2007. március 12., hétfő

Hétvégelő:)

Jelen. Húh, de sok mindenről szeretnék írni, de ez sajnos kivitelezhetetlen, mert rettenetesen hosszú lenne. Fú, kezdjük a péntekkel. Miután a hosztelben 4-kor ébredtem, összakaptam magam gyorsan és elértem még épp a 17.20-ast. Egy Füles társaságában utaztam, és életemben előszőr, na jó, 3 nap alatt először végre megoldottam jól a sodokut:) Fél 7-re értem be az állomásra, Eszterel 7-re volt megbeszélve a találka. Aggódtam is, hogy milyen unalmas lesz az a fél óra, a restibe meg nem volt ugye kedvem beülni az 50 éves alkeszok társaságába és hallgatni a zenegépből Bógi Gusztit vagy a Hooligans féle királylányt. Elindultam hát a szemerkélő esőben a váróterem előtti út irányába, hát bumm. Elütöttek egy pasit. Az orrom előtt. Szerencsére nem estem pánikba, mert nem árasztotta el a vér az utat.

A történet egyszerű. Jött szabályosan, kb 40-nel egy fiatal srác, és a zebra után kb 6-7 méterrel egy részeg pasi kilépett a kocsi elé. Lökhárítót felgyűrte, szélvédőt bezúzta, de puzzle-nyi szilánkokra. Jött a mentő, a pasiban persze kisebb kár keletkezett, mint a kocsiban. A pasi fájlalta a hátát és vérzett egy kicsit a feje. És RÉSZEG volt!!! Hát úgy kell neki. De nem kicsit volt ám részeg, 10 méterről érezni lehetett a tömény alkohot. És szerencsétlen sofőrt fogják megfosztani a jogsijától, meg jó pár ezresétől, mert idézem a rendőrt "nem körültekintően vezetett." Szép, mondhatom. Mivel akkor is éppen a "jó" helyen voltam, elkérték címem, számom, még az nap este hívtak is, és felvették a vallomásomat.

Végre 7 óra lett, találkoztam Eszterrel, elbuszoztunk a György O. térig, onnan pedig húztam a batyumat Sörpatikáig. Kicseverésztük magunkat, akkor már jöhettek a társaság pasi tagjai is, végre láttam Kennyt több hónapnyi kiesés után. Jajj de jó volt megölelni. Egész este oltottuk egymást, pláne ő engem, amiért eddig "szartam" rá. De hát nem így van ez. Minden pénteken hulla vagyok, mikor hazaérek, de tapasztalván milyen jó volt most is velük, érdemes lesz ezentúl leküzdenem az álommanót:) Miután kisöröztem magam, végre, először "haza"buszoztam. Az új helyre. És tök jó volt, tetszett az útvonal. Apu persze kijött elém, nem mintha félnék a sötétben, csak valljuk be, van arra egy-két cigány, nekem meg több százezres értéket rejtő bőröndöm.. Mindegy. Hazaértünk, vacsi, msn, gépezés reggelig, aztán alvás.

Másnap, szombaton, kora délután anyuval bementünk a kórházba. Említettem már, hogy nagyon fájt a fülem, vagy mim, gondoltam addig úgysem nyugszom, amíg a doki nem mondja ki, hogy nem rák:)(néha hipohonder vagyok kicsit). Bementünk, fellifteztünk a fül-orr-gégészetre, beültem a kínzó székbe, és megvizsgáltak. Naívan azt hittem, hogy majd kapok valami cseppet, de nem. Kezdésént kaptam egy kis szurit a fülem tövébe, az volt a fájdalomcsillapító, majd jött a nagyja. Felszúrták. Mákom volt, hogy csak pár mp-ig tartott és nem is fájt annyira. Kihúzta a nő a tűt a fülemből (wááá, ez nagyon dúrván hagzik:))és beletömött egy kenőcsös gézcsíkot..Felírt egy gyógyszert, majd távoztunk. Mindezt 1000 forintom bánta:) Vizitdíj. Komoly, egy kis szelvény az egész, és tudatják az emberrel, hogy 30 évig őrizze meg. Ez egy 80 éves néni esetáben groteszk kicsit. Ja meg amin szétröhögtem az agyam, hogy gyűjtsük a kis papírfecniket, mert ha összegyűlt 20, a 21.et visszatérítik. Hehe. Jah és a lényeg, be van gyulladva az egyik hallójáratom, plusz az állkapocs izületem. Itt jegyezném meg, hogy emiatt no rágó és orálszex:) De nem vagyok én ilyen, csak vicceltem:)

A szombat este is kellemesen telt a szobácskámban, most a Pite 2 ment éppen, talán ez a legjobb rész. Utána a Véres Valentint is megnéztem, vannak benne szaftos részek eléggé. Tamás elment partyzni, így egy kis szakadás következett be az msn beszélgetésünkbe, de ébren talált még mikor hazaért. Reggel 7-re fejeztem be az irodalomtud. házit, Mirá hercegnő szerelmes szívének elemzését.

Tegnap korábban, délután jöttem vissza. Összepakoltam kicsit a szobában, majd a srácokkal elléptünk sörözni. Tuti hely, ajánlom mindenkinek. Az Astorián, a zsinagógánál található a Mister Söröző, 125 ft a kori sör:)

Ma pedig kellemes ébredés után elintéztem a lakhatási támogatásos pályázat leadást, majd bementem Dérihez, elkértem tőle az előző, Szt. Ambrusos dogákat, Bogdánnak 5-ös lett, nekem meg 4/5. Tökéletes. Ma még vár rám egy kis Odüsszeia, Catullus, és még egy jog óra is. Este meg Morison's. Azt is ajánlom mindenkinek, 500 ft a belépő, de kapunk hozzá 3 sört. Közben döntöttem, ma még sem lesz Morison's, mert inkább tanulok. Szép napot

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

egyre élvezetesebben írsz!

kritikát egyenlőre megtartom:)

Adrienn írta...

én meg örülök, h írsz:) kritika jöhet priviben, úgy nem égek be:P pussz