2007. február 22., csütörtök

Romantika

A betyárját, elég bóbiskolósan telt a nap, Bogdán csak este fél 7 körül tért magához:) Lezuhanyoztam, ő is elment gyorsan, majd kiléptünk a Hostel kapuján. Van tőlünk kb 100 méterre egy hangulatos kis Pub-nak tűnő hely, Bonny és Clyde a neve, és már sok-sok vágyakozó pillantát vetettem rá suliba menet és persze haza felé is. Este meg pláne hangulatosnak tűnik a kivilágítás miatt. Mivel Valentin-napon nem mentünk el vacsizni, mert aznapra virradóan lopták el Bogdán kabátját, megbeszéltük, hogy valamikor később pótoljuk be. Na ez ma volt esedékes, de Bogdán meglepett vele. Átsétáltunk tehát, majd felmentünk a felső emeletre, nagyon jó kis hely. Bogdán csomót filózott a pizza és a bélszín között, de végül a pizzát választotta. Ő egy sima sonkásat evett, én meg valami Cabane Bonnie-t, nagyon guszta volt, félbe volt hajtva, tele volt tömve sajttal, kígyó uborka csíkokkal, sonkával és kukoricával és le volt locsolva zelleres tejföllel.. Bogdán a tudója, hogy nagyon keveset tudok egy huzamban megenni, de ezt betoltam. Az tény, hogy ő kb 15 perccel előbb végzett a kajával, de büszke volt rám, teljesítettem. De hát ilyen pizzát? Ezerszer finomabb, mint a Pepés. Tényleg. Szürcsöltünk még deciszámra kólát, cigiztünk, majd telihassal visszaballagtunk Hostelbe.

Találkoztunk útközben (az említett 100 méteren) Csabával, hozott nekünk jó kis filmeket, bezony, unaloműző. Reggel meg latin doga, célom egy 4-es, de ha már úgy van akkor inkább egy 5-ös. Ha suliban végeztem, találkozunk majd Bogdánnal Astorián, csináltatunk igazolványképeket, majd elmegyünk Questurába és intézzük a diákokat. Utána pedig irány haza, mindenkinek a sajátja, nekem este még esedékes egy laza kis sörözgetés, aztán meg pihenés és tanulás vasárnapig, és máris itt a követkeő hét.

U.I.: Tamás köszi a gríz meghívást! Ezért Neked külön pussz!!!

Nincsenek megjegyzések: