2007. január 21., vasárnap

Szösszenet

Ismét itt vagyok. Mi másról is írhatnék, így a vizsgaidőszak közepén.. Ma tudtam meg a tegnap írt 2 vizsgám eredményét, filozófiatörténet 4-es, történettudomány 3-as. Ezek gyönyörű jegyek!!! Holnap retorikából vár ránk megméretetés, valamint nyelvtudományból 12-én. Annyira nem is vészes, mint gondoltam volna, de tény, egyetemen az ember boldog a kis 2-esével, nem is nagyon érdemes az 5-ösre hajtani.. Következő bejegyzéseimben, Bogdánról példát véve, kis kitérőt teszek majd egyes zenei kultúrák kialakulására és mai, félreértelmezett követésükre. Hozzám nagyon közel állóként, a PUNK világába foglak elvarázsolni Titeket, remélem tetszeni fog, és akkor is figyelmesen olvassátok majd, ha nem is áll annyira közel a szívetekhez a zenei világ ezen, nem éppen igényesnek tűnő, szövegeit tekintve problémamegoldásra, és lázadásra buzdító rétege. Persze a PUNK sem csak magát a zenét jelenti, fontos lesz kitérőt tenni a stílus védjegyeire, szimbólumaira és persze a gyökerektől indulva kis ízelítőt kaphattok a Jhonny Rotten alapította botrányos Sex Pistoltól egészen a mai divat punk zenekarokig. Bogdán blogján, bár gondolom nem mondok ezzel újat, az EMOról olvashattok. Szívesen belemennék én is ebbe a témába, de nem lopok a barátomtól. Ez az ő kis feladata most, nem is megyek bele, majd vele osztom meg ezen irányzatról kialakult véleményemet valamelyik hajnali kis elmélkedésünk során..

Sikeres vizsgákat mindenkinek!

 

Nincsenek megjegyzések: