2007. március 10., szombat

Fáj

Basszus, nagyon fáj a fülem és a szám közötti, belső, helyileg meg nem határozható rész:) Nem voltam még mumpszos (fültőmirigy-gyulladás), ezért pláne nagy a para. Nem voltam még, de szerintem valami ilyesmi érzés lehet:) Persze remélem, hogy "csak" megfázott a fülem és begyulladt kicsit. Mert olyat nem játszunk, hogy én betegség miatt hiányozzak suliból. Bár, bevallom, reggel, mikor felkeltem, eszement vadul sajgott a buksim jobb fele, így nem mentem be.. Egész nap nem akadt a kezem ügyébe egyetlen árva fájdalom csilapító sem, és anyu is dolgozik, nincs aki megcírógatna és betakargatna. Pedig ez még 19.5 évesen is jól tud esni az ember egyetlen lányának:) Írnék még többet, de épp megy a pszicho, leköt ha nem gond. Majd holnap írok sokat, lesz miről. Pl. a hétfőre leadandó irodalom tud. háziról (ratyi verselemzés megint), voltam este haverokkal sörözni, és még gázolást is láttam, szóval izgalmas lesz, olvassátok. Most pedig jó éjt

Nincsenek megjegyzések: