2007. március 8., csütörtök

Újra jelen

Üdv néktek drága Olvasóim. Újult erővel vetem bele magam a sorok pötyögésébe, túl egy sörön:) Szobatársakkal gondoltuk beülünk valami nem elit helyre, erre találtunk is egy 280/ Ászokos helyet, beléptünk 22.40-kor, persze 23.00-kor takarodó:) Mindegy, legalább nem punnyadtink addig sem a Hostelben.

BOGDÁN
Ez a hét elég lájtos volt, Bogdánnal pihenősre fogtuk a dolgot. Hétfő életem egyik legszomorúbb napjaként volnult be a történelembe, az előző heti csütörtök meg a másodikként. De. A letargiából ki kellett törnöm, hisz majdnem abba a hiába estem, hogy kínoztam magam éjt nappallá téve, hogy hm, istenem de szép volt..Milyen szép volt, igen, nem tagadom. Bogdán egy különleges ember az életemben. Jók voltunk együtt nagyon, ezt nagyon sok közös emlék támasztja alá, de ha nem gond, akkor ezeknek a sorolásába nem kezdenék bele, hisz erősség ide vagy oda, ettől még máspdpercek alatt elmegy a jókedvem. Fel a fejjel tehát, picit lépni kell, és el kell fogadni az új szitut. Új szitu? Sok minden nem változott, tegnap óta végre sokkal oldottabb a hangulat kettőnk közt. Itt már félre kell tenni a szerelmet, nem is arról beszélek. Én szeretem ezt az embert, szeptember óta jóval fontosabb nekem sok mindenkinél..Jellemezte a kapcsolatunkat egy olyan plusz, amit én eddig nem tapasztaltam. És teljenek, múljanak az évek, ő egy fix pont marad az életemben, akivel ha olyan kedvem van, csak egy LoLmárt dobálós éjszakát szeretnék eltölteni, végigröhögve az éjszakát, vagy a kínaiban összemosolyogni..Bármit. De ez már majdnem emlék idézés, úgyhogy stop. Összegezve jól érzem magam. Van egy ember, aki mindig fontos marad. Hogy tegyek pontot a róla szóló rész végére?? Nem attól leszünk egymásnak fontosak, hogy járunk..

Erről a témáról ennyit szerettem volna, mivel ez a blog a mindennapjaimat tárja elétek, nem hazudom, ez is velem történt, nem csak a szépeket mutogatom, igen is, ha szar a kedvem azt olvassátok:)

MÁS
Remek, fent kell maradnom csütörtök esténként is Pesten, hisz Bogdánnal ellentétben nekem van órám pénteken. Pedig hulla vagyok. A lakhatási -és szociális támogatáshoz való papírokért haza kellett vonatoznom, így a délutánom 17.15 perctől megszűnt, hisz hiába csak 67 km, a 19.30-assal jöttem vissza, vagyis 21.00-ra értem vissza Pestre. Fantasztikus. De lagalább lesz megint jó sok pénzem. Reggel akkor latin ugyebár, aztán futás haza. És este végre tényleg elmegyek barátnémmal, mindig igérgettem csak, ideje tenni is valamit. A szombatot gondolom megint átalszom, és akkor másnap jövök is vissza. Most már megint várom, nem úgy mint előző héten.

Drága Tamásom, nagyon nagyon BOLDOG NÉVNAPOT! Még ha nem is akkor mondom, mikor illett volna..

És Bogdán, neked pedig köszönöm a tulipánt. Persze hallottad már eleget, hogy ez a kedvencem, így nem volt nehéz dolgod:)

Szép estét mindenkinek, illetve éjszakát, esetleg napot

Nincsenek megjegyzések: