2007. február 26., hétfő

Szent Ambrus-pff

Üdv Nektek. Bevallom, kipihentem magam a hétvégén. Fogalmazhatnék úgy is, hogy a hétvége volt a tél, én meg a maci. Átaludtam:) Amint hazaestem, vizszintesbe helyeztem magam, és tv, net, tea, kakaó, mikor mi, és gond nélküli percek. Az előző bejegyzésből már kiderült, a hétvégén hónapforduló is volt, szép kis 5 hónapról van eddig szó, kérem.

A szombat pakolással telt, Manózással, mami és papi látogatással és este, vagyis éjszaka pedig belekezdtem az irodalomtudomány házi megírásába. Hát fujj:( Szent Ambrus Éji imájáról kellett 900-1100 szavas elemzést írnunk. Értitek? Egy picike, tök sablon imáról ennyit.. Nekiültem, lapra vetettem mit gondolok, örült is a fejem, mondom ihajj, ez bőven megvan, erre beírom wordbe, nézem adatlapot, szavak:450. Hát a hideg kirázott, hogy mi a manót lehetne még írni. Ráncoltam a frissen szedett szemöldököm, ittam pohárszám a kólát, és reggel 6.40-re kész lettem. 897 szó. Nem érdekel a hiányzó 3, nem megy:) Fogalmam nincs mit fog szólni a tanár, elég szabados elemzés, bár véleményem szerint ez a lényeg. (mert pl egy abszolút nem vallásos ember, aki életében nem volt templomban, nem ismer egy imát sem, az máshogy lát egy ilyen szöveget, mint az aki mondjuk szigorú vallásos nevelést kapott etc..) Leírtam amit konkrétan a sorokból olvastam és azt is amit az ima kivált belőlem.. A végén kínomban még a Legyetek jók, ha tudtokról is írtam, mert nekem speciel ez is eszembe jutott Szent Amrus Babits által fordított szavait olvasva.

Reggel 7-kor hagyott a rengeteg koffein elaludni, nem is keltem fel, csak délután fél 6-kor, mikor anyu beköszönt, ment melózni. Fáradtan felültem, kerestem valami "reggelit", lezuhanyoztam, ami nagyon jó ébresztőként hatott, majd sietősre fogtam a figurát, mert el akartam érni a 19.20-as gyorsot. Apuval 7-kor sikerült csak elindulni, mert a bőröndből mindig kifelejtettem valamit, és húztam az időt, úgyhogy csak a 19.30-as személyt értem el, de nem is baj, pihizem a vonaton meg olvasgattam. Persze a hajvasalót otthon felejtettem, majd holnap érkezik utánam. A amitól kapott új, ahogy Bogdán mondaná "bölcsész sapkámat" felavattam, azzal hódítottam Pest utcáin. (francia sityak).

A vonaton már csörgött a telóm, Bogdán érdeklődött hol vagyok, de a hívás után 15 perc múlva már be is szálltam a Hostel liftjébe (nem vagyok lusta, csak 50 kg-os ilyenkor a pakkom), ahogy felértem el is szívtunk egy cigit, megnéztük a Tökös csajt, meg Heti hetest (Love Hajós) aztán gépfüggés. Bogdán új heppje meg a kártyatrükk gyakorlás. De olyan aranyos, és már csomót meg is megtanult:)- no de kérdem én, mi lesz így a WoWval?:) Ma 3 órnk lesz csak, majd megírom milyenek voltak.

Nincsenek megjegyzések: