2007. június 13., szerda

Kedves névtelen!

Nem tudom mi bajod van, de kezdek abban kételkedni hogy értelmes felnőtt lennél. Igen, leparsztoztalak, mert intelligens ember nem fikáz egy blogot, ami jó, értelmes, pláne ha csak egy bejegyzésig jut el. Tudod, DeluksZ blogján a privis idézetben érezned kéne az iróniát, látom nem jutott el a tudatodig, vagy ha mégis akkor meg pláne nem értelek.. Kicsit lennél csak körültekintőbb, akkor megtalálnád a SZÁMLÁLÓT, csak ugyebár te nem arról vagy hires h lejjebb is nézelődsz. Igen, jobb oldalon megtalálod a számlálót is..
Nem tudom mennyire vagyok bölcs, sokat kell még tanulnom, annyival tartom csak különbnek magam nálad, hogy én vadidegeneket minden ok nélkül nem kezdek el oltani. Pláne nem bazmegolok, de te tudod. Ha annak ez az ára, hogy ilyen kommenteket irsz, akkor köszönöm de nem tartok igényt arra hogy te is növeld a látogatottságot. A "megdolgozás" meg nem tudom mit takar, de mellőzhetnéd ezeket a megjegyzéseket. Köszönöm.

A privi.hu pedig nem mozgat. Pláne a tizenéves nemiszerv-mutogató kisfiúk:)

33 megjegyzés:

Névtelen írta...

Kedves adrienn!
Ha így kezdted volna az első kommentedet, akkor én is ebben a hangnemben szóltam volna hozzád!
Látom már érzed, milyen mikor a hóhért akasztják.
Már nem vagy olyan menőző "bölcs"!
Talán rájöttél, hogy hibáztál és ezért csippantottál vissza?
Jól tetted.
Látod igazodom hozzád és én is finoman írok, ahogy te írtál nekem.
Ezt jelentette a megdolgozlak :)
Ugye nem nehéz normálisnak lenni és leadni abból a kurva nagy bölcsességedből:)

Adrienn írta...

nem nehéz.
csak egy a bibi.
1) "egy seggfej subbagyanús pitiáner "műmályer" lehetsz"
2) "BAZD MEG!"

Ha a barátomnak nem teszel ilyen kedves megjegyzéseket, én sem parasztozok. remélem azért érzed te is, hogy az általad használt jelzőkhöz képest az én parasztozásom sehol sincsen..

ha nem tetszik a blogja, ne olvasd, vagy ha már arra tévedtél akkor ne minősitsd ilyen hangnemben. ez csak nem lenne nehéz..

Névtelen írta...

Nos amit írtam, azért írtam, mert a privi egy lerágott csont és csak a seggfej subbagyanús pitiáner műmályerek fegyvere, hogy blogjukat kicsit felül számláltassák...tetszik érteni?
Vagy még magyaráznom kell:)
A bazd meg, meg azért volt, mert egy bölcsész blog ne foglalkozzon ilyennel, erre ott van a buzi subba:)
Ez se magyarázom oké?

Adrienn írta...

ha az ő saját blogján úgy érzi h ezt most megirja, akkor megirja. és a kommenteddel nem is lenne baj, nem kell mindenkinek tetszenie, csak a szavakat kell megválogatni, és akkor máris nincs gond, és nem is tartanánk itt. de amint irtam, felesleges erre több szó

Névtelen írta...

"ha az ő saját blogján úgy érzi h ezt most megirja, akkor megirja"

Értem, de ugye nekem meg nem kell ujra és ujra a privi mocsokról olvasnom és ehhez még jó pofát is vágnom?
És ha nekem ez nem tetszik, akkor ugye jogom van ezt kifejteni, ahogy akarom és azon a blogon, ahol a privi mocsokról írnak:)
De nem kell több szó erre szerintem se!

Névtelen írta...

Akkor most szent a béke? :)

Adrienn írta...

részemről igen. irom szépen tovább a blogot, ha kedves névtelennek tetszik, nem tetszik akkor azt kommentben kifejti.. ha nem akarja persze nem kell, egyet várok el, a megfelelő hangnemet és akkor én is szép szóval reagálok:)

Névtelen írta...

Részemről is szent a béke :)
Kedves Adrienn szépen írja tovább a blogját.
Amennyiben minőséget alkot én megfelelő hangnemben kommentelem.
Amennyiben csak nem tetszik, azt is megfelelő hangnemben kommentelem.
Amennyiben szenzációt hajt és subba gyanús mocsokról ír, sajnos nem tudom megfelelő hangnemben kommentelni!
Egyet várok el és az a minőségi téma egy minőségi blogban, a mocsokról írjon a subba...nem is olvasom :)

Névtelen írta...

