2007. március 18., vasárnap

After party- Szó szerint

Nos, amíg anyu hajat szárít és ezáltal nem tudok elmenni zuhanyozni, dobok pár sort. Tegnap végre nem hagytam, hogy az álom és a netfüggőség uralkodjon el rajtam. Mikor anyu hazaért melóból, bepattantam a kocsiba és bevitettem magam a Magyar Király Szállóhoz. (jogsi híján ez még így fog menni egy darabig. Nem azért mert nem szeretem a buszokat, csak hétvégenként óránként jár, no thx:))

Szóval kiszálltam a kocsiból, tettem 200 métert gyönyörű történelmi belvárosunkban, majd a Ciszter templomnál lekanyarodtam Ribillióhoz. Mikor beléptem, meg is hallottam Kati hangját. És akkor megpillantottam őket. Azt a kedves 8-10 embert, aki 8 éven keresztül fontos volt nekem, és akiket tavaly augusztus óta nem láttam. Persze voltak sokan akik nem jöttek el, de velük majd legközelebb pótoljuk a dolgot. Az asztalon megfordult minden, sör, jäger, unicum, jim beam kóla, martiny, mézes barack, rum.. Mindig is alkoholista osztály voltunk:) A cigi is szép számban fogyott, holott mikor elindultam attól féltem, hogy milyen ciki lesz egyedül cigizni. De a társaság 80%-a kiélte e rossz szokását.

Mikor már eleget költöttünk, nem akarok hülyeséget írni, de 40000 biztos megvolt, akkor fogtuk magunkat és 5-en bevágódtunk Laci kocsijába. Első körben a Mekihez száguldottunk, ahol Kinga már elemében volt:) Szunyogosat játszott, és felkenődött a kocsira jáccásiból:)

Megkajáltunk, majd Enikő felé vettük az irányt. Ugyanis ott aludtam. Póló, bugyi, és irány a takaró alá. Reggel meg hulla álmosan, de 8 körül elindultam mamiékhoz, és ott vártam meg anyuékat. Jöttek, megebédeltünk, majd sietés haza, és aludtam még 3-4 órát. Így teljes a nap. Bogdán, Bogdán, amióta megismertelek.. Sokat alszom. Gergő te meg röhögj csak;)

Ma este amint visszaértem, megyünk Misterbe. Utána pedig Potter 5. Mert Bogdán az előbb írt, hogy elhozta végre. Boldog vagyok. Csók

P.s.: Nagyon jó volt veletek!!! (Nitu, Enikő, Zsófi, Kati, Kinga, Dávidok, Dorina, Ádám, Peti, Laci, Balázs. És Peti! Nagyon jó a hajad!!!!)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Megint vihetem mosatni az autót, mert a komplett bal oldala sáros lett amikor a Kinga térdig beletoccsant mellette a pocsolyába. :)
Amúgy jövőhét szombaton ismétlés, jössz akkor is? Addig is minden jót!

Névtelen írta...

helloka. szombat tökéletes. egy feltétellel. haza kell vinned:) tudom, nagy kerülő, de fontold meg.
jaja, Kinga rlz. pussz

Névtelen írta...

Hazaviszlek ha kell, ez nem jelent problémát :)

Névtelen írta...

pussza