2007. január 21., vasárnap

Szegeden #2- Édes kicsi LoLmárom

Ugyebár az első esténél tartottam, illetve az azt követő reggellel jönne a folytatás. Azonban ki ne felejtsek egy nagyon fontos mozzanatot az 1. estéből, hisz ekkor zajlott az ajándékozás, ami megtörténni megtörtént, csak hát mondjuk 2 órás késéssel a wownak köszönhetően. Bogdán megkapta a nagy Manga könyvet és hozzá egy aranyos plüssmacit ami kezében a képemet tartja és azt üzeni új kis gazdájának, hogy szeretem:) Én egy nagyon szép és egyedi sálat kaptam, valamint a világ legcukibb kis plüssét, aki egy Nici tigris, és Bogdán barátjának, Tibinek köszönhetően, aki Bogdánomat olykor csak a „Lol már” kifejezéssel illeti, az én kis tigrisem neve LoLmár lett. Nagyon a szívemhez nőtt..

Azt hiszem a történteket össze- vissza fogom publikálni, hisz bocsássa meg a világ, de csak úgy zuhannak rám az emlékek, nincs az a csoda aminek köszönhetően ne felejtenék ki valamit, vagy hogy mindazt ami eszembe jut, azt sorrendben írjam. Hatalmas nagy élmény volt, mikor Csaba ajándékát felavattuk. Ő és barátai már iszogattak és játszottak vele este, mire éjszakára mi is kedvet kaptunk hozzá. Nevezzük nevén a játékot: PÓKER!! Nagyon komoly kis szettben kínálva magát. Úgyhogy, a 3 jó barát Tamás, Bogdán meg Csaba beavattak engem a póker rejtelmeibe. Nem volt nagy a tét, fejenként csak 200-at buktunk Csaba javára. Zsuzsa tanuldd meg te is, legközelebb látni akarunk az asztal körül!! A játszmát megismételtük Orsi társaságában is, aki jó stratégiája ellenére( blöff) hamar elveszette zsetonjait. Valamikor később Csaba, majd én is követtük, s a hatalmas hajszát az immáron 1000 forintos fődíjért, melyért logikusan Tamás és Bogdán küzdöttek, a kis szobában bonyolítottuk le, még jó, hisz negyed 6- ig tartott(igen, hajnalig)

Voltunk ám moziban is, másodjára, ezúttal az Apocalyptót néztük meg, mely valóban nem rendelkezik túl sok mondanivalóval, de eléggé élménydús film. Tény, tömve van szaftos és csonkolós jelenetekkel, de valahogy most ezek sem zaklattak fel. Egyszer érdemes megnézni. A filmet Aboriginálban pihentük ki( esetünkben kávézó) és elfogyasztottunk 1-1 sört(jah és gyömbért) a plazatól való búcsú jeleként. Történt, hogy az egyik nap sütötte reggelen kocsiba pattantunk, nem éppen frissen( 3 óra alvás után) és elkirándultunk Kiskunhalasra , Tibi rokonaihoz. Kicsit rosszul viseltem a hátsó ülésen, de sikeresen megérkeztünk. Nagyon kedves volt mindenki, de ezt már megszoktam ha a kedves kis Kőrösiekkel, nél mutatkoztam. Kiskunhalason is nagyon finomat ettünk – ittunk, beszélgettünk és 2 tündéri ikerrel is találkozhattam. Nagyon szép nap volt. Megismerkedtem Bogdán barátjával, Tibivel is, aki szintén nagyon kedves és nagyon jó fej, szimpatikus kis alak. Eljött a szilveszter. Házipartyba mentünk, mely elég jól sikerült. Megismertem Norbit is meg Zolit is, meg mindenkit akit kellett. Activity bajnokságot vívtunk, persze Bogdánék nyertek, na de milyen könnyű szavakkal. Persze most csak túlzok, szép játék volt. Volt aki kissé leittasodott, a készített fotóimon is láthatóak. De a keménymag, M- betűs, jesszus nem jut eszembe a neve, Tibi, Bogdán és én reggel hatkor még tovafurikáztunk JATE- ba. Nagyon jó hely, csak eléggé tömve volt, és nem volt éppen pozitív ha a tánctéren cigiztél. De hatalmas, és a zene is jó. Volt egy két ellenszenves leányzó, de ez már nem nagyon izgat.( Jah és volt egy, magát nagyon keménynek feltüntető gyerek, olyan menős szőrös kabátkában..140centi volt max..mókás látvány volt). Zárásig maradtunk, majd a pályaudvaron elfogyasztottunk egy- egy hamburgert( soha nem voltam még annyira éhes mint akkor), ezután pedig taxiba pattantunk és irány a Becsei. Reggel 8tól mintegy 8és fél órás alvás következett, este pedig lájtos kis mozizás.

Hát el ne felejtsem! Az egész hét legcsodásabb 2 órája! Az volt, mikor Bogdán elvitt vacsizni John Bull-ba. Fantasztikus volt. Én sajtos, kukoricás rizses csirkefalatokat ettem, Bogdán pedig steaket. Kettőt:) Sört is fogysztottunk közben, no meg a desszert is mennyei volt, mogyorókrémes-mascarponés tekercs. A lényeg, nagyon jól éreztem magam. Hangulatos vacsora azzal akit szeretek, kell ennél több??

Volt még sok más jó dolog. Mint pl. a Monopoly, póker és darts nézés, nagy és finom esti, családi kajálások…Nagyon szép 8 nap volt. És nem jó onnan soha eljönnöm. De muszáj volt, 9.- étől vizsgaidőszak. És Bogdánnak is tanulnia kell. Remélem majd február, március környékén újra megyek, hisz Tibi megígértetett velem egy vacsorát.
Zsuzsa, Tibi, köszönök szépen mindent!
Bogdán neked is! Nagyon!<3

Nincsenek megjegyzések: