2007. február 12., hétfő

Esti mese

Ágyő első nap, vágjunk elébe hát a másodinak. De mielőtt ezt holnap délelőtt alkalmaznám is gyakorlatban, elmesélem Nektek milyen izgalmatos volt a mai napom. Éjjel 2 körül, miután Bogdán abbahagyta WoW-ot, "megvacsizott" és elszívtuk a jóéjt cigit, ágybabújtunk. Cirógattam a hátát, forgolódtam, minden bajom volt. Lehet az este folyamán elfogyasztott másfél liter kóla hatására, de nem jött álom a szememre..Miután megint kacarászásba torkolt a dolog és átvihogtuk az éjszakát, tudtuk, hogy ha 7-kor akarunk kelni, millió %, hogy csak 6-körül tudunk majd elaludni. Kommenteljem, na? Nem történt másképp. 7-kor csörgött az óra, lerántottam magamról a takarót, lepattantam az ágyról, fél perc alatt öszekaptam a szükséges kellékeket és becéloztam a zuhanyzót. A ruhákat ledobtam, a mai napig nem tudom milyen funkciót betöltő kis sámlira ami a bojler mellett van (csak mert szerintem ülni még nem ült rajta senki..), és betántorogtam a zuhany alá. A részleteket, ha nem gond most nem taglalnám, mindenki szokott zuhanyozni, tudjátok milyen. Bogdán persze galád módon ismét, mint az első szemeszterben is végig, plusz időt kért, így míg zuhanyoztam, ő még szoríthatta a kispárnát..irigylem.

Ma sem nagyon sikerült időben beérnünk, megint pont egészre estünk be, ami csak azért ennyire mókás és szó nélkül hagyhatatlan, mert sztem az egész ELTÉn mi vagyunk a 2 legközelebb lakó hallgató.. Sebaj, ilyen laza a mi imidzsünk:) 8-kor esszéírás. Egy kedves néni tartotta, a előző félévi ratorika tanárunk felesége. Stílusa ugynaz, tamatikája követhető, artikulál, belopta magát a szívembe. 9-kor ókori és keleti irodalmak műfajai. Egy aranyos apó(:)) tartotta, aki ránézésre elég pilledtnek tűnt, de egész jó kis órát tartott, Bogdánnal aggódtunk, hogy jön-e majd ki hang a torkán, de miután megszólalt örömmel vettük tudomásul, hogy tisztában van vele, hogy 170 diák füléhez kell eljuttatni a mondanivalót. Jah, ha valakit érdekel, az epukis énekmondókról volt szó. 10 órától volt a bev. az irodalom tud.-ba, melyet Déri tartott. Bevezető órának szánta a mait, kicsit nehéz volt megfejteni mit akar néha, de leszűrtük a lényeget, szivatos félévünk lesz, 3 beadandó műelemzéssel sz**at (nem szivat) minket, melyek latin, hindi, illetve van még egy, nem jut ezsembe, na szóval ezeket kell majd elemezni mindenféle utána olvasás nélkül. Tehát pl.: kitárta szárnyát, akkor nem írom le, hogy valószínüleg a költö derült állapotban írhatta a művet, mert mondjuk jól érezte magát előző éjjel. Szóval értitek. Nem is fontos annyira.

Órák után haza battogytunk, szorgalmasan átmásoltam a jegyzetemet,mert nem tetszett ahogy órán írtam, és elköszöntünk Gézától. Ő szobatárs volt, de ugye a múltkor említettem, lehúzták 20ezerrel, nos ezek után nekem sem lenne túl sok kedvem maradni olyan emberek közt akikben addig valamilyen szinten megbíztam, naivan. Jelenleg tehát 6-an vagyunk a B-ben. Engem nem zavar, mert szerencsére mindenki nagyon jó fej, és lehet naphosszat ökörködni. Ma ki is takarítottam, mert ugye ez nem férfias időtöltés. Szívesen skacok. Mellesleg tényleg jól esett:)

Délután már időm sem maradt pihenni, fél 5 lett, összekaptam hát magam, és elindultam az ÁJK felé, hisz felvettem egy jog órát. Na szép mondhatom. Bementem a főépületbe és 26(!!!) perc alatt találtam meg a termet. Mentem a portára, de hát ők még életükben nem hallották az előadó nevét nem tudnak segíteni, menjek a gondnokságra. Mentem, de zárt ajtókba ütköztem, majd végre az óra előtt 10 perccel kinyílt az ajtó de elküldtek valami harmadik helyre, nem tudom milyen nénihez a titkárságra, mert ő biztos tudja. Hallgattam rájuk. A néni meg is mondta merre van a terem. Csak azt nem tette hozzá, hogy enyhén szólva könnyű eltévedni. Bolyongtam hát az emeletek között, kétségbe esve kutava a VIII. terem után. 59-kor meg is találtam és helyet foglaltam a bazi nagy előadó 3. sorában. Nem,nem stréberség, mert összesen voltunk kb. 20-an, szóval az lett volna kérdezni való ha elkülönülve, a 28. sorba ülök. A nő jó fej volt, a mait csak bemutatkozó órának szánta, majd hétfőtől lesz véresen komoly. Megtanítják nekünk a jogi alapfogalmakat és, hogy milyen estekben fordulhatunk a bírósághoz, hisz mint említette "manapság sajnos nagyon sokan nem állnak ki magukért, nem akarnak igazságot követelni, hisz nem tudják, hogy ehhez igenis joguk van". Szóval rossz csak nem lesz.

Ma könyvet is vettem, sitty-sutty 6 mp, mínusz 4000ft.., de mosolygok és tudom, igen, hogy az én érdekem. Haza felé beugrottam a boltba, vettem ezt azt, de ami ezek közül említésre méltó talán az a Raffaello amit majd Bogdán kap, ha magához tér. Pedig mikor hazaértem én is bebújtam mellé és még a buksimat is a mellkasára hajtottam, csak, hogy ütemesen emelkedjem a fejem minden egyes lélegzetvételénél..lényeg, én is elbóbiskoltam, de csak egy szerény kis órára. A Barátok Közt 2. felvonását épp elértem. Dráma nagyon.:) Most meg itt tartok. Verem a billenytűket, aztán folytatom a tegnap elkezdett latin fordítást, hogy holnap kihúzhassam magam ha nekem kell felolvasnom. Ezen kívül egész nap No, Thanx-et dúdolok, büszke vagyok magamra..Szép hetet

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sok szerencsét kívánok nektek a félévhez, csak így tovább!