2007. április 7., szombat

Szünet, szeretem

Nos, meglehetősen nehéz dolgom van. Már így is annyi élmény kavarog bennem, hogy képtelen leszek minden lényegeset leírni. Ez persze nem feltétlenül rossz, hisz a lényeg, hogy a fejemben maradjanak meg a szebbnél szebb emlékek. Hétfőn indultam útnak, csaknem 5 órát utaztam összesen. Fehérvártól a déliig Pottert olvastam, majd átmetróztam a nyugatiba, találkoztam Csabával s elfoglaltuk helyünket az IC-n. A majdnem 3 órát elviselhetőbbé tettük egy kis film nézéssel, ajánlom mindenkinek a Kellemetlen igazság című dokumentumfilmet, melynek középpontjában a globális felmelegedés áll, Al Gore tolmácsolásában. Szerintem remekmű, és elég meghökkentő adatokat közöl.

Szegedre érve egy gyors fagyizással kezdődött a nap, majd pihentünk egy kicsit. Azt persze nem kell külön kihangsúlyoznom, hogy minden egyes perc csodálatos Bogdánnal, épp ezért csak a főbb eseményeket említem. Kedden ellátogattunk Bogdán nagyszüleihez. Mosolygós beszélgetés, cigi a papával, sör, húsvéti hangulat, tökéletes. Szerdán Csaba útra kelt, s elindult Dániába Orsi után (puszi Neked). Ettől függetlenül mi (Zsuzsa, Bogdán, én) elmentünk este az Anna-fürdőbe. Éjszakai fürdőzés gyanánt jártuk sorra a medencéket, az élménytől a pezsgőfürdőig, s végre valahára életemben először beültem szaunázni. Nagyon kellemes volt, de lehet, hogy nem a 90 fokkal kellett volna először próbálkoznom, nem csoda, hogy csak 10 percet bírtam:) A 90 fokos gőz után természetesen a merülő medence következett, ami csupán 10 fokos volt. Isteni. Bogdánnal sportoltunk is egy kicsit, medence átúszással töltöttünk majd fél órát, s teszteltük ki bírja tovább levegő nélkül. Ő. Az este vége felé érve (fél 12-kor van zárás) a pezsgőfürdős medencében áztattuk magunkat utoljára, ahol elképesztően erős vízsugár csobog a felszínre. A beöntés érzete garantált:) Felöltöztünk, szeleburdi formámat hozva leestem egy lépcsőn, rá a hüvelyk ujjamra, ami most is sajog még, de komoly baja csak nincs. Vizesen, átfagyva váruk Tibort, s száguldottunk a meleg lakás felé. Csütörtökön Zsuzsával tettünk egy sétát a városban, vettünk pizsit, kézkrémet, tudjátok, női dolgokat. Kávéval zártuk a Kárász utcai sétát, majd Tibor ismét hazafurikázott bennünket. Aznap korán feküdtünk, 9-kor már nagyban aludtunk, hisz másnap reggel Bogdán 5-kor kelt és ment 6-ra vezetni, majd fél 8-ra vizsgázni. Még egyszer gratulálok a sikeres rutinhoz, nem volt kérdéses

A péntek a korai kelés miatt elég hosszúra nyúlt, de tökéletes volt. Finom ebéd, ökörködések Bogdánnal, találkozás Tamással, s beszélgetés a napsütötte játszótéren… hiányoztak már az ilyen élmények:$ Moziztunk is egy jót, megnéztük végre a 300-at. Nagyon-nagyon elnyerte a tetszésünket. Nem elemzem, nézze meg mindenki, de hibátlan alkotás, persze a maga egyedi (Sin Citys) stílusában.

Fél 7 körül elfoglaltuk asztalunkat John Bullban (igényes, kedvencemmé vált szegedi pub). Bogdán bélszínt evett, én pedig camambert-t (??? lol, nem tudom, hogy ragozzam hirtelen, bár szerintem sehogy nem kéne, úgyhogy felesleges az a plusz ’t’, de most már nem törlöm kiJ) áfonyával. (Baráti jó tanácsra nem elemzem jobban az ételeket). Na jó. A desszert megérdemel még egy mondatot, mennyei mascarponés-mogyorókrémes tekercs. Nyammi. Barátok Köztre pont hazaértünk, lestük a belterjesség minden momentumát, majd ismét korán bújtunk ágyba. Bogdán fél 11-kor, én pedig egy kis olvasás után ¾ 12-kor. Ez nekünk valóban nagyon korai, lepődjetek csak meg nyugodtan:)

Ma korán keltünk, 6-körül, s azóta ,megy a lustálkodás, kóla ivás. Bogdán nemrég ment át, WoWozik egy kicsit, azt hiszem lassan 3 hét kihagyás után egy szavam nem lehet, pláne azok után amilyen csodálatos bánásmódban részesít. Köszönöm<3. ma már talán húsvéti hangulatban telik majd a nap, hisz van sonka, tojás, torma..:) Holnap kocsival megyünk Pestre, Bogdánék rokonlátogatás céljából, én pedig haza. Anyuék hiányolnak már, feltételezem Manó is. Otthon egy kis pihenő, ünnepi jó kívánság mindenkinek, tanulás, majd szerdán Pest. 2 napra.

Hamarosan pedig vizsgaidőszak, nem ártana elkezdeni nagyon tanulni. Drága Eszterem, kicsit megkésve (az olvasott programokat olvasva megértésedre számítok, nem nagyon voltam gépnél) de nagyon Boldog Születésnapot kívánok!

Nincsenek megjegyzések: