2007. február 21., szerda

Puskin- Bábel

In medias res: fél egykor keltünk. Meglepek valakit? Nem hinném. Bogdán zuhany után nem éppen hatamas lelksedéssel elindult óra 20-kor a félkor kezdődő japanisztika órájára, így enyém volt az egész ágy. És természetesen LoLmáré:) 3 óra után nem sokkal ért barátocskám, vettem 5 zsemlét, hogy jól lakjon távollétemben, majd sietősre fogtam és elindultam a halál és megújulás órámra. Jó volt, a homéroszi Démétér-himnuszt elemeztük, hozzá is tudtam szólni a témához, érdekes volt, és a tanár is nagyon jófej. Miután lecsörtettema fő épület lépcsőin és elviharzottama campus előtt, Csabával találkoztam a Burger előtt (érdekes módon csak 2 pertc után ismertem fel, nagyon fáradt lehettem).. Csak ő jött oda, pedig úgy volt megbeszélve, hogy Bogdán is ott lesz. Na ekkor megijedtem, hogy a WoW miatt esetleg lemondta a közös mozizást, de még mielőtt teljesen kétségbe estem volna, Csaba gyorsan flvilágosított, hogy Bogdán csak pihizik kicsit, 30 perc múlva majd ő is csatlaozik a hozzánk. Nagy kő esett le. Bogdán híján tehát ketten ültünk be Puskinba, Csaba rendelt egy fehércsokis forrócsokit, én meg egy kókuszosat, ez lett az új favoritom. Bogdán is megérkezett, majd elindultunk mindhárman a mozi részleg felé, a büfénél még megálltam egy picit, vettem 2 ice teát és egy csoffadt perecet. Na mennyit fizettem? Kerken 1000 forintot. Ezt a lehúzást!!!

Elfoglaltuk helyünket a jegyen feltüntetett üléseken, figyelmesen végig néztük az előzetest, a Noé bárkája című magyar film akár még jó is lehet, majd kihunytak a fények, és főattrakció. Felvillantak a Bábel című film képei, és picivel több, mint 2 órán keresztül gúvadt szemekkel figyeltem, figyeltünk, ezt néha csak a kegyetlenül drága tea szürcsölgetése szakította meg. Nem tudom most így hirtelen elmondani a film sztoriját, több cselekmény szál fonódik össze, de nagyon nézeti magát, és szerintem nagyon jó. Láthatunk benne maszturbáló marokkói kis fiút, aki jobban céloz, mint a legképzettebb lövészek, Brad Pitt is feltűnik 2 gyermekes apaként, aki kiruccan feleségével Afrika északi részébe, a már említett Marokkóba, valamint a film Japánba is elkalauzol minket, ahol láthatunk teljesen meztelen siket-néma japán csajt, aki megmutatja a "szőrös szörnyeteget":) Komoly az biztos. Többet nem árulok el, hisz lehet, hogy sokan közületk még nem látták és esetleg tervezik, úgyhgy nem akarom lelőni a poénokat, nézzétek meg mert érdemes. Nagyon kíváncsiaknak ezért egy kis kritika. Nem utolsó sorban pedig a 2007-es év Golden Globe-osa a Legjobb filmdráma kategóriában.
 
Az átlagosnál hosszabb film után beültünk még meginni egy kis édeséget, majd Csaba a szokásos útvonalon, a 3-as metróval távozott, mi pedig egymás kezét szorongatva visszamentünk a Hostelbe. Holnap hosszú npunk lesz, úgyhogy ma koraibbra tervezzünk a lefekvést. Bogdán épp most nyomott be egy pizzát, reggelig nem fog már éhezni az biztos. Na most csak ennyit akartam, pláne mert tanulok és nem akarom elcseszni az időt, és mert lassan úgyis pihi a zuhany után. Jó éjt

2 megjegyzés:

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.