2007. április 19., csütörtök

Unalmamban

Mit is tudnék írni??? Hm. Sok dolog nem történt a héten eddig, megérzésem szerint ez ma sem fog változni. Már 2 órája egyedül fekszem az ágyamon, Bogdánom hazament, a többiek meg sehol. Netezgetek, olvasgatok, fotosoppolgatok, és közben szüntelenül behallatszódik az a fránya porszívó kintről.. (Igen Viktor, Attila jó munkaerő).

Kedden volt egy jó kis latin órám, utána pedig vonatoztam haza tiszta ruhákért. Este persze jöttem is vissza, nem akartam a hostele kívül tölteni az éjszakát:) Amelett, hogy elpillesztett a vonat út, jó volt haza érni, mert várt már anyu, s a pici Manó, aki mindig kijön elém:)

Tegnap délután ismét rászántam magam, és elballagtam a questurába. Pontosabban előtte az astoriára, fényképet csinálni. Na pfff, röhögtem egy órát milyen fejem van a képeken. A vaku akkorát villant, hogy a szemhéjaimat feszítővassal sem lehetett volna széjjelebb húzni, szóval elég nyomi.. Mikor kiléptem az aluljáróból, persze szakadt az eső, de csakiss addig amíg beértem az irodába. Elintéztem mindent, mire kiöttem csak nem hét ágra sütött a nap?? Felháborodásomban vettem is egy trikót meg egy bolerót.

Este Csaba mellénk csapódott, hozott sok-sok alkohol tartalmú löttyöt, amit 3-asban persze jól el is fogyasztottunk. Továbbra is kitartok eddigi megállapításom mellett masszívan, miszerint nem vagyok benne biztos, hogy én szeretem a hubit. Kólával ittuk, de pff, édes mint a méz, és azt nem szeretjük. Erre jó a sör, bármikor, bármenyi mennyiségben. (értelmes ez így?!? Mindegy..:) Iszogattunk, témázgattunk, röhögtünk szokás szerint jókat és még a Google Earth-öt is installáltuk. Emlékszem annó gimiben láttam először a progit, nekem tetszik. Csekkoljátok le!

Ma, ébredés után célbavettem a boltot, vettem csomó finomságot, meglepetés ciniminis-t Bogdánnak(:)), majd csaptunk egy jó kis reggeli-ebédet. Ezután nem sokkal Bogdánom kezdett is pakolni, én meg elszontyolódtam. Reggel kell még maradnom latinra, és továbbra sincs egy lélek sem körülöttem, aki mosolyt csalna a pofimra. Nehéz pár napom lesz, női dolog.. És ilyenkor eluralkodik rajtam a világvége hangulat. Ami kicsit felocsúdásra ad okot, az az, hogy szombaton sok-sok iskolával ellentétben, a mi karunkon nem lesz oktatás. Szeretjük a dékán bácsit. Kellemes hétvégét. Na arról majd beszámolok, mert barátnőzös, pletykás hétvégém lesz, barátok közt. Tsók

Nincsenek megjegyzések: