2007. március 17., szombat

Szétszórt a kislány- L°L

Hát ez nagyon lol. Valamikor 3/4 éjfél előtt indultam el a fürdőbe, és 6 perce jöttem ki. Eluralkodott rajtam a welness hangulat és másfél órás önkényeztetést végeztem magamon. Értem ezalatt a darált barackmagos bőrradírt egészen a fürdő olajokig és sókig. Nagyon fantasztikus volt ficánkolni a vízben, hol lebukni, hol feltérni, hajatmosni közben lila samponnal, de mikor már félő volt hogy a lábaim Arieles uszonnyá alakulnak át, gondoltam ideje kimászni az élmény-léből. Jó volt, de ki is csesztem magammal, mert reggel 7-kor kelek és még nem alszom:) Kiváncsi leszek magamra reggel, de nem lesz gond mert mamival találkozom, őt meg szeretem annyira, hogy felkeljek miatta.

Tegnapi sikeres hazaérésem után elkocsikáztunk mamiékhoz, vittük Manókát is, összeeresztettülk Max-szel, had játszanak a kölykök. Mama rengeteg kolbászt kívánt belémtömni, úgyhogy menekülőre foguk a dolgot:) Megkaptam a levelem a Bursa Hungarica ösztöndíj pályázattól is, és ledöbbentem. Az eddig megállapított havi 4000 ft helyett 8000-et kapok e hónaptól.. Nem egy jajj de nagyon hatalmas összeg, de kevésnek sem mondanám. A nap hátralevő részét itthon töltöttem, dühöngtem magamban mikor a tüntetőket mutatták a tévében. Primitív kö***gök. Oopsz, kicsúszott, na. És majd megint halljuk, hogy az indokolatlan rendőri fellépés miatt milyen sok ártatlan (na persze) ember sérült meg. Igen, hogyne. Az a sok ártatlan kiment megemlékezni délelőtt, nem pedig éjszaka járja az utcákat kukákat és kocsikat gyujtogatva. Na megint kezdek ideges lenni, le is zárom ezt a témát, amúgy sem fogok ezen a jó kis oldalon politizálni. Jó film nem volt, aludtam hát, ma meg reggel, khm, délután 1-kor keltem.

Bementem Plázába, vettem pólót meg farmert. Vigyázat, elég jól nézek ki bennük;) Hazafelé meg a 37-es busz híján a 36-osra szálltam. Lévén, hogy a körforgalomig egy az útvonaluk, gondoltam majd az azutáni megállónál leszállok és akkor majd csak egy picit kell visszasétálni. Le is szálltam, de fogalmam nem volt merre induljak:) Eltévedtem. Álltam, néztem az utca táblálak, látom Sió, Régi Csóri, kérdem mi van?? Mikor kétségbeesésemben már majdnem taxit hívtam, megláttam egy srácot. Letámadtam. Odasiettem hozzá, elmondtam neki bánatom, mire ő, miután rágyújtott és engem is megkínált, megmutatta merre menjek, egy darabig el is kísért, illetve én őt, hisz egy útbaeső ház kertjében tűnt el. Köszönöm neki.

Hazaértem, késésben voltam. Estére meg volt beszélve egy randi Eszterrel, amire el is mentem, csak kicsit késve, anyu vezetési szolgáltatását igénybevéve. Anyu kitett a György O. téren, és barátosnémmel elindultunk Sörpatikába. (Ez aranyos. Pesten Borpatikába járok, itthon Sörpatikába. Ha valaki esetleg tud valamit tequila ügyben, megköszönném:)). Kifecsegtük magunkat, ki tetszik éppen, ki nem, és aki nem az miért nem, és mikor már befejeztük a sok-sok szál cigit felemésztő trécselést, küldtünk Kennynek egy smst, hogy elindulhat otthonról:) Ő is csatlakozott, felhörpintettünk egy kis sört, majd jó kislány lévén, vagy inkább mert ment az utolsó buszom, elindultunk 3-an a buszmegálló felé. Ennyit rég röhögtem.. Jött a busz, Eszter, Kenny kórusban, hogy " itt a buszod", felszálltam hát. Mentem egy megállót, csörög a telefonom. Eszter volt, és közölte velem, hogy (a délutánhoz hasonlóan) a 36-osra, vagyis rossz buszra szálltam, és nyomunkban a jó, a 37-es. Nekem se kellett több, jeleztem, leszálltam, és már meg is pillantottam a másik buszt. A bibi csak ott volt, hogy én vettem az első buszra 200 ft-ért jegyet. Na a 37-es busz sofőre volt olan jó fej, hogy miután elmondtam neki, hogy egy megállót jöttem a másikkal és erre csak átszállok, had ne kelljen már új jegyet vennem, mosolygott és egy ülés felé mutatott. Arany ember..

Most meg itthon vagyok, túl az első bekezdésben említett kényeztetésen. Ideje aludnom, mert már most rossz a kelésre gondolnom. Tamás te meg nem voltál msnen, nem felejtem el:) De érezd jól magad ott ahol vagy és azzal amit csinálsz:)

P.s.: Igazán írhatna már egy Pite-fan Nadjával kapcsolatban, mert csak az a fix hogy valami szláv nyelvű a csaj xD. Jóccakát

1 megjegyzés:

Unknown írta...

http://en.wikipedia.org/wiki/Shannon_Elizabeth

ő lesz az :)