2007. február 20., kedd

Mókás kis nap

El sem hiszem!! Mielőtt suliba mentem volna reggel, aludtam 5 és fél órát, kipihentem magam! Bár amúgy is kivetett volna az ágy, ismervén a latin iránt érzett szerelmemet, nem hagyta volna, hogy óra helyett henyéljek:) Összekaptam magam gyorsan, cigi, majd másfél órára elegendő puszit lenyomtam Bogdánnak és elindultam a hajat lobogtató szellő kíséretében a campusra. Egészre pont beértem a latin tanszékre, ma a tanár úr sem késett, csak 5 percet. Szép. Átnéztük a a szöveget, amit hajnali 2-kor fordítottam le a konyhában, 98%-ban jó is lett, majd nyelvtanozgattunk egy kicsit, és elmondta mik lesznek majd számonkérve a pénteki dogában (a nagyon kíváncsiaknak elárulom, hogy igeragozás és declinatiok) Előre közlöm minden kedves ismerősömmel, hogy emiatt csütörtök este biztos, hogy nem leszek msn-en:)

Latin után haza, de mielőtt feljöttem volna a hostelbe, elcsábultam és betértem az CBA-ba, vettem finom reggeli-ebédet, csináltam belőle finom szendvicseket "nekünk". Utána, kellett még egy kis pihi, vonzó volt a megvetett ágy, így hát Bogdánnal délben el is szunyókáltunk, hisz a következő óra csak 3-kor kezdődött. Fél 3-kor keltünk, jajj de nem volt jó, fáradtabb voltam, mint valaha. Nyüglödtünk még cseppet, zuhanyzás helyett is a gyorsabban kivitelezhető módszert alkalmaztuk, én a rexonát, Bogdán az axe-ot:) (azért éjjel zuhanyoztam, 4 óra körül, nehogy rosszat feltételezzetek rólam, tiszta vagyok:)) Rosszul tettük, hogy ilyen sokáig élveztük a sötét kis szoba nyugalmát, hisz így pont 3-kor estünk be a könyvtárhaszálat órára, ami nem volt éppen kellemes, hisz a terem már tele volt, álltunk is pár percig mire végre a tanár megkérte a kedves hallgatókat, hogy húzódjanak már össze, és lám, persze, hogy volt így még csomó ülőhely..Az óra felettébb érdelkes volt, a tanár nagyon fura.. Érdekes a stílusa, elereszt néha a rossznál jobb poénokat, de sejpít, pösze, így eléggé mulatságosan hangzott a szájából pár mondtat, szó, a másfél órás előadást szinte végig halk kuncogások kísérték. Kókadtan kivánszorogtunk a teremből a bibliográfia és a katalógus közti különbség megértése után, majd elnéztünk Bookline-ba, elhoztunk Bogdán apujának egy könyvet, és még Lángival is beszéltünk 2 percet. Na jó, pontosabban egy cigi-nyi időt:) És hogy még jobban pontosítsak, inkább csak Bogdán meg Lángi beszéltek, megvitatták a lvl 70-esek instázási problémáit. Én csak hallgattam őket, én sem érthetek mindenhez.

Visszajöttünk a hostelbe, elvégeztem Bogdánon a speciális kellemesen frissítő bőr radíros arc masszázst, majd a gyönyörtől magához térve behuppant a WoW elé, most is kommunikál fülesen keresztül valamelyik másik virtuális életfeláldozóval, én meg zsibbadó fenékkel kuporgok a felső ágyon. Nem rég majnem dobtam egy hátast meglepetésemben. Gergő, a szobatársam az egész szobát átkutatta, mert nem találta a headsetjét. Mi is nézgelődtünk, de semmi. Ekkor megmozdult bennem a vezér hangya, és belenéztem a táskámba. Láttam, hogy lóg valami a ruháim alól, rögtön bepánikoltam, kihívtam a lépcsőházba Bogdánt is meg Gergőt is, és elmondtam nekik gyorsan, hogy a headset benne van a táskámba, de nem én tettem bele, pláne, hisz bele volt gyömöszölve a ruhák közé, majdnem csak alá. Természetesen egy percig sem volt kétséges, hogy hisznek nekem, tudják nagyon jól, hogy az életben nem venném el más tulajdonát. Persze azt is meg kell említeni, hogy tegnap előtt (ha jól emlékszem) egy másik szobatársam (nevet nem említek) matatott a cuccaim környékén, vagy kölcsön kért valamit, vagy visszatett valamit, csak fél füllel hallottam, mert közben Bogdánnal beszélt.. Ezzel nem is szeretnék utalni semmire, de magától nem került bele a headset a táskámba, és én sem tettem bele. Egyre rejtélyesebb ez a hostel. Valóban egy "fekete lyuk". Nem szeretem az ilyen alattomos, piti kis húzásokat. Ha valaki tud albérletet szóljon, de nem olyat amiben már laknak, nekem egy egy szobás kis lakásra lenne szükségem, nagyon el szeretnék már innen költözni. Lopások, buta emberek, poloskák..Nem jó ez így.

Főztem ismét finom vacsit, focimeccset is néztem, azóta meg kuksolok a szobában a könyvek fölött. És mindegy mikor hajtom buksim álomra, mert holnap csak 4-től lesz órám, hihi. Jó éjt

U.I.: Látom, a Mc'Donald's nem nagyon sikeres a szavazóban:)

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

Már az. :)

Névtelen írta...

Lehunyja kék szemét az ég,
lehunyja sok szemét a ház,
dunna alatt alszik a rét-
aludj el szépen,kis Mosómacc.

Eltoltam bicit az ágy felé. Tolok egy shareware alvást. Viszhall holnap, azaz ma. Aludj Te is Mm, mert ilyen pici maradsz mindigre!

Névtelen írta...

sup, benned egy költő veszett el.
Örökre... :D

De hogy on is legyek, én is a hasonló okok miatt nem szerettem a kolit, munkásszállót.
Sok sikert az albérletkereséshez.

Névtelen írta...

Jó reggelt Mm!

Na letelt ez a fantasztikus 3 óra alvás. Soha nem volt még ilyen jó! Jajj de sokára lesz még majd. Cserébe a rajtom ideje vészesen közeledik. Lassan el is foglalom a helyem a kilövő állomáson. Majd ha hazajöttem, elolvasom, h egyáltalán mihez írok kommenteket. :) Na bicaj eltolós verseny. Báj!

Névtelen írta...

Kár, hogy nem előbb szóltál. Bátyám októberben adott ki egy egyszobás lakást, teljesen felújítottuk. Kettőtöknek pont megfelelt volna..
Adri, emlékszel a balatonszabadis élményeimre? Párhuzamot fedeztem fel. Vigyázz az ilyenekkel.. :/

Névtelen írta...

ha gondolod, írj