2007. február 28., szerda

Nyűgös vagyok

Aloha. A hónap utolsó napján, a meteorológiai tavasz kezdetét megelőző napon illik a posztolás. na jó, nem illik, de az elmúlt 2 napban nem igazán történt semmi, de ez a kihívás, megpróbálom azt összefoglalni.

Tagnap rávettük magunkat (unszoltam, traktáltam, kényszerítettem Bogdánt, hogy igenis menjünk be könyvtárhasználat órára:)) Akinek van esze, az persze kihasználja azt, ha monnyuk a könyvtáros óra előtt, avagy után van más órája, és azt habizza, hogy üti egymást a két óra, vagy valóban üti egymást a két órja, vagy pedig szimplán nem megy be órára, hisz katalógust nem vezet érdekesen artikuláló tanár urunk:) Nekem a tegnapi órája, az előzővel ellentétben tetszett, bár míg a múltkor voltunk vagy 250-en a nagyon nagynak éppenséggel nem mondható előadóban, addig tegnapra a létszám jóval megcsappant, kb feleannyian voltunk, mint egy hete. Gondolom nem bánjátok, ha nem írom le az óra anyagát, megoszlik a közvélemény, van akinek tetszik, van akinek nem.. Tény, Bogdánnk igaza van abban, hogy bár jó poénokat mond a tanár, ez nehezen élvezhető, mert elég töredezett a beszéde. Én spec megszoktam, és már nem akadok fenn rajta.

Este volt egy érzelmi holtpontom, de reggelre kipihentem magam, aztán jöttek is a poloska írtók. 11-kor el kellett hagyni a Hostelt, 3-ig nem is volt tanácsos visszajönni a permetező szer miatt. Úgyhogy megreggeliztünk mekiben (életemben először ettem fish mac-et, nagyon király). Séta követte a pocak jóllakatást, antikváriumról antikváriumra mentünk, majd beültünk egy jó kis tea/kávézóba. Felmentük a galériára, jött is a pincérlány, Bogdán menta teát rendelt, én meg tejeskávát. Na itt a csavar. Én jeges tejeskávéra gondoltam, és csak akkor esett le, hogy nem pontosan azt kértem (lehagytam a jeges jelzőt), mikor a csaj letette elém a gőzölgő, fortyogó löttyöt. Megvártam mire újra feljött és informáltam figyelmetlenségemről. Szerencsére voltak annyira nagyvonalúak, hogy simán kicserélték a kávákat.

Elment az idő a beszélgetéssel, a kávézóból az egyetem felé tartva bementünk még egy antikváriumba, meg is vettem Potter 2. könyvét angolul. Mert jó. Beleolvastam, és örömmel nyugtáztam, hogy ezzel remekül gyakorolhatom az angolt, hisz gimiben régen volt már angolóra.

Az egyetemhez értünk, bementem Bogdánnal japanisztikára, tetszett nagyon. Japán éghajlatáról volt ma szó, japán anyanyelvű tanárnő előadásában, s az ő hosszas japán felolvasásait egy japánul perfekt szinten tudó diáklány tolmácsolta. Ennek is eljött a vége, visszamentünk a Hostelbe, ahol az írtásra már csak a vegyszer szaga emlékeztetet. Ledőltem 24 percre pihenni, majd újra szalonképessé varázsoltam magam fél perc alatt, hisz 4-től halál és megújulás órám volt. Ma is élveztem, de ez nem lep meg. Jó a tanár, jó az anyag, jó a felkészültségem:P Most, ha befejeztem, kkor pedig muszáj beiktatnom egy kis pihenőt, mert lassan úgy érzem, összeesem a fáradtságtól. Született feleségek? Nem is tudom..Holnap idegörlő nap. Hétvégén meg költözünk, juhhé.

u.i.: mi van a postával? Anyu elsőbbségin adta fel az otthon maradt hajvasalót hétfn, erre még ma sincs sehol:(

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

talán az út végén állunk
talán az elején
talán ez a kezdet
de lehet a vég

Névtelen írta...

jó reggelt!