2007. január 28., vasárnap

Don't like ETR

Dühömnek én is hangot adnék, lévén hogy Bogdánnal egy helyre járunk, s még óráink is egyeznek 90%-ban, az én figyelmemet sem kerülhette el a nemtörődöm tanári hozzáállás, valamint a félvállról vett adminisztratív munka. Év elején 11 tantárgyat vettem föl, ebből egyet nem teljesítettem(elhagytam önként, nem pedig meghúztak), ezért lepődöm meg minden egyes ETR frissítésnél hogy mindössze 5(!) tantárgyam került eddig a Teljesített kurzusok rovatba. A többit meg csak figyelgetem türelmesen, hátha még a 2. szemeszter megkezdése előtt pótolják a hiányosságokat. A legszebb, hogy a latin jegyem, az első 4-esem is ott csücsül még a nem teljesítettnél. Miért? Mert van egy nagyon jó nyelvtanos, de tanári hozzáállásában link latin tanárunk, aki sajnos nem arról híres hogy adni lehet a szavára. Decemberben pl behívott párunkat javítani, csak ő felejtett el megtisztelni minket jelenlétével.

Nincs mit tenni, puffogok Bogdánnal együtt. Lassan nekiállunk a tanulásnak, hisz az utolsó vizsga még hátra van. Tulajdonképpen szerencsém teszem próbára, hisz abból a tárgyból amire holnap megyünk, már sikeresen írtam egy 2-est, de tudjátok, telhetetlen vagyok. Feljelentkeztem tehát uv-ra, aztán vagy írok egy 3-ast vagy netán jobbat, vagy írok egy egyest és lőttek a fix 2-esnek. Bátraké a szerencse, remélem nem képviselem ezúttal a kivételt. Nyelvtudományról van szó, nem is annyira bonyolult, csak hát tele van rengeteg fogalommal, amiknek a megtanulás helyett bármire képes vagyok, hajat mosni, Mackótestvért nézni Bogdánnal óránként cigizni a fagyos lépcsőházban, LoLmárral szerepjátékozni, vagy pl blogot írni. Ilyen vagyok, szeretem a tanulást az utolsó pillanatra hagyni, talán mert még nem szívtam meg ezzel soha. Tudatosult bennem, hogy a 3 éves alapképzésem máris 4 évre módosult, hisz minort csak 3. szemesztertől fogok felvenni és ennek lefutása 3év. De nem is baj ez. Bogdánnal utánajártunk a kredit rendszernek is, a nagyon homályos kép egyre tisztább. Alapjában véve nem szörnyű ez a rendszer, csak pont mi, diákok vagyunk azok akik mindenről utoljára értesülünk. Ami külön szívfájdalmat okoz, az az, hogy holnap megyünk haza(ha szabad Szegedet nekem is hazáznom), 1-jén jönnöm kell Pestre, mert megbeszélés van 2.szemeszterről meg órarendről, 2-án ex osztálytalálkozó(aminek természetesen nagyon örülök), és lesz másfél napom kipihenni a vizsgaidőszak fáradalmait, izgalmait, sérelmeit, hisz 5-én már tanítás van. Nagy levegő, csak a májusi vizsgaidőszak lesz megint kemény, aztán itt a nyár. Ami sokaknak sokféle okból jó. Külföldi nyaralás, túrázás a hegyekben, Sziget, szabadtéri programok, egyetemre nem gondolás, barátokkal levés, extra mennyiségú WoWozás és még sorolhatnám. De nem teszem mert még a 3 hónapos tél is előttünk van és mert nekiülök annak az életet nem is mentő, de remélhetőleg jegyjavító jegyzetnek. Gratulálok a sikeres első félévéhez mindenkinek!!!

P.s.: Egy kis unaloműzőként ajánlom kedvenc videómat. Erzsi beteg, lelkileg labilis, kapja is szegény rokker srác.:) Fiúk, ilyenek láttán örüljetek hogy olyan barátnőtök van, amilyen. A videó láttán rájöttök, hogy lehetne sokkal rosszabb is:)



 

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úristen... ezzel mi van? xDDD