2007. március 28., szerda

Barátok Közt

Először is, szép volt fiúk. Nem vagyok fanatikus focidrukker, de szeretem a focit. A mai meccsre is majdnem kimentünk, de inkább jól laktunk:)

Bogdánnal egy jól sikerült beszélgetős éjszaka következményeképp rekordmennyiségűt aludtunk ma:) Jól esett, úgyhogy nem bánom. Délután felugrott Lángi, a mi kis Bookline-os tündérünk és egy cigi melett ismétt kiveséztük életünk éppen aktuális gondjait. Utána, bár kértem Bogdánt, hogy ne tegye, de ő elment zuhanyozni, így a
"5 perc és indulhatunk"-ból egy óra lett, szokás szerint. Férfiasan kézenfogott és elindultunk a Deák téri Pizza Hutba. Elképesztő, hogy egy picurka pizza (mentsége ugye az extra vastag tészta) ennyire laktat. Sőt, annyira, hogy utána szabályosan fájt a visszajövetel a Hostelbe:) Majdnem 8 óra volt mire visszaértünk, nem sok volt így tehát hátra a Barátok Köztig.

Eddig szerintem nem nagyon tettem a sorozatról említést, de most muszáj. Ez elképesztő. Rohadtul tudják, hogyan kell a nézőt estéről estére a képernyő elé csalogatni. Dráma dráma hátán, de körömrágós figyelemmel ám. Zsuzsa már végre majdnem kimondta, hogy nyista, szia András, a fura fejű Jánost szeretem, erre lemegy egy hír a BK-ös híradóban, miszerint lehet, hogy a közös fiúk egy denveri iskolai lövöldözés áldozata lett. Elképesztő. És tényleg, egyes emberek, többek között szerintem mamámék is képesek már az első adástól nyomonkövetni a több ezer adásos sorozatot. A mai rész tetszett nagyon.

Holnap ugye csütörtök, imádott napunk. 8-tól fél 2-ig egyetemen ülés vár ránk, ókori és keleti hókuszpókuszokat hallgatva. És nem hiszitek el, de reggel 10-re jönnek újra a poloskaírtók. Nevetnem kell. A legutóbbi írtás óta csak több dög van. Szóval a holnapi akciótol sem várok többet:)

Miután megittam a sörömet, megyek zuhanyozni, aztán a szokásos olvasás. Jó éjt

Nincsenek megjegyzések: