2007. március 3., szombat

Új

Elhihetem? Itt vagyok. Reggel 5-kor feküdtem, 7-kor keltem. Megérkeztek nagybátyámék (anyu bátyjáék) és beindult a felfordulás. Az összepakolt dobozok végre elindultak a lent várakozó autó és utánfutó felé, felváltva kapkodtuk a dobozaimat, ki mit ért. Lehet este be kell vonszolnom magam a kórházba, mert sanos meghúzódott a hátam, az ujjaimról való bőrlenyúzás meg sem említendő emelett:( Kb. 10-szer tettem meg a fel-le utat a 4. emeletre, az 1800 lépcsőfok összesen. Elég komoly. Pont tegnap olvastam a 3. évezredben (magazin), hogy egy hokijátékos egy intenzív mozgással tölött óra alatt akár 4 liter folyadékot is kiizzadhat. Na szereintem nagybátyó emberei és apu ezt jóval űberelték. Segített Laci is, annó ő vitt ki a reptérre, mikor utaztam Németországba. Soha nem jöttek be az izomagy pasik, de benne van valami:) 24-25-26, fogalmam sincs pontosan hány éves, kopasz, borostás, és eszement izmos. Persze nem tudnám magam elképzelni az oldalán, de ha mondjuk a bátyám lenne, vagy csak egy jó barát, nos.. hogy fogalmazzam meg szépen?? Szeretem, ha egy ember ki tud törni az általam ráhelyezett skatulyából:)

Anyuék még rohangálnak, itt ülök egyedül az új lakásban, az ágyamon. A holmik 70%-át már vissza is pakoltam, a szekrénysor is remekül el lett helyezve, szép. Összegezve, tényeg jól néz ki. De hiányzik a régi. Már most:(

Hamar eltelik ez a hétvége is, ma alszom majd sokat, csak úgy, mint holnap délelőtt, és mire felébredek már megy is a vonatom, vissza Pestre. Most az először,nem várom annyira a vasárnap estét.

Megkajálok, aztán pihizem. Kellemes hétvégét mindenkinek, holnap szinte biztos hogy írok..

Nincsenek megjegyzések: