2007. október 17., szerda

Elmélyedve...

Nos, miután lassan feldolgoztam, hogy a társadalom kártevője vagyok, egy valóságos tolvaj, csak bementem órára. Nyűgös voltam, száz tonnásnak éreztem a szemhéjaimat külön-külön, de tudtam, meg kell írnom azt a ZH-t. Egész éjjel tanulam rá, még a Vészhelyzetet sem néztem emiatt, s fogcsikorgatva, de úgy érzem jelesre abszorváltam a mai fonetika vizsgát.

A napom rohanós volt, két órám közti szünetben hazajöttem aludni, s még Traviannal is volt időm foglalkozni. Én mondom Nektek, ez tényleg függést okoz. Gyarapítani a népességet, palotát építeni, kultúrális pontokat szerezni, agyagbányát kiépíteni magasabb szintre, támadni, fosztogatni (na ezt félve írtam le). Még szerencse hogy a görög nyelv iránti szenvedélyem elnyomta ezt a virtuális pervezitást, és délután még visszavonszoltam kávéért kiáltó testemet a capmusra, és Horváth tanár úr életet lehelt belém. Averbóztunk, paideuóztunk, fordítottunk, és kaján mosollyal az arcomon, elégedetten nyugtáztam magamban, hogy az elsajátítandó anyag igen remekül befészkelte magát a fejembe, és onnan mintegy kirrobbanthatatlan.

Rémhír, üldöznek a poloskák. Igen, itt is utolértek, de szerencsére egy hét alatt "csak" három lapos vérszopó szlalomozott a fehérre meszelt falon, s mind három Bogdán erőteljes, kegyetlen nyomásának áldozata lett. Milyen édes, a kis dögöket szivecske mintás arctisztító koronggal gyilkoljuk le:)

És jut eszembe. Ma hazafelé a buszon átadtam a helyem egy vak bácsinak. Na jó, ezt nem példálozásnak szántam, de hátha könyörültök rajtam, és talán kompenzálni tudom ilyen indirekt cselekedetekkel a Btk elleni szabálysértéseimet .

Na jó, ezt inkább mosolyogtatónak szántam. Na meg azt is, hogy láttam ma "Kojek" nyalókát. De nevettem:)


13 megjegyzés:

Névtelen írta...

Adri drága, Te fogalmaztál rosszul. :) Ebből lett a kisegérből elefánt. :) Minek írtad úgy, hogy netet LOPSZ? Szó sincs erről. Se az államot, se a szolgáltatót, se a szomszédot nem lopod. A szolgáltatónak kifizeti a szomszéd, a szolgáltató abból gondolom adózik, a szomszédnak meg ugyanúgy van, nem vetted el tőle. :)
Ha kedves névtelent megkérdezzük, hogy ha talál egy 5000-est a Földön, vagy akár egy kétezrest, otthagyja, merthogy érte jön a gazdája? :D
Adri kívánom, hogy ennél nagyobb BŰNT, sose kövess el! :))) ;)

Névtelen írta...

kedves kriszti a te kedves névtelened vitt már be aranyláncot a önkormányzathoz - ahogy kell - és érte is jöttek (és botránkozz meg: cigány hagyta el)
de francot se érdekel kihagyta el

krisztit biztos másra tanitoták otthon ..névtelent arra, hogy ne vegye el másét

ÉS....

Össze ne hasonlítsd már!! Szósincs találásról !!!

IGENIS LOPJA... ki ne találd már hogy ez nem az !!!
Elveszi mástól!!!
Ha te 100-ra fizetsz elő és abból valaki elvesz 10-et akkor téged KÁR ér. 90-et tudsz használni ..ez még talán egyszerü szinten is világos

TEHÁT
- lassabb lesz az internetje!!!
- az adatforgalom limitbe a "kedves" tolvaj letöltései is beleszámítodnak
- vagy tegyük azt, adatforgalom után fizet A SZOMSZÉD ..Adrika letölti még ezt a vicces kojaknyalókás 10Mb-os kis animációt..majd szomszéd kifizeti..hahah... ("..a'ko tolvaj vagyok csá")

- SŐT: ha illegális dologkat tölt le - tegyük azt meztelen kisfiús képket - a szomszédot viszik el és őt tette tönkre egy életre

BASSZUS VEGYÉTEK MÁR ÉSZRE HOGY MEKKOR SZEMÉTSÉGET CSINÁL!!!!


