2007. április 8., vasárnap

Itthon, emlékekkel

Hát sajnos, ez a hét is véget ért és haza kellett jönnöm Szegedről:( Tegnap este még megnéztük a Passiót meg a Trainspottingot. A Passió eszement kegyetlen, egyszerűen rossz nézni. A Trainspotting (már vagy 1000-szer láttam, szerintem Ti is) pedig pont úgy jó, úgy ahogy van. Vidám, szomorú, őszinte, drasztikus, nézeti magát. Ha valaki lenne olyan kedves és segítene, megköszönném. Mikor Renton túladagolja magát és viszik a kórházva, felcsendül a Perfect day című lassú szám. Nos, szégyen, nem szégyen, de nem tudom hova tenni a pasi hangját.

Utána kidőltünk, saját magamat is álomba ringattam Bogdán hátának simogatása közben. Nem csoda, hisz altatónak a 112 legjobb gitár szóló ment. Köszönet érte Tibinek. 700 mega, de át kell másolnom, hisz olyan hatalmas klasszikusok vannak rajta, mint pl.: Nirvana, Led Zeppelin, The Doors, Lynyrd Skynyrd, Dire Straights, Eagles... Vagyis a legjobbak.

Reggel 10-kor indultunk útnak. Pesttől 30 km-re még betértünk egy étterembe, befaltunk egy-egy hatalmas szendvicset, majd gurultunk tovább Pest felé. Bogdánnal még jól kiölelkeztem magam, majd az Örs-Vezér téren szomorú búcsút intettünk egymásnak. Ahogy az msn nevem is kiáltja, bárcsak olyan lenne az életem, mint amilyen az elmúlt hetem volt. NAgyon szép volt, tényleg!♥♥♥

A metóról a déliben ugrottam le, rángattam a 100 kilós bőröndöt, de szerencsére még épp időben sikerült berrohannom a kasszához. Megvettem a jegyet, majd óra 19-kor felszenvedtem magam a 20-kor induló vonatra. Nem voltak sokan, így kényelmesen utaztam. Cipő le, láb az ülésen, haj kibontva, mp3üvöltve, Potter nyitva, arcom napfényben úszva, tökéletes. Anyuék már vártak az állomáson, s mentünk mamáékhoz. Kaptam csokit, amit persze apunak adtam, meg egy lila plüss tojást (LOLOLOL) is. Mamiék után anyu bátyjáékhoz mentünk, ahol kutya túltengés van. Most éppen van egy farkaskutya, két boxer, valamint egy, kettő, három.... hét yorkshire terrier. Azt hittem megzabálom őket annyira édesek. A yorkik között vannak Manó szülei is, magható látvány mikor mosdatják még mindig a már felnőtt fiúkat:):). Jut eszembe, a két boxer kutyus elvihető, ingyen. Szépek, okosak, törzskönyvesek, 2 ill. 3 évesek. Szimplán sok nekik ennyi kutyus, ez az oka annak, hogy nem szeretnék őket tovább nevelni. Szóval ha valaki érdekelt a dologban, keressen meg. Miután átadtuk az unokatesóimnak az olvadt csoki nyulakat, hazafelé vettük az irányt, hisz már a vasút óta áhitoztam egy kiadós hűvös zuhanyra. Ez persze várathatott magára, mikor lehetőségem nyílt vezetni egy röpke 10 percre. Mindig meglep, hogy mennyire jól megy:) De majd csak szeptembertől bizonyítok hivatalosan, addig döcögök a réten. Amúgyis, hogy nézne ki, ha előbb lenne jogsim, mint a barátomnak?? Majszolok még egy kis kalácsot, aztán elmerülök a kádban és pihenek, pihenek, pihenek.. Zsuzsa, Tibor, nagyon szépen köszönök mindent, már most hiányotok Ti is!!! Csók