2007. március 2., péntek

Kuszaság

Bevallom, nem a legvidámabb napjaimat élem, de erős leányzó vagyok én. Várok egy döntést, de a kusza gondolatokból, melyek a fejemben kavarogtak, részemről is kialakult egy döntést, de hát csak mindent a maga idejében.. Ma jöttem haza a fél 5-össel, 6-ra beért a vonat a szakadó esőtől ázott városomba, anyu hazahozott, azóta meg pakolok. Holnap reggel költözünk, addig meg van mit dobozolni. Eddig 12 karton dobozt gyömöszöltem tele, és még a ruhákat el sem kezdtem pakolni. Mérlegeltem mi kell egyátalán, mire is van szükségem. Az előző kapcsolat rengeteg szuvenírjét pl. nem tartottam eléggé fontosnak ahhoz, hogy helyet foglaljanak és amúgy is 100%, hogy úgy ahogy az elmúlt időben nem vettem elő azokat, később sem kellenek már, de E.T. egykor levágott copfja az új lakásba is elkísér. Még jó, hogy Bogdántól nem kaptam sok mindent, így csak édes kicsi LoLmáromra kell figyelnem, ááá, nem tudom, mi lenne velem ha valaha is elveszíteném. LoLmár a világ legszebb ajándéka nekem, egy nem is akármilyen embertől..

Regel tehát korán kelek, de az is lehet, hogy le sem fekszem. A csomagolás talán még 2 órát vesz igénybe, utána bámulom majd a tv-t, illetve megírom az Odüsszei XII. énekének összefoglalóját. Kellő mennyiségű kóla van itthon, hogy ébren tartson, nem lesz itt gond. Holnap gondolom az egész nap a kipakolással telik majd, és azzal, hogy szokjam az új, változást jelentő lakást. Akik ismernek, azok jól tudják, hogy nem nagyon szeretem a változ(tat)ást. Amit elfogadtam, megszoktam, megszeretettem, attól nem szeretek elszakadni. És ez az élet minden területén érvényes rám. Nem is járt utat járatlanért dologról van itt szó..Csak mindenki tudja, mint ahogy a Junkies is megénekelte, hogy "minden nőnél van jobb nő", tehát ez az életben is így van. Mindennél van jobb. A lényeg az, hogy van, aki mindig a másabbat választja, holott tudja, hogy az előzőnél talán nem is jobb, csak másabb..És van, aki belátja, hogy néha érdemes megállapodni az aktuálisnál, hisz lehet jobb, másabb, ha ezt szeretem, akkor nem hajt a vágy, hanem élvezem tovább a "megszokottat". Még egyszer említeném, hogy most ezzel sok mindenre utaltam, de a költözés kapcsán jutott ezsembe. Jobban tetszik az új lakás, új a környék, de nem fogom úgy szeretni, mint a mostanit. Ahol felnőttem. Mert ezt szoktam meg, lehet 10000000 jobb, én ezt szeretem, hozzám tartozik, és egy picivel másabb leszek OTT. Mindegy. Egyszer ennek is be kellett következnie.

Nagyon dühös vagyok, itt, a posztolásnál eltűnt a HTML, ill a Compose opció, vagyis nem tudom módosítani a leírt szöveget, értem ezalatt a szöveg elhelyezését, a linkeket, etc.. Mindegy, majd előbb utóbb előbukkannak. Addig itt ez a kacifántos nem is tudom mi. Aktuális érzés:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kitartás, olyan nincs hogy sehogy sincs. Jó pakolást, biztos az új hely is szuper lesz.

Adrienn írta...

remélem. a megszokáson van a hangsúly. meg a tetves bloggeren, mé kell megint cseszekedni????:(:(:(

Rezsinnyoca írta...

Csak megjegyezném, hogy nem hétfőre kell az Odüsszeia:) Ha ezt tudtad, akkor tárgytalan a hozzászólásom

Névtelen írta...

CSAK ELŐRE DOLGOZOM, DE KÖSZÖNÖM