatva eme nemes büblosz.:)

Adrienn írta...

hát ez igen sajnálatos, mert csütörtökön pl vittem, csak nem talkálkoztunk. sebaj, 7főn már a karjaidba zárhatod!

Névtelen írta...

Érdekes. Nekem is ez az egyik legnagyobb parám, főleg mert mgszenvedtem velük még a fogszabályzós korszakban. De nem ez az érdekes, hanem az egyik barátnőm gimiben folyton erről álmodott. Ugyanígy, hogy találkozott valakivel, beszélgettek és elkezdtek kiesni, illetve szétrobbanni (!) a fogai. Azt mondta, ogy sírva kelt és pokolian fájt. Aztán kb 1 évre rá megtudtam a jelentését, ami elég misztikus volt, így már nem is emlékszem rá, de talán egy reális magyarázat jobb: http://origo.fogorvos.hu/hir.aspx?id=948059a9-1047-469d-b400-188fbc4a7006 ;) no para