2007. április 12., csütörtök

Ó, Mr. Alkohol..

A tegnapi nap is jól alakult, kora délután indultam vissza Pestre, abban a hiszemben, hogy vár rám egy izgalmas kis óra, halál és megújulás. Az órára elolvastam egy 27 oldalas angol szöveget a görög gladiátor játékokról, és írtam belőle egy összefoglalást, erre, csoporttársam hívott, hogy az óra elmarad, mert beteg a tanár. :( Pedig a legjobb óra. Sebaj, kidühöngtem magam amiért a gyönyörű napsütéses délutánt nem az egyetemen kell töltenem:), majd felszálltam a vonatra. Ismét zenehallgatás, olvasgatás, ennyi volt a döcögő programom. Bogdán hívott, mondta, hogy írtás volt a Hostelben, de szerencsére mire a Hostelhez értem, már nem volt füstfelhőben az egész lakás, így le tudtam pakolni, majd rohantam vissza az Astoriára Bogdánhoz. Akkor lett vége az órájának, bepattantunk mekibe, Bogdán ismét jól lakott, én pedig beérem egy deci kólával. Bizony, itt a jó idő, meleg van, ilyenkor nem nagyon vagyok kiéhezve a kajára, pláne a melegre nem...

Nem sokkal később találkoztunk Csabával, beültünk Panicba, megittunk 2 sört (490/sör :S), majd visszatértünk a Hostelbe. A B szobából valakinek kicsúszott a száján, hogy tequila akció van Morrison's-ban, felkaptuk hát a fejünket és hosszas készülődás után elindultunk. A kis földalattival mentünk, nem volt kedvünk sétálni. Tequila akció mi? Egy tequilát jelentett ingyen:) Sebaj, ittuk a söröket, csocsóztunk (illetve mi Bogdánnal csocsóztunk, Endréék örültek a potya kis góljaiknak és lövés helyett pörgett a rudat:)), jókat röhögtünk (mikor beléptünk, Bogdánt kiskorúnak titulálták, és majdnem nem tudott bejönni, na az nem volt jó:( De a pasi végre felfogta, hogy a barátom nagyon is elmúlt 18, nem is mostanában. Jó volt az egész este, bár Bogdán itatott whiskey-vel, ami nem tartozik azon piák közé ami ne ütne, de meglepően ezt is túléltem, és csak a fejem fájt, de az nagyon. Mikor elmentem a mosdóba (a sör pisiltet:)), részeg leányzók hánytak mellettem, mindennapos természetességgel. "Fruzsi hánysz, az előbb én is hánytam". Mindezt vékonyka, csengő hangon, teljesen normálisan kérdezte egy lány kintről.. Nőiesek mondhatom.

Hazafelé taxival jöttünk, baszki, 3000 (!!!) forint volt az út. Szééép, mondhatom! Ettünk egy pizzát, jól éreztük még magunkat, majd bebújtunk az ágyba. Reggel nem keltünk valami korán, de művtörire benéztünk, Kína volt éppen soron. Azt hiszem tetszett. Utána vettünk kaját, jó háziasszony módjára főztem Bogdánnak, szendvicseket is csináltam, s még a két kis beteget is elláttam forró teával. Viktor (ex-recepciós, jeleleg üzemeltetési vezető:)) is lázas volt, meg Gergő is. Gergő lázasra itta magát:) Ha már a pletykáknál tartunk, a darkos leányzó pedig már haja 80%-ától megvált, két copfos műraszta csüng a feje 2 búbján, melyek fekete, lila, és rózsaszín színekben pompáznak. Új piercingje is van, a szájában egy karika, melyen egy zöld dobókocka figyel. Önmegvalsítás a köbön..:).

Holnap már menni is kell haza. Ez teljesen eszomorít. Nem rossz otthon, de voltam ott eleget a héten. Majd igyekszem feldobni a hétvégét valami jó kis barátnős vagy ex osztálytársas programmal. Persze addig csak álmodozom róla, ma még vár rám egy fordítás, de szigorúan a BK után. Vége

Nincsenek megjegyzések: