2007. január 21., vasárnap

Magamról

Hát igen..ez lennék én....Egy '86 után született mára már 2színű hajjal rendelkező,számítógépekhez még csak nagyon kezdő szinten(!!!)értő leányzó...
1987ben láttam meg azt a bizonyoson forró égitestet..Mindez történt ama remek év szélfújós,levélzizegős,minden bizonnyal esőpotyogós hónapjában,Szeptemberben(ennek ill.anyuéknak köszönhetően szűz vagyok...horoszkópilag)..még több infót elárulván pedig megosztom veletek h a hónap 6.napján történt mindez..amit más értelmes ember egy mondatban ír le,nekem nem sikerült nah..




Gyorsítsunk a tempón.Felnőttem Székesfehérváron,érettségimet a Ciszterci Szent István Gimnáziumban vettem kézhez és ezzel a mozdulattal na és persze a mögöttem lévő kínkeservesen megszerzett 134 pontommal tárt karral várt Budapest legintellektuálisabb intézménye,no persze az egész országé is,az ELTE...
Nem voltam benne biztos h össszejön(bár megérzéseim és kellemetes álmaim voltak a sikeres felvételivel kapcs.ban,amiket persze nem árultam el senkinek nehogy már ne történjék meg.Jah de.Van egy 16 éves plüsskutyám.neki elmondtam:)Na de ezzel a kutyusnak kedveskedő mondattal zárjuk is le a cuki hangvételt.Illedelmesen,felnőtt,érett nőként osztom meg veletek az általam fontosnak tartott és ezáltal publikus dolgokat.
Tehát felvettek.134pont=ELTE-BTK/Ókori nyelvek és kultúrák(a 8 jelöléses jelentkezési lapon ez a szak szerepelt a dobogó 3. fokán..elötte a jelenlegi felfogásom szerinti gáz kommunikáció és a tulságosan inellektuális hatást keltő szabad bölcsészet állt:)A lényeg h örülök h a sors ezen irányba terelte utamat.
Túlestem egy fantasztikusan jól sikerült gólyatáboron--(nah ott aztán nem nehéz összekovácsolódni...pl.:tequila-gold/silver=volt mindössze250HUF-tal..vicc)
Tehát a 34 felvett emberkéből 16ot meg is ismertem ott.Vannak köztük igazán partyfacek,tekintélytparancsoló szanszkrit fanok,de mielött a klikkesedés gyanúját kelteném befejezem a felsorolást és kiemelném a krém névsorát akik meglepően közel kerültek a pici szívemhez--(nem a teljes nevüket szerepeltetem,csak h meg ne sértsem a személyi jogokat:)
Tehát:Nessus,Rezsike,Marz,Máté,Ádám(nem Móró-nah majd ezt is elmesélem.Úr isten mennyi emlék...)szerintem ennyi...igen ők fiúk én meg lány vagyok..De rólam tudni kell h- esetükben mindenféle szexuális vonatkoztatástól eltekitve-én tényleg csak a fiúkkal érzem jól magam...mind emellett azért jelentem h általában vonzódom is hozzájuk...de nem ehhez az 5-höz:)
Tehát a gólyatábor rendesen elintézte h szeptembertől ne magányosan kóvályogjak az amerikai filmekből már jól ismert egyetemi hangulatot idéző poros,dohos,sötét,labirintikus folyosókon...No és persze itt említeném meg h a campus majdnem közepén található egy szobor..Nah..mi is ott vagyunk találhatóak órák között ill.alatt...Én szoktam ülni a bré alatt de ez aztan igazan mellékes...
A suli tehát le volt tudva...de szept.9-ig mondhatni fogalmam sem volt h hol fogok lakni...Mert azt ugyebár eldöntöttem h bejárós nem leszek...Kolit meg persze nem kaptam...De szerencsére a gólyatáborban pót anyu,nővér,mindenes szerepét betöltő kedves Erika(aki melékesen HÖK tag) kecsegtetett nekem egy soha vissza nem térő lehetőséggel,melyre természetese rögtön lecsaptam..A lényeg h koli helyett felajánlottak nekem egy hostelt(Budapes Colors Hostel)ami mindössze 5 percnyire telálható a sulitól...fényezzem még..mi is van a környéken...Duna,könyvtár(az is olyan mint a filmekben),CBA,Váci utca...Rengeteg antikvárium...na de nem kacifántoskodom...Remek helyen van...tehát beköltöztem szept.11-én...A legnagyobb szobában lakom 3 ill.mától már 4 lány társaságában akikkel szerencsére igen hamar megtaláltuk a közös hangot(Timi,Era,Réka)
De az egész hostel társaság csúcsszuper...koedukált körülmények között intellektuálisan maximálisan élvezhető hangulat,recepciós felügyelete mellett(üdv Viktor)...persze van egy kis gond is...van ott egy kutya..Kutya?Nem biztos h ezt a jelzőt lehet használni arra a lényre.A neve Sába és elvileg agár...iszonyat...de nem megyek bele mert nem szeretek magamnak sem meg másoknak sem fájdalmat okozni...(amugy barátom és szerény véleményem szerint Sába=macska...de ez 7 pecsétes...:)


Azt a mindenit ez olvashatatlanul hosszúra sikeredett,rem azért rajtam kívül mások is figyelemmel kísérik majd eme sorokat..
Jah de mielőtt mennék...meg kell említenem egy nevet...akinek a tulajdonosa miatt igazan boldog vagyok az elmúlt 2 hétben(mellesleg ö is hostelbeli és ő az a bizonyos barát akivel egyezik a véleményünk Sába ügyben)...Ő pedig nem más mint Bogdán...de erröl sokat nem fogok írni...vagy majd csak későbbb...

posted by Adrienn at 3:41 AM

Nincsenek megjegyzések: