2007. március 25., vasárnap

K.O.:)

Halkan kell pötyögnöm, LoLmár még alszik. Na jó ennyire nem vagyok gyerek, csak vicceltem:)

Elképesztő, reggel 6-kor még fent voltam, jó persze ezen dobott egy órát ugyebár az átállítás, no de kérem, pici lánynak kevés alvás, vagy mi?:( És ilyenkor persze másnap, ma, nem, hogy a délelőttöt nem tudom kihasználni, de még az ebéd is kiesik:) Anyuék most voltak papinál köszönteni (utólag), mert hétfőn volt a nevenapja (József), és én még erről is lemaradtam.. Persze majd jövőhéten átmegyek személyesen és viszek neki egy tonna csokit meg mosolyt.

Amióta felkeltem csak a VH1 képei, hangjai töltik be a szobámat, no meg a radiátoron száradó pólómból áradó kellemes öblítő illat. Most éppen RCHP megy. Szeretem? Nagyon. Persze hatalmas nagy különbség van a régi csili és a mai között. De a zenészek is emberek, változnak, nem ugrálhatnak még mindig, modern napainkban is a régi flanel-ingjeikben. És amit most csinálnak az is szerethető, szimplán egy igényes popularizáció végterméke. Ennek örömre, mivel szobátársamtól értesültem nyári koncertjükről, valószínüleg ellátogatok majd rá. A jegy 15.000, és öö, vagy Ausztria, vagy Lengyelo. lesz a házigazda. Szóval amíg sansztalan, hogy a Sziget nagyszínpadján történjen némi Kalifornikáció, addig ki kell használni ezen olcsó lehetőségeket. Olcsó? Ha úgy vesszük, hogy egy No Thanx-re (csak tippelek) mondjuk 2000 huf a tikit, akkor értitek, hogy RHCP-nek megalázóan alacsony az ára:) Ez még a jövő zenéje, de ez van mikor egy szám nosztalgikus hatására tervezésbe lendül a kislány.

A mai terveim a következők: (bár aludnék még vagy 2 órát, nem teszem. 1 órán belül kicsoszogok a zuhanyzóba és kiölöm az álmot kék szemeimből. Hajamra sampont locsolok, majd ha megszáradt, kivasalom. Igen, mi nők, csak azért, hogy tettszünk magunknak, esetenként másoknak is, képesek vagyunk lángoló vasak közé szorítani a festéktől már amúgy is roncsolt hajunkat. Nem aggódom, mert nem rég megmondta a fodrászom, hogy ahhoz képest, hogy rendszeresen festem, vasalom a hajam, nagyon jó állapotban van. És amúgy is. A múlt héten a sok program és párnaszorongatás nem tette lehetővé, hogy alakítsam eső miatt rakoncátlan tincseimet. Ha ezzel megvagyok, eltüntetem az arcomon éktelenkedő piros pöttyöket, amik bárcsak pattanások lennének, de nem azok. Csípések és a pesti levegő eredménye. Hát ez van, hamarosan kozmetikus és remélem ad majd nekem valami csodaszert pofira.

Miután a szépségápolás végetért, bepattanok a kocsiba, ölembe kapom Manót (jajj, Bogdánnak is mennyire tetszett tegnap camen:$) mert tőle a vasúton szoktam elköszönni, és anyu úgyis elvan vele visszafelé is a kocsiban. Még nem tudom pontosan melyik vonattal kívánok menni, de (hú, már 3 óra) a 18.00-19.00 közti időintervallum a szimpatikus.

Szörnyű tényként csap belém a tudat, miszerint még nem írodott meg a holnap leadandó verselemzésem. Istenem, megérkezem a Hostelbe és ahelyett, hogy nevetgélnék, mást olvasnék, mással foglalkoznék, egy iszlám ratyiságot kell majd elemeznem, ismét a kultúra hiányában. Remek lesz, reggel 8-ig csak összehozok 900 szót. Végülis a vers a boros mámorról is említést tesz, na abba beletudok menni:)

Elkeserít továbbá, hogy a fülem és szám közti rész, amiről már írtam és ami miatt szurit is döftek belém, szóval annak a fájdalma nem hogy enyhült volna a gyógyszerszedést követően, de kb. most úgy fáj már egy hete, mintha éles kést döfnének a fülembe és a szájpadlásom jobb felébe egyszerre, és a két penge valahol az arcom belső felén találkozik, gondolom egy izületben. Sokan mondják, hogy biztos azért, mert jön a bölcsesség fogam. Istenem, add, hogy nekik legyen igazuk, legen csak annyi bajom. Hogy ne legyek kétségek közt, jövő héten, remélhetőleg már hétfőn, elmegyek Pesten dokihoz. Muszáj egy röntgen, és ez hétvégén sajnos nem kivitelezhető, hisz akkor nem készítenek röntgent, csak hétközben, akkor meg Pesten vagyok, szóval azért ott. Nem tudom mennyi pénzem bánja majd, hisz ami poén, hogy a fül-orr-gégészeten csak az számít indokoltnak, ha vérző füllel megyek.. Na mindegy. A lényeg, hogy fáj, nagyon és ettől megijedek:(

Itt is megemlíteném, hogy bár él a freemail-es címem is, a következőkben a pucsulykislany@gmail.com-ra várom a leveleket, ha van valami fontos:)

Csók mindenkinek, legyen már este.. alvás.. vele..

Nincsenek megjegyzések: