2007. május 18., péntek

Mozimaraton, avagy egy kellemes kis hét

Huhuhú, a gépem meg lett pöpecül csinálva, frankóbb, mint új korában! Köszönet érte a segítőknek:) (Bogdánnak pedig azért, amiért megmutata, hogyan tartsam rendben a gépem. Tényleg, öröm ránézni).

Tegnap este tanultam, coniugáltam, declináltam, hisz mára volt beígérve az éves doga. Tanulás után még megnéztük a Silent Hill utolsó 30 percét amit előző este nem sikerült beolvasási hiba következtében, úgyhogy vízszintes testhelyzetbe megint későn, akarom mondani korán kerültem. Gyakorlatilag másfél órát sikerült pihennem. Reggel 8-kor nagyon komásan ugyan, de kimásztam Bogdánnal az erkélyre, elszívtunk egy cigit, megmosakodtam, műszakot váltottunk (ő ekkor foglalta el kényelmes, poloskalepte helyét az ágyban), bedobáltam a füzeteket a rikitó sárga táskámba, és megszaporáztam lépteimet. Mikor beérem, az a nem is örömteli, hanem már dühítő hír fogadott, hogy"tegnap a tanszéki esten iszogattunk a tanárral, amúgy nem írunk ma dogát". Remek. Végre egy kis jó nyelvtani összefoglló doga lett volna, helyette meg a nagy semmi. Sebaj, a 4-esem megvan, pezsgő bontás:) Ami kicsit sziven ütött, hogy a latin tanárunk elutazik egy évre Kínába, hogy ott angolul tanítson latint.. Nemes cél, de hiányozni fog... Hétfőn pedig jöhet az esszéírás írásbelije. Ennyit a suliról, elég ha majd csak holnaptól érzem extra szarul magam a rengeteg olvasnivaló láttán.

Szóval, tökéletes kis hetünk volt Bogdánnal. Vasárnap este még lelkesen elkezdtük lapozgatni az irod. tud.-t, tettük ezt egészen hajnal hasadtáig, s akkor sikerült pont elbóbiskólnunk, mikor már csicseregtek a koránkelő madarak.. vagyis elaludtuk a vizsgát:) Sebaj, írtam utána rögtön Dérinek, semmi kamu szöveg, csakis őszintén, alázattal; ő kedvesen válaszolt, úgyhogy majd hamarosan be is pótolhatjuk.

A hétfő és a kedd voltak a kedvenc napjaim. Hétfőn Bogdán kitalálta, hogy menjünk moziba. Nekem sem kellett kétszer mondani, felcsillant egyből a szemem, már mentem is készülődni. A Westendbe mentünk, s első állomásunk a játékterem volt ( a Killer Instict miatt:)), de mivel azt nem találtuk, kipróbáltunk minden mást. Autókáztunk extrém helyeken, motoroztunk(dőltem rendesen), lövöldöztünk, Jurassic Parkoztunk, meg olyan asztalon korongot ütőset is játszottunk. Egy korongot sikerült is ismeretlen helyre ellőnünk..:) Miután megrongáltuk a berendezést, és jól is laktunk, felmentünk a mozihoz. Megvettük a jegyeket, és elfoglaltuk helyeinket a nélkülözhetetlen pattogaott kukorica halom társaságában. Először a Mr. Bean's holiday-t néztük meg, majd az Epic moovie-t (Bazi nagy film). Nos, nos.. Mr. Beanről annyit, hogy aki nem szereti, az ez a film alapján sem fogja, aki pedig szereti, annak semmi újat nem mutat. Tudjátok, klisék, sablonos, erőltetett poénok, néha már idegesítő szítuációk, de mindvégig mosolyogtatós(nem nevettetős!!!) jelenetek. Az Epic moovie-nak pedig jobb volt az előzetese, mint maga a film. Tipikus Horrorra akadva stílus, klasszikusok egyvelegének közbeiktatásával(Harry Potter, Karib tenger kalózai, Narnia krónikái, Charlie és a csokigyár..) Ami miatt, ill. bocsánat, aki miat azonban érdemes megnézni, az Stifler(?) mamája.. A "BITCH":)

Kedden ismét úgy éreztük, mozizhatnánk egy jót. Megismételtük hát az előző napot a játékterem kivételével, és persze a filmek is mások voltak. Kedden elsőként a Faterok motoront néztük, nagyon jó kis családi film, melyben Travolta még mindig szivet tipor.. Motorok, nagy-nagy látszólag gonosz banda(hm, a kemény pasik is tudnak sírni..), család apák víkendje, buzi rendőr rámenősen, cuki mosollyal... Nézzétek meg, nekem nagyon tetszett. Utána a Taxi 4-et néztük, ami szintén eléggé bejött. Bár, a francia filmekért nem rajongok.. A szori várható, rendőrök kicselezése, gyors autókázás, hepiend. Egy nézést ez is megér. Ami viszont mindent vinni fog, az a Karib tenger kalózai, a világ végén.. Huh, már most libabőrös vagyok. Van egy fajta lebilincselő hangulata ennek a trilógiának. Legalábbis az első két rész nagyon rabul ejtett. (Nos, Potter 5 sem fog csalódást okozni, remélem. És azt is, hogy kiteszik a 16-os karikát).

Szerdán pihentünk, olvasgattunk, sörözgettünk, csütörtökön hasonlóan telt a nap, de ebédelni ismét a Bonnie és Clyde-ba mentünk, csak romantikusan.. Pizza, Ice tea, ez a menünk általában:) A mai regelemet már boncolgattam, lévén, hogy alig tudom nyitva tartani a szemeimet, befekszem Bogdán mellé. Este legyen valami? Ki is mozdulnék, meg nem is. Nevetgélnék, de tanulnék is.. Majd kiderül.

Szép napot!


U.i.: Apropó sógorkám.. vácöbáut számörsz hálidéj, he?;)

5 megjegyzés:

csibiur írta...

Gratulálok...4 filmet megnéztek a moziban és 1 olyanra nem ültök be ami egy picit is értékelhető alkotás lenne :)...teszemazt felforgatókönyv...a 23-as szám. Végre egy film amiben Jim Carrey megin alakíthat normális szerepet (ld: makulátlan elme) erre megnézitek a Bean nyaral-t :D
Najó faterokat nem fikázom mer nem láttam. de epic movie meg taxi4??? nemááá
A vizsga elalvás meg no comment. Úgy érzem Adri, bátyám kezd megfertőzni. Csakm nála ugye ez alap :)
amugymeg GG a héthez!

Adrienn írta...

az alvással engem nem lehet megfertőzni.... bevallom, volt egy időszak...., de én nem tudok sokat aludni. és kedves, szerettünk volna beülni a 23-as számra, de mi 7főn ill kedden voltunk, azt meg csütörtökön jáccák. és megérte elmenni mind a 4re, jól elvoltunk, inkább ezek, mint pl a fedőneve pipő:)lol. nem válaszoltál kérdésre! és a vizsga halasztódás, hidd el, csak jót tehet az átlagunknak:)

Névtelen írta...

ez most komoly?
elmentek moziba, pénzért megnéztek ilyesmit?
azt az időt sem szabad rászánni,és még pénzt is....grat:)

csibiur írta...

akkor 23-ast viszont 1ütt zúzzuk, részleteket megbesz majd

Adrienn írta...

hajajj Csibike, ki kell h ábrándítsalak.. most nézzük. jöttél volna haza:( ja mert h igen, Szegeden vagyok. jó tanulást. tsók