2007. június 8., péntek

Ez a nem mindegy:)

Unalmamban erre bukkantam.. Így most már azt hiszem én is megállnám a helyem a privisek közt. Ez az egész egy nagy "LOL".


Glitter Maker


Egyszerűen sokkolva vagyok. Ezek szerint vannak emberek, akik NEM POÉNból művelik ezt a képeikkel, kommentjeikkel, avatarjaikkal. Megáll az eszem, ezt tuti a priviseknek találták ki, vagy talán ők maguk.. Olyan kellemes hányásnak tűnnek ezek a csillivilli mindenek. A feltett kép csupán illusztráció, nem élek vele hétköznapjaimban, most is forog a gyomrom. De hát csodáljátok meg ti is:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Mikor felnéztem a blogodra volt egy rózsaszín ADRIENN felirat is. Aztán valahogy eltűnt. Gondolom, épp szerkesztetett a postod és az már sok volt. :D

Névtelen írta...

* szerkesztetted

Adrienn írta...

igen. túl csicsa, és félő h azt már nem vették volna poénra:) de Te láttad és ez a lényeg;)

Névtelen írta...

Én is láttam és már azt gondolom, hogy te is a privi.hu-n vagy regisztrálva, csak az oldalad privire raktad, hogy a kereső se találjon meg igaz???
Most akkor ezek után miért is oltasz a priviről te paraszt?
Pedig úgy csillogsz, mint a még a priviről nem törölt faszt mutató pasik fasza!
Ez már parasztság ám, amit te itt művelsz a bölcsesség nevében, te érzed ezt???