2007. augusztus 1., szerda

Party Alarm

Most gyorsan csak pár mondatban említeném a velencei tavi (lol) ex osztálytársalós "találkozót". Van minden mi szem-szájnak ingere, paprikás krumpli, bolognai, no meg liternyi tömény, sör, bor. Ezeknek köszönhetően a józan osztálytársak száma is elenyésző, tisztelet a kivételnek. A fiúk elképesztő tempóban, dagadó májjal vedelték főleg a whiskeyt, aminek már pusztán a látványától is rosszul voltam. A másnaposságra meg hát köztudottan legjobb gyógyír egy kis repeta, így a srácok reggel 9-kor már pálinkával ápolgatták kiszáradt testüket. Le a kalappal.

Én többnyire vizet ittam, abból is az ásványos fajtát. Rájöttem, mostanában nem megy a berugás, nem mintha ez baj lenne. De valahogy nem kívánom az alkoholt. Csak a sört, de attól meg nem leszek részeg. Így mindig megmarad nekem az a csodálatos időtöltés, hogy józanon kacaghatom magam könnyesre az illuminált társaság ordenáré viselkedését látva. Nálunk nagy sláger volt most az Afrika, a lányok imádják üvölteni, hogy "makákóóó". Mi, Lacival meg azon agyalunk, mennyire gagyi főleg ez a sor" Hogyha kérditek idehaza: na milyen volt Afrika? Aaa". De KFT-t nem szapulom, himnikus dalként tekintettem a Balatoni nyár c. slágerükre, átszellemülve, depresszív hangulatban, emlékekkel küzködve üvöltöttem annó rengeteget az ágyon.. a sötét szobában:) Téma kivesézve.

Nagymagyar barátunk, Gábor, aki a jó hangulat alapfelelőse, sajnos elment tegnap, hisz ma kezdődik a Magyar Sziget-és neki ott a helye :). Na mellette az ember egyre inkább revizionista hajlamokat fedez fel magában, nem mintha nem lenne ez meg alapból, de Gábor olyan nekem, akivel felállva éneklem a Székely Himnuszt, és még az Eddát is imádja, csak úgy, mint én. Szóval jógyerek. Felvilágosít és megnevettet minket, de még mennyire:)

Neveket és nemeket nem említek, tiszteletben tartom minden kedves osztálytársam személyiségi jogait, de két mondat nagyon megmaradt bennem. Az egyik az Iskolatáska c. dal részegen átírt verziója, miszerint a "Peti áll most válaszra várva" vagy mi a fene helyett "Laci áll az álarcos bálban"-hát sírtunk.

A legdurvább beszólás pedig sok csillagot igényel, hát gyönyörködjünk benne:
"Anyád fa**ának a fülét rágjad ba**d meg!" Hát mondanom sem kell..

Ma hazajöttem kiheverni picit a történteket, de vagy holnap, vagy pénteken megyek is vissza. Addig is lezuhanyzom meleg vízzel, mert annak híján vagyunk ott lent.
Szombaton reggel meg nem haza indulok, hanem Bogdánék után Almádiba. Az lesz még tanulságos néhány nap:)

Pápá

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szia!

Én is hazajöttem pihenni mára, de holnap, azaz péntek dél körül valamikor megyek vissza, szóval ha gondolod el is tudlak vinni. Meg msn-en is kerestelek mert beszélni szeretnék veled, szóval majd keress meg mindenképpen. Köszi, és minden jót addig is!

Névtelen írta...

Csak az első bekezdéshez:
Velence TAVI: hát ez aki ismer no comment + Az ismert "KFT" zenekar: gyengébbek kedvéért Kis-Faragó Tamás, magyarázatra nem szorul. Megérintette lelkecskémet :)
Jó bulit Balcsira!

Pusz

Adrienn írta...

drágák vagytok mind2en!
csók Nektek, remélem hamarosan újra látlak Titeket! Bár Laci, most szálltam még csak ki mellőled:P