2007. július 26., csütörtök

iWiW

Hm.. Mire nem jó három óra? Leültem, és nekiálltam végignézni iwiemet. Kicsit elszörnyedtem, és végső felindulásomban töröltem 480 embert. Valóban, frankó volt látni a nevem után, hogy (542), de be kell látnom: bár én nem jelöltem feleslegesen, nem alakítottam ki felszínes és felesleges kapcsolatokat, sok ember jött, látott, s bejelölt engem. Miért? Mert látott már valaha, mesélt neki rólam a haverja, vagy mert egy városban lakunk. Szomorú, de több száz ember szerintem a nevemet sem tudta volna, ha nincs feltűntetve az oldalon. Akik számítanak megmaradtak. Sok embert, sok ex-osztálytársat is töröltem, nem azért mert nem bírom őket, vagy mert a hétköznapokban sem szeretném velük tartani a kapcsolatot, csupán azért, mert bár ismerjük egymást, de bejelölés óta nem kommunikáltunk, s még csak az üzenőfalon sem hallottam róluk. Ez van. Aki mindenképp igényt tart rám, hát jelöljön be:)

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

látom töröltél engem is.