2007. február 9., péntek

A másik nemzedék:)

Oh, hát nagy a kísértés, Bogdánnak kéne a No, Thanx-szel babérokat aratnia, de olyan cukik voltak, elkaptam őket a VIVÁn egy riport közepette. Csak egy picit írok róluk, ígérem. Először is van már dobosuk. Mind az 5-en fekete egyenruhát videltek. Fekete, fényes bőrdzsekik, fekete tapadós nacik, és olcsó tornacsukák. Érdekes, az 5-ből csak kettő volt kisminkelve(testvérek, véletlenül a TH-ben is hasonló a felállás), mint kiderült a fekete satírozás a macsó szempár környékén csak félig a sminkes eredménye, félig saját maguk készítették, hogy "extrábbak" legyenek. Kisó próbált utalni rá, hogy nem annyira férfias, de ha ettől extrább, akkor úgyis mindegy. Van stylelist(ki gondolta volna), de a fiúk nagyon jól érzik magukat a ruhákban, hisz "egyediek". Mikor Kisó faggatta őket a lány rajongókról, mindegyik kaján vigyorral rávágta, hogy "jöhet, döntsék el ők menyire akarnak ránk akaszkodni". És akkor sorban meg lettek kérdezve, van- e barátnőjük. Nos, " Nekem általában van; persze, hogy van; 2is van, a 14évest átugrották, lévén neki kora miatt kizárt:); valamint a maradék 1 reméli, hogy a No, Thanx sikerének köszönhetően lesz barátnője. Mit gondolnak a Tokyo Hotelről? " Jó zenészek, fiatalok és nagy a rajongó táboruk, valószínüleg mi is nekik köszönhetjük a sikert(??), felhívták a figyelmet a fiatalokra". Az is kiderült, hogy ha majd jön a Tokyo Hotel Magyarországra és felkéri őket előzenekarnak, ők elfogadják, de az sem kizárt hogy a TH lesz az ő előzenekaruk, végülis nincsenek elszállva. Továbbá az sem rejtély, hogy Szegeden is játszani fognak majd, valamikor, persze csakis azért mondták, mert egy szegedi lányka érdeklődött, No, Thanx Görl nikkel...Szombathelyen tuti a koncert, mert a frontember szhelyi, de ami igazán fontos, hogy horvát anyanyelvű, és horvát zenén is nőtt fel. Ha pedig sok helyre nem jutnának el, akkor legfeljebb elhívják a rajongókat a próbákra. Jah és a sminkeléshez visszatérve, nem érzik cikinek, hisz pl. " a Greenday vagy a Kiss sokkal többet sminkel". Ez válasz. Hajrá fiúk.

Amúgy itthon továbbra is nagy a nyugalom, rengeteg időm van a sorozataimra, és felfedeztem mennyire ízlik nekem a vajas-diabatikus lekváros pirítós-tej kombináció. Manóra is sokkal több időm jut, nagy-nagy sétákat teszünk a parkban, de nem hagyjuk, hogy minden vadidegen megsimizze a pofinkat, ugye? Bár, kicsit kiábrándultam a kutyákból, tegnap szemtanúja voltam amint éppen mamámék hímnemű palotapincsije becélozza az én kis hímneműmet. Szerencsére visszafogtuk, és Manó sem fogta fel, hogy ki akarnak vele kezdeni. Megvettem az összes füzetemet a II. szemeszterre, és már normális tollam is van, nem is egy. Az új lakás pedig egyre költözhetőbb állapotban van. Nagy a nyugalom, anyu boltban, illetve ma éjszakás lesz, úgyhogy nem kell aggódnom, hogy befullad a füstölgőimtől. Nem hiszem el. Péntek este lesz mindjárt. Amíg gimis voltam, nem volt péntek-szombat, amikor ne a barátaimal lettem volna Jungelben... Semmi party, csak beszélgetős, cigizős, sörivós rockzene hallgatás. Ez sajnos a múlté. Egyrészt ugye a szakításom miatt bomlott a társaság, másrészt meg valahogy ellustultam. Mikor sulis hét után hazaesek péntekenként 6 körül, nem nagyon tudom rávenni magam, hogy elcsászkáljak még erre-arra. Jobb ez így nekem, érzem. Lenyugodtam. Pesten persze többször kéne kimozdulni, szinte semmit nem láttam még a városból. Na, elkészült a pirítós..

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó reggelt! :)