2007. április 10., kedd

Megkínozva

Ismét in medias res. Délben keltem, letusoltam gyorsan, majd félrenéztem a busz indulását, így nem a 13.10-essel, hanem a 13.30-assal mentem be a városba (13.10-es nincs is...) Első állomásom a fodrászhoz vezetett, ismét alakított valamicskét a hajam színén. Ezennel barnás-lilás melírt tett bele, és hamarosan végleg el fog tűnni a fekete az aljáról. Bogdánnak épp az előbb küldtem át a képeket, nem lát változást. Hm, pedig a képen is látszik valami:) De felteszem ide is, nézegessétek csak.

Pont elkészültem 15.45-re, rohanhattam a belváros közepére, várt a kozmetikus. Az elmúlt hetekben nem volt valami szép az arcom, eléggé kipattogzott. Kaját olyat nem ettem, ami ezt váltotta volna ki, vagy a borozás tett be neki, vagy pedig az intenzív kocsma füst, (vagy a kettő együtt), hisz volt egy ilyen időszakunk, szinte minden nap mentünk valahova inni, füstölögni.. Szóval ezek a lehetőségek vannak. Befeküdtem, gőzöltem, kaptam csomó krémet, masszírozást, kezelést (áuuuu, nagyon fájt), majd a pórusok összehúzásásra egy ózonos kezelést is. Ha nem gond, az arcomról most nem tennék fel reprezentatív képeket, úgy nézek ki, mint akit egy égő ház roncsai közül húztak ki:S (Tamásnak fogalmaztam meg így, megtetszett:) Szóval most tényleg nem vagyok valami szexi, most én is azt mondanám, hogy a belső számítXD.
Befestették még a szempilláimat is, és kiszedték a szemöldökömet is, de ez senkit nem érdekel.

Emelt fővel ballagtam ki a buszpályaudvarra, nem érdekelt hogy mindenki megbámul. Bár, néha kedvem lett volna odakiáltani, hogy valójában ennél sokkal szebb vagyok, most jöttem ki a kínzókamrából:) De nem érdekelt, most piros az arcom, de pár nap múlva már sokkal szebb lesz. Miután 7 órája nem voltam itthon, éhesen berontottam a lakásba, kivittem Manót pisilni, majd előkaptam a tejfölt meg a rozskenyeret. Nem sokára pedig Barátok Közt. Utána pedig tanulok, olvasok.. Bogdánozni nem Bogdánozom, mert ma ismét elkezdte/folytatja a WoWot. Nem hinném, hogy lenne ellene kifogásom:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

A tejföl és a rozskenyér mellett elfelejtetted megemlíteni a töltöttkáposztát... :P

Adrienn írta...

mert az a posztolás után landolt a pociban:)