2007. május 12., szombat

Szavazó; bevirtud-by Bogdán

Gyerünk, gyerünk, csapjatok le az új kérdésre! Had mérjem fel milyen népszerű ez a kis oldal! Ha meg netalántán mégsem az, akkor is minden rendben van, hisz leginkább magamat szórakoztatom vele:)

34 óra múlva Zh.. A feladás állapota kerülget. Rég olvastam ennyit, anélkül, hogy makacsul megragadnának az infók az elmémben. Valahogy sejtem miről van szó, de kerek mondatokban nem tudom megfogalmazni, lerajzolni, elmutogatni meg mégsem lehet:S.

Az előbb ment az a Harrison Ford( haj van a kocsin, lol)-os film, az a romantikus lezuhanós pilótás, szigeten szerencsétlenkedős, egymás párját lenyúlós, de aztán később így sokkal boldogabban élős film. És a Ross is szerepel benne (David Schwimmer-rem. jól írtam le). A szinkron sajnos nemk az igazi, de itt is egy szerethető kis kajla manust játszik.

Látjátok, fáradok, ide irogatok ahelyett, hogy 3.-jára is belefognék a 40 oldalas jegyzet átolvasásába.. Csak ezen legyek túl, a többire akarok is tanulni, egyértelmű, hogy a felkészülés zökkenőmentesebb lesz. Megajánlom magamnak a 4.0-ás átlagot. Lehet fogadni.. Az első 5 kommentelő kap egy sört, ha annál lejjebb végzek. Jó éjt. Tamás remélem Te leszel az első!:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretem a sört!

Adrienn írta...

ha whiskeyt írtam volna, 5öt szóltál volna hozzá egymás után:p

csibiur írta...

olvasnámmá új postot :)

Adrienn írta...

holnap, ill. ma fogod:)