Akkor ezt minek olvasod ezt nem értem? És most nem írhat amiről akar? Arról kell írnia amiről te akarod? vagy hogy gondolod? És ha nem minőségi blogot ír?? Akkor mivan? Kit zavar? Keress valami másik blogot, ami jobban tetszik. ennyi

DeluksZ írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
DeluksZ írta...

Én sem kifejezetten értem, mi ez az önkényesen magadra aggatott minőség-ellenőri titulus, valamint, hogy mi alapján vársz el te bármit is Adrienn látszatbölcsész, paraszt blogjától. Amennyiben szent a béke köztetek, úgy üdvözlöm ezt a megbékélést. Én eleddig sem, és ezután sem szeretnék érdemben veled vagy a kommentjeiddel foglalkozni

Névtelen írta...

nem igérhetek semmit, ami nekem minőséginek számit azt megirom. ha neked ez éppen nem lesz minőségi akkor nyelj egy nagyot mert rajtad kivül 10 embert lehet h érdekel, vagy azért mert valóban érdekes v mert az újdonság erejével bir. örülök h tisztáztuk az eddigieket.. és egy blog nem attól minőségi mert a téma unikum és még a hirek előtt megirom, hanem attól, hogy a téma legyen bármilyen, a megfogalmazásom minőségi..

Névtelen írta...

"Egyet várok el". kedves h foglalkoztat a blog sorsa, de elvárásai senkinek ne legyenek, nem megrendelésre irok. ami jön, eszembejut, és ÉN fontosnak tartom, az fog itt megjelenni.
szép napot mindenkinek!

Névtelen írta...

ha más elvárásainak megfeleően írnál, már nem is a Te blogod lenne. Minden ember más, így mindenkinek amúgy sem lehet megfelelni. Aki meg erre vágyik, az boldogtalan lesz és beleköt másokba is, ahogy ezt láttuk. De lehet, nem kellett volna mondanom semmit, mert úgy tűnik csak névtelennek lehet meg a véleménye másokról és nyílváníthatja ki azt kénye-kedve szerint, fordítva ez nem működik.

Adri ezt meg: "Látom már érzed, milyen mikor a hóhért akasztják." ne vedd magadra, mert inkább visszafele igaz.

puszillak

névtelen meg relax, mert hamar fogsz őszülni.

Névtelen írta...

:) nem veszem magamra, többet mosolyogtam mint dünnyögtem ezen az egészen:) pontosan, nem az én blogom lenne, de hát meglátjuk. csütörtökön majd posztolok, aztán ha valakinek nem tetszik, az nézzen helyette tv-t vagy olvasson mást

csibiur írta...

háháháhááááháháháháááááááááááháhá
háháháháháháháhhááááááááááhháááááá
(nagylevegő éééés...)
háááááááááááháháháháhhááááááááááááá
háááááháháháhháááááááááááhááá
HÁÁÁÁÁÁHÁÁÁÁÁáááÁÁáÁááÁáááááááÁÁÁÁ

na est vesézzed reggelig...no name csírafiu

csibiur írta...

tudom tudom picit elkésett a dolog mer már szent a béke meg ilyenek...de annyira funny. vagy fél órát gondolkoztam, hogy mit commenteljek, aztán ez lett a végleges verzió.
És jaj annyit röhögtem közben :D

Adrienn írta...

megértelek:)

Névtelen írta...

Nos érdekes emberek vagytok, ahelyett, hogy örülnétek, hogy szent a béke most megint belém álltok, mert nem értitek, hogy minden, amit ti alkottok az lehet minőségi, ha nem a paraszt subba szintjén teszitek és nem a mindennapi mocskot hajtjátok!
Ti a nagy blogger bölcsek olvastok de nem értetek?
Hát full respect: BASSZÁTOK MEG PARASZTOK!
Látom ezt értitek csak, ezt kapjátok megint:)
Ja és, ha tőlem valaki elvárja a szép szavakkal teli kommentet, akkor én elvárhatom a subbától eltérő "minőségi" blogot és ha nem kapom, akkor úgy írom a kommentet, ahogy akarom!!!

Névtelen írta...