Kívánjak én is???
3 töménnyel vagy sörrel kevesebbet a hónapban, hogy legyen pénze saját internetre, meg értelmesebb barátot aki tudja hogyha helytelen dolgot csinál akkor szóljon időben

Névtelen írta...

Fogalmad nincs mire tanítottak vagy éppen nem tanítottak engem itthon, úgyhogy erről ne is formálj véleményt, lévén, hogy aki nem tudja mi van, az találgat, aki találgat, az pedig nem biztos, hogy el is találja.

Tudod, miután betörtek hozzánk és elvittek számomra minden kedveset, azóta igenis beleszarok az emberekbe, mert ennyit érnek. De ehhez már vajmi kevés közöd van.

Egyébként meg tartogasd másra az energiáid, minthogy itt erőlködsz.

Névtelen írta...

..ha értelmet nem is, legalább érzelmeket kiváltottam..:)

Dehogy nincs fogalmam, megirtad a erkölcsi nézeteidet, valahol tanultad, gondolom nem az iskolába

Ha nincs közöm akkor minek irad? Hogy együtt érezek veled? Ugyan már...biztos nyitva hagytátok az ajtót, vagy nem költöttek eleget a védelemre. Adri is így gondolja, biztos vagyok benne :)

Névtelen írta...

IskolábaN, nem ba. ÉreZZek, nem érezek. De biztosan nagyon izgatott lelkiállapotban írtad, hogy "most fú, valami nagyon frappánsat mondok" és csak azért gépelted el :).

Névtelen írta...

Ohhh végre elégtételt vehetsz.
Más érv nem maradt csak a helyesírási, at elgépélési.
Köszönöm, hogy felhívtad rá a figyelmemet.
Ne felejtsd el bezárni az ajtót, eldugni a pénzed, mert te is tudod ki lop és ki az akit ez nem zavar.
Remélem azért lesz még egy "utolsó bejegyzés az enyém" hozzászólásod.

Névtelen írta...

jól megmondtad neki! Ügyes vagy!

Adrienn írta...

Sedo Laci?:$ remélem:)

Névtelen írta...

Muszály hozzászolnom, mivel úgy gondolom, hogy ez a dolog legalább annyira érint engem és a fiúkat is. Nem kizárolagosan Adrit kell hibáztadnod (és főleg nem Bogdánt), mert még raja kívül hárman élünk ebben a lakásban, akik lopnak. Igen, ez való igaz. Te nem ismered az anyagi helyzetünket és a körülményeket sem. Felvettek egyetemre és örülök és a szüleim is örülnek, hogy nem kallódik el a tudásom és fejleszteni is tudom a képességeim. Ahhoz viszont, hogy jó eredményeket érjek el képben kell lennem, valamint információkhoz kell jutnom és ehhez netre van szükségem. A hátrányunk az, hogy csak egy szolgáltató tudna bekötni nekünk netet és azon belül is csak kábelnetet, mert a lakásban nincs telefon. Így erősen szűkülnek a lehetőségeink és diákbarát akciókra sem találunk.Hidd el sokkal jobb lenne a saját, hiszen így sem mindig tudjuk ezt használni, mert gyakran nem tudunk rácsatlakozni. A másik pedig az, hogy te nem tudhatod, hogy akár az az 1500 forint is milyen mértékben nehezíti meg a családjaink anyagi helyzetét. Válaszolhatja bárki azt, hogy nem kell mindenkinek egyetemre járnia. De én szeretnék, és szeretnék az elvárásoknak is megfelelni ott. És nem költök felesleges dolgokra(töményre meg sörre, ahogy írtad és Adri sem). A kényszer rávisz, hogy csaljak. De vannak ennél sokkal nagyobb gondok is a világban.Talán sokkal hasznosabb dolog lenne, ha azokat próbálnád megoldani, nem ezt. Amíg nem vagy tisztába a körülményekkel ne bíráskodj, kérlek. Ha teszem azt, Adri úgy dönt, hogy felhagy a lopással és bekötteti a netet, akkor nem 1500 forintot kéne fizetnie, hanem több ezret, mert laknak még rajta kívül hárman, akik nem fogják fizetni. Ez van. Belevittük a rosszba. Lehet szörnyűlködni. Szerintem egyszerűbb lenne, ha megpróbálnád feldolgozni, hogy ilyen is van a világban. Sokkal nyugodtabb lenne az életed, ha nem stresszelél ilyeneken. Mert valószínüleg bosszantott a dolog azért írtál kommentet.

