2007. január 21., vasárnap

Bekaphaja a Blogger!!!

Fél év alatt a 3. blogomat fogysztom, szép kis teljesítmény:) Egyelőre idegen nekem még a környezet, apró változtatások vannak a template-en, amiket nem én szerkesztettem( pl az about me rovat nem felül szerepel)és ezáltal nem is tetszenek nekem:) KIs időn belűl, de lehet hogy csak a vizsgaidőszak után bővítem az oldalt a régi linkekkel, mint például a Drága Bogdánom Blogjával.. Kép sincs még feltöltve rólam, bár emiatt csak nem feledkeztek meg róla ki is vagyok én. A "régi" blogról (istenem hányszor meg fogom még siratni) átmásoltam 3 írásomat, a 3 majdnem legutóbbit. In memoriam, mert még mindig szomorkás a kedvem ha a bácsira ( Fekti Antalra ) gondolok, valamint a Szegeden #1,#2, mert nagyon jó volt:) 29-én ,megint lelátogatok Szegedre, de csakis akkor ha addig lesz diákom, vagy legalábbis ideiglenesem. Nem maradok sokat, 1-jén jelenésem van a BTK-n, 2-án pedig randim van az exosztálytársakkal. Összegezve: az eddigi vizsga-akadályokat sikeresen vettem. Latin, Filotöri, Szöv.szerk., Retorika 4-es, Történettudomány 3-as, Írások és nyelvek, valamint Nyelvtudomány 2-es, utóbbit január 29-én próbálom kijavítani.Görögből sincs semmi buktató,Dériátminősült kis kedvencemmé.Bogdánt is dícséret illeti, hisz ő is szép jegyekkel büszkélkedhet eddig. Már csak a Vallások vuzsga van hátra, no abból kéne egy 5-ös. És én ezt bagyon kitűztm magam elé célnak. Bele is kezdek a tanulásba. Üdv mindenkinek, ha netalántán valakit még érdekelnek a régi posztolások, az eletkepek-adrienn.blogspot.com-on megtalálja, de mostantól a bejegyzések ezen az oldalon folytatódnak.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Gratulálok a vizsgáidhoz ezen a blogon is!

Adrienn írta...

Jajjj Te! Meg vagyok hatva. KÖSZÖNÖM!