"egyet várok el, a megfelelő hangnemet"

...és megint nem én kezdtem, hanem előbb te, csak ezt mindíg elfelejted:)
Ha én nem várhatok el tőled semmit, akkor te se várj el tőlem semmit!

Névtelen írta...

adrienntől előre is elnézést a hangnemért.
tehát, kedves névtelen. mi a jó büdös kurva anyádat keresel te itt ezen a blogon egyáltalán? ez egy "énblog", saját magáról ír, és bizonyos számára fontos, érdekes, stb dolgokkal kapcsolatban a saját véleményté, észrevételeit. mert ez egy énblog, ha esetleg nem tűnt volna fel te fogyatékos. milyen minőséget vársz te el egy ilyen blogtól? meg hogy lehetsz ilyen hülye h a subbával hasonlítgatod. meg egyébként is mire föl van neked ilyen kurva nagy arcod. ha nem tetszik nem olvasod, nem kötelező. a blogot azoknak írja akik ismerik őt, akik nem ismerik azokat kurvára nem fogja érdekelni h ő mit csinál, és miről mit gondol, mint ahogy minket sem érdekel h te mit gondolsz. te is csak egy darab szar vagy a világban mint pl én is. te nem vagy kíváncsi arra amit én gondolok, és itt senki nem kíváncsi arra h te mit gondolsz.

Adrienn írta...

nocsak, pereg itt az élet. kedves névtelen nem tudom mivel sikerült ismét kiváltanom a haragod, de most már nem is érdekel. elég öntörvényű ember lehetsz, én kedvesen zártam a beszélgetést, de látom te személyes sértésnek veszed ha ÉN AKAROM ELDÖNTENI MIT ÍROK MEG ÉS MIT NEM. ha mindannyian azt modjátok, h ez egy nagy rakás sz@r, akkor is megírom ha számomra édekes. részemről a vita tárgya már nem létezik, nem kéne felhoznod.

kedves másik névtelen, örülök, hogy így látod, ez a blog pont az aminek látod. hm..

és igenis elvárása itt senkinek nem lehet, ez nem hinném hogy bárkire nézve is sértő lenne.
puszi

Névtelen írta...

Kedves névtelen. Te jó kivagy ember! :D Ennyi szabadidővel betanulhatnál valami magánszámot a Ki mit tud ra! Nem kell azért ennyi túlzásbavinni az iróniát, és a fikázást, szerintem elég ha az egyik poszthoz kommentelsz. Bár valóban jobb lenne, ha inkább nem olvasnád, és felfognád, hogy nem neked szól! Adrienn a saját magáért írja, és azért, hogy az ismerőseinek bemutasson olyan dolgokat ami neki fontos, vagy érdekes. Szóval inkább amikor rád jön, hogy ide kommentelni akarsz, akkor fogj egy Dörmögő dömötört, és olvasgasd azt! Abba biztos nincs subba koppincs, meg privi.hu!

Névtelen írta...

Kedves tavi, megfogadva tanácsod fogtam egy dörmögő dömötört és olvasgattam és tényleg nem volt benne subba se és privi.hu se, de te ezt honnan tudtad???
Nos mivel nem volt izgalmas, ezért ismét itt vagyok, hogy válaszoljak nektek, hisz látom ti is mindíg itt vagytok, mert szeretnétek, hogy ismét színt vigyek szürke és eseménytelen életetekbe:)

Adrienn és én köztem már nincs harag, ugyanis azóta lecseteltük egyet nem értésünket és békében váltunk el:)

Azonban nem mehetek el anélkül, hogy ne válaszoljak egy nímandnak, aki elorozta a nevem!!!
Kedves másik névtelen!
Kérdésedre, hogy:

"mi a jó büdös kurva anyádat keresel te itt ezen a blogon egyáltalán? "

...az a válaszom, hogy a te jó büdös kurva anyádat keresem és, ha találkozol vele megmondanád, hogy kedves fogyatékos, hülye, kurva nagy arcú, csak egy darab szar fia szakadjon le rólam???
Mert az ő szavaival élve:

"itt senki nem kíváncsi arra h te mit gondolsz."

Nos éppen ennyire érdekelt véleménye(-d)...hoppá mi?

És ismét leírom, mert még mindíg nem vágjátok, kinek nem inge, nem veszi magára:)

MINDENKI, AKI blogot IR, AZT IR, AMIT AKAR és OLYAN STÍLUSBAN, AHOGY AKARJA, és ARRÓL, AMIRŐL AKAR és ANNYISZOR, AHÁNYSZOR AKARJA!!!
De tessék már megérteni, hogy a KOMENTELŐ, meg az AKÁRKI által AKÁRHOGYAN és AKÁRHÁNYSZOR megírt blog AKÁRMILYEN bejegyzésre, meg úgy KOMMENTEL, AHOGY AKAR és AKÁRMELYIK blogban, AMELYIKBEN AKAR!!!