Névtelen írta...

Bocsánat mindig elfelejtem a „csóró egyetemista vagyok” kártyát, amivel felhatalmazásotok van – nemcsak a csalásra – hanem a LOPÁSRA is.
Nagy gondok a világban??? Nekem itt kezdődik: az hogy leendő tanárok- tanítók, leendő értelmiségiek arrogánsan, infantilisan, vagy ál-bölcselkedve „társadalmi problémákra” hivatkozva károsítanak meg másokat. Az én életem nem nyugtalan, nem gyújtok fel autókat „elkeseredésemben”, nem lopok a szomszédtól, és ismerem a könyvtárakat, könyves boltokat, ahova be lehet ülni ingyen internetezni.

Nem szörnyülködök, felfogtam és nem stresszel. Nekem - veled ellentétben - nincs szükségem magyarázkodásra.

És lám a végén még nekem kéne elnézést kérnem, hogy nem megyek el egy haldokló mellett vagy egy lopás mellett némán. Alig várom már, hogy tolvajok legyenek a társadalom következő értelmiségének oszlopos tagjai, akik már huszonévesen átlátják a világ összes búját-baját. Igazatok van. Előre! Nagyimnak meg megmondom hogy vigyázzon jobban a pénztárcájára.
OFF

Adrienn írta...

:)
én továbbra is elhiszem h egyetlen írott dvd-d, cd-d nincs otthon. mindet megvetted bolti áron, és minden egyes programot is a számítógépre. mindent.

nem érzem magam sem csalónak, sem tolvajnak, és bmit mondasz, nekünk igenis nagy segítség az a havi1500-2000 forint is akár (amit nem felesre, vagy drogra, hanem mondjuk kajára vagy könyve költünk).

de figyu, semmi gond. ha mész az utcán, és találsz egy 100ast a földön, nagyon szépen kérlek, addig ne élj boldog életet tovább míg meg nem leled a tulajdonost. hisz az másé, nem teheted zsebre.

míg a hajléktalanoknak adok pénzt, addig nem érzem magam rossz embernek csak azért mert van egy figyelmetlen szomszédunk..

de tényleg örülök h neked itt kezdődnek a problémák, soha ne legyen nagyobb gondod.
csak miután pl regeltél a nevemben privire, próbáltál lejáratni, addig én tartalak Téged csalónak..

Névtelen írta...

A tiltakozás és tagadás:
nem lopok, te is lopsz, mindenki lop, sose loptam. muhahaha... Remélem eljön az elfogadás és lemondás szakasza

Nem értem miért nem lehet átmenni a szomszédhoz és elmondani mindazt ami felett itt napok óta görcsöltök
"koppkoppkopp...elnézést kérek a zavarásért, használhatom az internetjét mert csóró egyetemista vagyok" esetleg kiegészítni ezzel: Tanuláshoz és travianozáshoz szertném használni a netjét...
És kész..le lenne zárva..és hidd el lehet, hogy még egy pohár málnaszörpöt is adnék a bűnbánóknak

Névtelen írta...

Várj Adri, ez nem az a névtelen, ez a szomszééééd. :DDDD