2007. március 15., csütörtök

Hosszú hétvége

A poloskák kiírthatatlansága miatti dühüm enyhült, elkészítettem az összes házit. Másnap Bogdánnal bevittük együtt a könyvtárhasználat óra után. Mentünk szépen, szedtük a lépcsőfokokat a latin tanszék épületében, fogom Déri ajtajának kilincsét, lenyomom, zárva. Na mondom nekünk végünk, nem tudjuk leadni, tuti nem fogadja el másnap. Átcsörtettünk a folyosó másik végére, titkárság ajtajával eljátszottam ugyanezt, az is zárva. Mondom jó, üljünk le, kikeresem telefonomból a tanár számát, erre, megjelent Déri. Mosolygott, jó kedve volt, beszélgettünk vele egy kellemeset, és a dogákat is leadtuk. Déri bír minket Bogdánnal, és..nos.. ő egy párnak tekint minket. Nem is bolygatjuk meg ezt a hitét, had örüljön nekünk:)

Utána mekiztünk, megkívántam egy fagyit, és ahhoz képest, hogy Bogdán nem volt éhes, bevágott egy BigMac-et meg 2 sajtburgert..:) Nem változik:)

Este elmentem Gergővel meg Endrével sörözni Misterbe (ahol 125 a kori), dumálgattunk jót, legyűrtem 2 sört, ők 3-at, majd mivel utolsó vendégek voltunk és eljött a záróra, elindultunk vissza a Hostelbe. Rájöttünk, hogy kéne még egy két sör, úgyhogy irány az éjjelnappali. Bogdán is beszált, miközben meccset néztünk ment a sörözés meg a sültkrumpli majszolás. Aznap reggel latinon is bent voltam, jó kis óra volt, tetszett nagyon, Nepost fordítottunk (szöveg Hannibálról). Szerdán sokáig pihentünk, délután elbúcsúztattam Bogdánt, majd elindultam a Halál és megújulás órámra, Bogdán pedig pár perccel később haza. Dionüsszoszról volt szó, ismét élémény volt, nem hiába a kedvenc órám.

Óra után, mivel megjött a pénzem, beugrottam Kenvelóba, vettem, egy népies mintájú, hímzett pólót, meg egy nagyon tuti fekete-rózsaszín melltartót. Ez csak azért érdekes infó, mert kb 3 éve nem hordok semmiféle melltartó eszközt..Felesleges:) De ez tipikusan..hogy is mondják a szőke nők? Sikított, és könyörgött a fogasról, hogy vigyem el. Mondom jó, legyen xDDD

Visszértem a Hostelbe, Endre is akkor érkezett. Vártuk Gergő hívását, majd mikor ez megtörtént elindultunk a 7-es busszal az xy utcába, lévén, hogy Gergővel lefixáltunk egy jó kis borozós estet Borpatikában. A hegy lábánál van a pub, nagyon hangulatos hely. A srácok vettek 2 hatalmas zsíros kenyeret, én egy pogácsát, aztán jöhettek a kancsó borok. 4 litert ittunk meg, de (már nem lep meg) ismét nem éreztem semmilyen hatását az alkoholnak:) A bor finom volt, kólával meg pláne, és nagyon jókat röhögtünk, meg pletykáltunk. Gergővel különösen jó volt az este, a Hostelben megnéztünk még egy filmet, aztán csak reggel 6-kor aludtunk el. 11 körül keltünk, röhögtünk, hecceltük Endrét, aki micsit megérezte előző este a fejenkénti másfél liter bort, de nem szivattuk nagyon:)

Heves vitába kezdtünk még a borozás közepette, hogy Nadja, a Pite akcentusos kis szépsége milyen származású. Endre határozottan állítja, hogy Román. Persze. Mi Gergővel nem tudtuk meggyőzni:) Nekem az Orosz ugrott be. De a lényeg, hogy tuti nem Román. Azért írjátok meg, ti mit gondoltok erről.

Holnap pihenő nap, illetve este Eszterék, szombaton mamáék, vasárnap pedig re. Jól érzem magam. Csak ezek a fránya csípések ne lennének:( Jah, jöttem haza, be a lépcsőházba, erre egy kb. 18-19 éves cigány srác ilyet szól, "csókolom". Mondom remek, maradjunk csak a tegezésnél. Van még mesélni valóm, de azt majd csak holnap. Pussz

6 megjegyzés:

Névtelen írta...

cseh!!!

Adrienn írta...

ezzaz. vagyis nem román. tudta én. csók nővérke

Névtelen írta...

lavja bejbe

Adrienn írta...

vis ju vö hír...:( bekaphatja Dánia. emiatt nem vagyol:(

Rezsinnyoca írta...

szerintem bolgár:)

Adrienn írta...

ajjaj:) nyissak inkább erről szavazót? xD