2007. január 21., vasárnap

Szegeden #1

Hosszas - hosszas vonatút után, ami ha utólag belegondolok nem is volt olyan hosszú Harry Potternek és az új mp3- nak köszönhetően, megérkeztem ismét Szegedre az én kedvelt kis „családomhoz”. Két kalapos úr várt rám a peron végén, szép látvány volt csak ennyit tudok hozzáfűzni. A megszokott útvonaltól eltérően ez alakalommal Bogdán nagyszüleihez mentünk, Karácsonyozott a család. Jó sokan voltunk, de nagyon jó volt a hangulat. Finom kaják, amikből, persze Bogdán már jól tudta hisz ismer nagyon, hogy akár mennyire is szeretem, kismadárnyi adagot vagyok hajlandó csak elfogyasztaniJ Martiny, rövidek, sör, bor, volt ott minden , mi szem- szájnak ingere. Kasztosodott a társaság, érthető módon a 15-21 éves korosztály csapatában foglaltam helyet, mint új kis jövevény a már picinek így sem nevezhető családban, persze mindezt az én kicsim oldalán. A nagy – nagy kacagásnak néha a közbeiktatott cigi vetett véget, mi, bagósok, kiröppentünk mindig a lépcsőház elé és jó mélyeket szívtunk a télinek nem mondható napon. Eljött az ajándékozás ideje is, nagyon aranyos jelenet volt, izgett-mozgott , mindenki, örömet szerezve a család többi tagjának. Én persze csak este kerültem sorra, hisz az ajándékokat az autóban hagytam. Fényképek is készültek, amint birtokomba kerülnek, megosztom majd a nagyérdeművel. Volt szó mindenről, a fiúk főleg a foci köré rendezgették mondanivalójukat, míg én leginkább Bettivel társalogtam, ha éppen nem Bogdánnal próbáltam romantikusan összekulcsolni a kezemet. 4-5 órát lehettünk ott, Bogdán meg is mentette a világot 13 üveg( néha doboz) sörtől, aminek hatása teljesen konszolidáltan mutatkozott. A családi összejövetelt mozi követte, beültünk a Táncoló Talpakra. Hát Istenem. Csabának meg Orsinak tetszett, nekem nem annyira. Mit szépítek, 2-3 jó rész volt benne. Sajnos nem köt le egy szteppelő pingvin:) Utána még beütünk sörözni Memphiszbe, majd Taxival haza. Ismét sokáig fent voltunk, ki is maradt a másnap reggel, ebédre tértünk csak magunkhoz. Folyt. Köv., nem akarok nagyon hosszú részeket postolni, mert a szegedi élménybeszámoló igen csak hosszúnak mutatkozik, jobb lesz szépen, adagolva:)

Nincsenek megjegyzések: