2007. január 21., vasárnap

Ha eljár a kéz...

Ebben a bejátszásban Jenőt láthatjuk, aki nem tűri tovább:) A nyers, tomboló erő veszi át az uralmat, miután kis cigány barátnője(ismerőse, élettársa, gyermekeinek anyja, ki tudja ezeknél hogy megy), akivel azonos intelligencia szinten van lekever neki 3(!) pofont. Lehet azért, mer még nem volt rá példa hogy engem agyabulált volna el az erősebbik nem egyik tagja, nem háborít fel ha egy nőn csattan el egy pofon. Jenőnk igazi vadállat, mancsa biztos nagyot csap:) De ugyan. Mi ez a kis legyintés? Otthon szerintem az asztalt töri ketté a közönséges nőcske derekán. .:KLIKK:.

Ez a bejegyzés csak úgy, spontán jött létre, jelentőssége nincs. Pont mielőtt posztoltam, azelőtt gebaszkodott a blogger, meghalt az én kicsi régi blogom( R.I.P)-ezen elkeseredésem vezetett el odáig, hogy dühömben csak ezt tettem fel..:)

Nincsenek megjegyzések: