2007. április 25., szerda

Tömören, röviden

Kellemes hétvégét töltöttem ezennel otthon, barátaim körében. Láttam sok régi ismerős arcot, és végre együtt kacarásztam legeslegjobb barátosnémmal és haverommal. A móka és kacagás közben még csocsó és billiárd tehetségemet is megcsillantottam, büszke vagyok, van mire. De inkább a billiárd ment jobban:) Nem is éreztem a jól sikerült este közepette, hogy haza kéne mennem az utolsó busszal, így Eszteréknél aludtam. Haza értünk, befaltuk a számunkra nagy múlttal rendelkező sajtos szendvicset, majd percekig tartó röhögő görcseinket legyőzve elnyomott minket az álom.

Otthon tanultam, tévéztem, és tovább csodáltam Justin Timberlake új számát. Nehéz szavakkal leírni milyen érzéseket vált ki belőlem a nóta, persze klippestöl együtt. Egyrészt JT jobban is néz ki a klippben, mint eddigi videóiban, másrészt pedig ezzel a számmal (What goes around... Comes around) elérte (szerintem, na jó Csaba szeint is ) pályája csúcsát. Le a kalappal, tökéletes a szám. A videó tanulsága pedig, hogy ha kedvesünk megcsal, ne kiabáljunk vele, mert meg fog halni egy tragikus autóbalesett következtében. Na jó, morbid humor visszavonva, a klipp is úgy tökéletes ahogy van, nem éppen vidám, olyan elgondolkodtató.. és olyan érett.

Végre tudom, hogy mikor lesz a latin szigorlatom, egy újabb stresszel több. A vizsgák pedig majd máj. 18-tól. De addig még vár ránk egy csodálatos kis erdélyi kiruccanás az ünnep alatt (ápr. 27-máj. 1-ig). Na arról majd lesz mit mesélni. Persze, az eminens kis klasszfilósok nem isznak mi? Na majd készítek kompromitáló képeket, Amiket amúgy meg úccsem osztok majd meg veletek a személyi jogok miatt. Ma este volt a megbeszélés a kirándulásról, Déri mélyebbre helyezkedett a szívemben ismét.

Csabának és Tamásnak köszönhetően Heroes lázban égünk. Bogdán már előttem jár az epizódokban, de hát én csak pislogok. Mit néztem eddig? Ez a sorozat maga a tökély. Nagyon el lett találva. Szóval kedves anti-sorozat függők, ezt tiszta szívvel ajánlom, akkora meglepetés volt számomra hogy csak hajajj.

Ma este is jól lakottan tértünk vissza, megvacsoráztunk a hónapforduló alkalmából. Pizza, mi más. De a hely bombajó, Bonnie és Clyde. Színvonalas, és árban tűrhető. Köszönöm Kicsim.

Na nézem tovább a hősőket...

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

WUHUHUUUUUUUUUUU heroeeessssss!!!!
*save the cheerleader save the world*

Adrienn írta...

bezony.. mellesleg mi9nt laikus. a milo melyik a filmben??:)

Névtelen írta...

milo?hát az "i think i can fly"-arc:))

Adrienn írta...

i believe i can flyyyyyyyyyyyyyy

csibiur írta...

I flew Nathan!Did u see that? I flew!
Petrelli rulzz

Kriszti írta...

:) Na látod, mondtam én, hogy jó az. Nem hiába ez az egyetlen ami leragaszt a tv elé, amit a nap többi napján be sem szoktam kapcsolni. :) Állítólag a 18. rész a legjobb.. én nem nézem meg előre, elrontanám a heti izgalmam. :)

Jó Erdályezést, szép hely, fotózzatok.