Aki nyílvános blogot ír, ami nincs titkosítva, kódjelezve és bárki által hozáférhető írást tartalmaz, annak vállalnia kell a nyílvánosság megmérettetését is :)
Ilyen világban élünk, hogy ha írsz egy bejegyzést, azt kommentelni fogják LOL!
Te azt írod, hogy nem kell olvasni a blogot és nem kell "olyat" írni...
Én azt mondom ne írj "olyat" és nem kommentelek "olyat"...
Ez az érem két oldala :)

Aki ezt nem akarja vagy akinek ez nem tetszik, az tegyen ez ellen!
Ennek sok módja van, amit egy bloggernek tudni illik:
-moderálás
-törlés
-IP bann
-csak bejelentkezett felhsználó írhat kommentet
-stb...

Nehogy megint ne értsd és azt írd, hogy én ne mondjam meg neked, hogy mit csinálj, mert akkor én meg azt írom, hogy te ne mond meg nekem, hogy mit csináljak :)

Ne csak olvassatok, hanem értsetek is!
Tanuljatok a MESTERtől, mert már ez a nevem kriszti jóvoltából :)

Üdv: a MESTER

Névtelen írta...

Keves névtelen. Igazad van a blogolással kapcsolatban.
A Dörmögő dömötört, meg honnan tudnám? Onnan, hogy előfizető vagyok!

csibiur írta...

igazad van...
de attól még ugyanaz a no name csíra osztomazésztmerénvagyokaJani faszkópé vagy..egy kis buzi. that's all folks

Névtelen írta...

Kedves Tavi te is előfizetsz a Dörmögő dömötörre???
Én is (hisz különben, hogyan vehettem volna elő, mikor ajánlottad?)
Sajnos az utolsó szám nem érkezett meg, ha adok e-mailt elküldöd a fénymásolatot?
Szomorú lennék, ha ezt nem olvashatnám!

Kedves csibi!
Nos, ha én attól lennék szavaiddal élve:

"no name csíra osztomazésztmerénvagyokaJani faszkópé vagy..egy kis buzi. that's all folks"

...mert osztom az észt, akkor elárulom, hogy mindezt azért teszem, mert a magadfajta csibi name (Profile Not Available!) csíra faszkópé kis buzinak nincs és csak így juthat hozzá :)
Attól ne érezd magad különbnek, mert kékkel van írva a neved, de ugyanúgy profiltalan és csibi name (Profile Not Available!) csíra faszkópé kis buzi vagy!
Persze jogod van csibi name (Profile Not Available!) csíra faszkópé kis buzinak lenned :)

Üdv: a MESTER

csibiur írta...

tudod miért vagyok különb??? tudod miért???
HÁÁÁÁÁÁÁKRSDSTDASDKJHFSOALHÉEJGVÁÁÁÁÁÁÁ
ésmég azér is mer
ÁÁÁÁÁÁÁÁ...KONISUÁÁÁÁÁÁÁ
na te ilyet nem tudsz. meg a kék név. az tényleg basz

Adrienn írta...

imádlak titeket:) sosem volt még ennyi kommentem, így tovább skacok:)

Névtelen írta...

Kék csibi tudásod tényleg meglepett, erre a szintre már a mély bétába vezető agystimuláló transzcendens kütyümmel se tudok lemenni :)
Még a végén a bekékítem magam, hogy lelked minden este nyugodtan mehessen asztrális pályájára!

Kedves tavi a linket köszönöm már nézem is, pedig ma estére más terveim voltak.
De majd hozzád küldöm reklamációra a születésnapi meghívottakat :) Persze a pia marad nálam, hátha visszajönnek!

Adrienn miénk a kiváltság, hogy ismerhetünk :)

Üdv: a MESTER, aki FEKETE (még!)

Adrienn írta...

miért Mester? szerinted ismersz?;)

Névtelen írta...

...hát...az első komment váltásunkhoz képest igen, egyébként nem, de azon vagy-ok(-unk?)

Adrienn írta...

frappáns:) nos, ebből a blogból kiderülnek rólam dolgok, de ez sajnos senki számára nem helyettesíti a személyes ismertséget:)