2007. január 23., kedd

Innen is, onnan is

A legfontosabb vizsga előtti pánik még mindig várat magára. Olvasgatom a szent időt, etc, és Tavi barátomnak köszönhetően egész szép mennyiségű anyagot sikerült összeszedni a a görögökről. ETR fórum haldoklik, és ba***ák feltenni a művtöris jegyeket. MI más maradna, Tamást ostromlom szokásosan, órákig trécselünk msnen, mert ő nagyon jófej, kedves és megértő.:)( ezeket csak azért írom, mert biztos olvassa majd:P) Ölelgetem LoLmárt és bámulom a TV-t. A nem éppen izgalmasnak tűnő program azonban hatalmas felfedezési és sokkolódási lehetőségeket tartogat. Tegnap előtt épp a Buffy 97-es filmjét láttam. Egyrészt megdöbbent az a tény, hogy egy gimnazista lány ennyire hamar és könnyen beletörődik abba hogy ő képes vámpírokat ölni, sőt abba hogy vannak vámpírok. Nem tagadom, beteges perverzióm nekem is egy vámpírral való találkozás, de tudjátok, jobb előbb látni az ilyet, mint feltétlen bizalmaz szavazni a létének. Drakula most forog a sírjában. Jut eszembe, Bogdán tényleg nem ártana elmenni a Roman Polenski féle Vámpírok Báljára!! Másfelől Buffy kellemes képi hatásaival megmelengette pici szívem. Szerencsére csak kevés hírességre mondom hogy vááááá, azt a mindenit, de akit ezzel illetek, no az meg is érdemli. Ryan Philippee után a dobogó 2. fokára léphet az említett film Spike-ja, James Marsters. Nem mutatom be, a google bizonyos része egyenlő az ő fotóalbumával.

A Heti Heteshez is volt ezen a hétvégén szerencsém, kihagyhatatlan élmény volt. Erre persze biztos rájátszik Hajósért való intenzív rajongásom. Okos, férfias, magas, de könyörgöm, a humora. Imádtam mikor pingvint imitált:) Bajor humora kicsit távol áll tőlem, és nem szeretem ha Jáksó ennyire el van nyomva egy nem is érdektelen hír kommentelése közben. Ez van na. A műsort hallgatván ismét rádöbbenhettünk arra, hogy bizony kicsiny országnk mint valami rossz prostituált, pénzért beadja a derekát. Ha a nyugat-európai tejfölképű népesség füttyent és pénzt ad, mi tároljuk tonnaszám a szemetet. Végülis ez a normális. Meg az is hogy a képviselők számla bemutatása nélkül kapnak annyi kiegészítést, meg ezt meg azt, amennyi pénzem nekem soha nem lesz. És akkor meg ne lepődjünk meg, ha az antarktiszon még a totyogó állatok is lopnak...

Bogdán ismét boncolgatja privit, szomorú hogy mikor az ember azt hiszi látta már a legszánalmasabb gyereket, akkor jön a következő oldal, és az előző ártatlan játszadozásnak tűnt csupán a szavakkal:) Nem megyek bele jobban, mert engem tényleg felbosszant, nem is kicsit. Érik bennem nagyon az a kötsög gondolat hogy levelet írok valamelyik észlény szüleinek, egy atyai pofon hatására talán nem mutogatja a Bankban főállásban lerészegedő 13 éves a melleit, meg a pijcingjeit.

Ami engem földbedöngölt tagnap, az Eroticboy, rendes nevén Márk vagy Norbert. Subba bácsi legfrissebb bejegyzéseként rögtön szemetszúrt egy fanszőrét mutogató homo beütésű shyguy a képernyő jobb felén. Elolvastam a rá vonatkozó kommenteket, szétröhögtem az agyam:) Megnéztem a honlapját is, lehet nem kelltt volna. Fogalmazási hibáit nem figyelembe véve belepillantottam a képeibe. Hajaj:) Ilyen pucsítást. Aki kíváncsi rá, megnézheti itt.
Eroticboy meleg, de páratlan masszőr.. Try him:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szépvolt Adri! :P De kifelejtetted a jóképű, intelligens, jó humorérzékű, stb. jelzőket :D